Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Va salut am si eu un Opel Astra 1.7 motorina din 2005 si de 3 zile imi face aceasta problema asemanatoare numai ca la mine nu se aprinde nimic pur si simplu se opreste din mers dupa care daca o las o jumatate de ora si o pornesc ,merge....nu stiu ce ar putea fi nu imi da nici o eroare nu scoate fum nimic sa ii fac o diagnoza?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
stefan stelian a scris:Salut. Am un astra G Z17 dtl 2004. Astazi pe autostrada i-am dat talpa mai puternic pe la 4000 rot. , 170km/h si s-a oprit motorul cu martorul ,,masina cu cheita" aprins.Am tras pe dreapta, am incercat sa repornesc si nu a pornit. Am asteptat aproximativ un minut si a repornit fara nici un martor aprins la bord.Am mers catre Pitesti fara sa turez prea mult motorul si a mers foarte bine. Cand am ajuns aproape de casa am turat iar motorul si iar s-a oprit cu martorul dinou aprins.Am ajuns acasa dupa care am plecat la Campulung nu am mai turat motorul si m-am si intors fara nici o problema, masina a mers perfect.Va rog frumos sa ma ajute cineva ca vara asta am avut numai probleme cu masina. Multumesc anticipat !
te rog spune-mi ce ai facut pentru ca am si eu aceiasi masina cu aceiasi problema ?Imi moare motorul cand o turez mai tare si porneste dupa un minut fara sa mai faca probleme daca nu o turez.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
stefan stelian a scris:Am facut diagnoze in trei locuri, unora nu le da nimic altul spune ca ar fi ceva cu presiunea in rampa.Am verificat iar injectoarele si nu sunt probleme,am schimbat iar supapa de pe rampa, sa vedem ce naiba o sa mai fac.
ptoblema ta este o mufa de la injector se misca si nu mai face contact la trepidatii succes
Salut. Este vorba de un Opel Astra H Z17DTL. Motorul porneste greu la cald si se opreste in mers. La parametrii reali, senzorul temperatura combustibil nu e alimentat. Unde se afla acest senzor de temperatura combustibil? Ca si cod de eroare ( unul singur ) :
P0002 - Fuel Metering Solenoid Valve - Acest senzor unde se afla?
- Faulty
- Intermitent
M-am uitat azi la parametrii la injectoare, 1,3,4 baga ok. Injectorul 2, la ralanti baga intre 1.4 si 1.7 mg . E ok ? Celelalte baga undeva aproape de 0-0.3. In mers cand 1,3,4 baga 0.55-0,6 , injectorul numarul 2 baga 1.1. Trebuie curatit injectorul?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
va salut de curand am intampinat si eu o problema mare cu masina un astra g din 2004 motor 1,7 cdti 80cp dupa ce am venit de la mare am avut surpriza cand m-am uitat in oglinda ca masina mea desi mergea foarte bine in spate un nor imens de fum negru ....Am ajuns acasa am puso pe tester si am citit erorile P0115 engine collant temperature circuit si P 1125 throttle position sensor intermitent P 0380 fara sa imi dea vreo definitie masina porneste foarte bine la rece dar cand ajunge in 90 grade daca o opresc nu mai porneste doar dupa ce scade undeva la 50 g si am patito si daca i-am dat talpa sa depasesc a murit si a trebuit sa stau sa se raceasca ...Mentionez ca am schimbat acum sensorul de pe vibrochen deoarece am crezut ca acela este problema dar se pare ca problema persista .....daca sa mai intalnit careva cu asa ceva va rog ajutatima si pe mine
P0115 Engine-Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance
P1125 Boost Pressure Signal Out Of Range
P0380 Glow Device General Error
Verifica electrovalva turbo.
buna ziua tuturor,
de cateva zile am si eu o problema de genul asta - se opreste motorul in mers, nu la o anumita turatie/viteza (mare sau mica) si parca "da in nas" (nu se alimenteaza?)
am fost la service si mi-a spusurmatoarele erori:
P0093-66 Rail pressure. High pressure
P0234-52 Boost pressure. High pressure
P1614-50 Wrong transponder key
P1616-00 Wrong environment identifier recieved BCM
solutie - inlocuire metering supapa pompa injectie
cost - 800 lei doar piesa (am inteles ca se schimba f usor)
Nu te apuca sa cumperi piesa noua ca e posibil sa dai banii degeaba pe ea.
Fa proba mai intai cu o supapa de presiune rampa comuna. Daca nu se schimba nimic, de proba, schimba regulatorul de pe pompa.
Ultimele 2 erori sunt de la CIM. Ciudat pt. anul de fabricatie al masinii.
buna ziua
am si eu probleme la fel cu opritu motorului...se opreste din mers dar se aprinde becu(masina cu cheia)si becu de la baterie
cand mi s-a oprit prima data am pus motorina in filtru si a pornit dupa...
a inceput sa se opreasca de mai multe ori si tot faceam asa puneam motorina
s-a oprit iar intr-o zi am pus motorina dar nimic nu a mai pornit atunci am lasat-o acolo ca aveam treaba si seara a pornit dar a pornit mai greu
ce ar putea fi?
Salut si bine ai venit in Club Opel!
Da o cautare pe forum 'Test pseudo-agrafa' si astfel citesti codurile de eroare pe care le are masina. Le cauti pe forum la 'Coduri de eroare ECN' sau le postezi aici.
Si verifica si incarcarea cu un multimetru sau in 'ecranele ascunse'.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.