Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca cineva crede ca s-a mai discutat, rog moderatorul sa mute acest subiect . Multumesc

Deci... Aveam caldura nici o problema, pana in momentul in care am montat instalatie GPL...
In momentul montajului, s-a pierdut din antigel, dupa montaj, am completat... Si in dimineata urmatoare am observat ca nu baga caldura.
Adica in treapta 1 aeroterma baga ceva caldura dar in treptele 2,3,4 baga rece, cu cat maresc treapta la aeroterma, cu atat baga mai rece...ca si cum ar baga aerul de afara! In mers mai baga ceva caldura, dar pe loc baga rece!
Am incercat sa-i fac aerisire, adica, am completat cu motorul oprit pana la semn, am pornit masina a ajuns la 100 grade a pornit aeroterma, si a inceput sa-mi dea pe afara antigelul din vas.
Am insurubat busonul vasului... Baga ceva caldura dar dupa cateva minute iar rece... (am incercat de mai multe ori si acelasi rezultat- poate nu fac eu bine asa)
Imi poate explica cineva cum se face aerisire la acest motor?
Multumesc!
Skip ads

  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la masina... Pornit, lasat la relanti... 20 de minute... (observ ca se incalzeste mult mai greu)(ca sa ajunga la 90 grade ii tebuiau max 5 minute)
Am tot verificat in acest timp radiatorul care s-a incalzit de jos in sus cate un pic pana cand a pornit electoventilatorul, se incalzise pana sus.
S-a incalzit pana la 98-99 grade... a pornit electoventilatorul...
Dupa max 20-30 secunde temperatura apei a ajuns la 95 grade si radiatorul era rece! Toate furtunele calde mai putin cel de la vasul de expansiune care vine sus in radiator si tot sus in vas. e un furtun mai subtire si trece pe deasupra filtrului de aer!
Electoventilatorul a mers foarte putin, si s-a oprit banuiesc din cauza ca se racise radiatorul(sau lichidul)...
Nu stiu care ar fi furtunele ce duc spre habitaclu! Am sa pun o poza cu motorul macar zona sa mi-o indicati!
Multumesc!


  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hai baiatule ! acest furtunas notat de tine in culoarea rosie IN MOD NORMAL este gol si are in el doar aer. Este asa zisul furtun de prea plin. In vasul de expansiune, intre lichidul de racire si partea superioara a vasului se creiaza, la functionare , o perna e aer care prin acel furtun ajunge la radiator si egaleaza nivelul apei din vas cu cel din radiator . Apa calda din vas si radiator fiind la acelas nivel si in plus perna de aer care tine nivelele constante FACE ca acest furtun sa fie gol de apa si de aceia nu este cald. Totusi dupa un drum lung si aerul "pernei" se mai incalzeste dela apa din radiator si il vei gasi si pe acest furtun cald.
Furtunele de incalzire in cabina le gasesti cam in spatele mtorului. Vei vedea doua flanse ovale una pentru AC si alta pentru apa calda . Deosebirea se face usor dat fiind diferenta de furtune .
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
In mod normal isi face airisire singura !Din ce vad in poza cine o montat gazul o pus circuitul de incalzire al vaporizatorului (aka pulmon) pe circuitul de apa care duce in caloriferul de caldura ,se mai putea monta si pe furtunasul ala mic care vine din motor (pata de cald cum ii zic baieti de la GPL) eu am pus tot la un omega 2.0 acolo vaporizatorul si chiar o mers ok.
De curiozitate cat te-o ajuns instalatia si cam ce consum pe gpl scoti?
Skip ads

  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Gsi, Instalatia m-a costat 22 mil. + 1 mil la baieti...
Consum nu stiu sigur...am vreo 220 km cu ea facuti...si din cauza problemelor cu caldura am tinut-o foatre mult pornita pe loc pt aerisire... cred ca are cel putin 4 ore de functionare pe loc plus accelerari... pe bord scrie 18,7 consum...
Ce pot sa spun ca la exact 219 km ... am refacut plinul si au intrat 34 l gpl. Deci un consum de 17%
Pe benzina in cele mai rele cazuri ajungeam la 14% , doar cand am avut probleme cu bujiile ajunsesem la un consum de 22%... in rest nu mananca mult!
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca tin busonul de la vas, scos, cand porneste electoventilatorul, incepe si vine pe furtun din radiator antigel, se umple vasul si da pe afara!
Inca o intrebare... As putea sa patesc asta , daca vasul de expansiune ar fi fisurat? Nu sunt sigur, dar am vazut ceva crapaturi in jurul filetului unde se infileteaza busonul!
Multumesc mult!
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
octavian4 a scris:Gsi, Instalatia m-a costat 22 mil. + 1 mil la baieti...
Consum nu stiu sigur...am vreo 220 km cu ea facuti...si din cauza problemelor cu caldura am tinut-o foatre mult pornita pe loc pt aerisire... cred ca are cel putin 4 ore de functionare pe loc plus accelerari... pe bord scrie 18,7 consum...
Ce pot sa spun ca la exact 219 km ... am refacut plinul si au intrat 34 l gpl. Deci un consum de 17%
Pe benzina in cele mai rele cazuri ajungeam la 14% , doar cand am avut probleme cu bujiile ajunsesem la un consum de 22%... in rest nu mananca mult!

--- Asa in contunuare - 135 RON - Omologare Instalatie GPL la R.A.R.
- 38 RON - Taxa de talon (preschimbare talon)

Tipul de la RAR a zis ca masina e verde... In carte si talon scria albastra.... Acum in carte scrie ALBASTRU, tot in carte la observatii unde e trecuta instalatia GPL scrie VERDE , si in talonul nou scrie VERDE! SUPER TARI ASTIA DE LA R.A.R.! Smile)
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai e verde ! Am patit si eu odata cu o vectra la omologare sa ma intrebe inginerul ce culoare e aia gri sau negru eu i-am zis ca negru negru o trecut si pe carte !
  • octavian4

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut, intr-adevar , termostatul era blocat pe deschis, mi-am dat seama si din chestia ca furtunul care comunica cu termostatul... se incalzea odata cu motorul, ceea ce in mod obisnuit, ar trebui sa se incalzeasca odata ce se deschide termostatul!
Dar problema cu caldura in habitaclu ramane nerezolvata!
treapta 1 baga caldura, in mers se raceste...
treapta 2,3,4 ---baga rece

Tremostatul meu vechi avea inscriptionat "WAHLER" 92/107 grade
Termos tatul nou "Verner" made in France 92 grade!

Sa inteleg ca termostatul vechi avea 2 puncte de deschidere? la 92 si la 107 grade...
  • vally_serban

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am patit si eu cu caldura asta iarna. nu baga caldura "cum trebuie". problema era termostatul care se blocase la deschis.
Acum ca ai schimbat termostatul se incalzeste motorul? cit iti arata ceasul de pe bord?
aerisirea se face singura la masinile straine, nu trebuie ca la dacie sa faci aerisire. In cazul tau sa nu ai vreun furtun infundat , care pleaca din vasul de expansiune....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR