Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am o mica problemuta, am schimbat zilele trecute fisele crezand ca de la asta nu fuge masina f bine, azi am fost cu ea in service si mi-a facut un test mic la care reiese ca pompa mea de benzina ar trebuie sa scoata 1l la 30sec la relanti , pompa mea a scos 500ml, iar presiunea este buna


si asta nu inteleg eu, daca debitu e mic nu ar trebui sa fie si presiunea scazuta?

astept niste sfaturi:) masina e o vectra din 95 v6
Skip ads

  • torx

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
In primul rand testul de debit a fost facut inainte de rampa de injectoare sau pe retur? Cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina? Incearca sa faci testul de debit inaintea filtrului (la cupla care intra in filtru) si vezi daca obtii un rezultat diferit. Daca da, atunci sigur filtrul trebuie schimat.

Tine-ne la curent.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu stiam ca pompa de benzina (si la motorina e la fel) functioneaza din momentul punerii contactului si pana la pornirea motorului (pentru amorsare), dupa care este oprita, alimentarea pompei de injectie facandu-sa prin suctiune (vacumare, aspiratie). In acest caz ce s-a masurat la relanti nu este debitul pompei ci debitul de aspiratie al pompei de injectie. Sper ca nu gresesc.
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
filtru de benzina e nou, acum i-am facut revizia, am racordu flexibil rupt de la tobe, credeti ca are vreo legatura ca pierderea de putere ?(in sensu ca parca e cam lenesa cand pleca de la relanti, dupa ce o turez merge bine)
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Din contra, o evacuare mai rapida, creste puterea motorului, deci masina va fi mai sprintena. De ce crezi ca la curse tobele sunt reduse la minim? Ca sa accelereze evacuarea gazelor arse. Cum stai cu debitmetrul? Dar cu filtrul de aer?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Din contra, o evacuare mai rapida, creste puterea motorului, deci masina va fi mai sprintena. De ce crezi ca la curse tobele sunt reduse la minim? Ca sa accelereze evacuarea gazelor arse. Cum stai cu debitmetrul de aer? Dar cu filtrul de aer?
  • killer666

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2004

  • Mesaj Privat
filtru de aer e nou, abia i-am facut revizia, ambreiaj nou, testaru zice ca e bun debitmetru
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si ce masina ziceai ca ai ?
Oricum iti poate spune ca e debitmetru functional
dar nu ca si functioneaza cum trebuie ... Wink
  • vladro

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Masina mea ... in anumite momente face ca si cand ar fi innecata. E posibil sa fie filtru de benzina? Am schimbat deja bujiile si filtru de aer si uleiul. Inainte sa schimb bujiile si filtru de aer, facea des de tot .. dupa ce am facut schimbul ... mai rar.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
evacuarea rapida se face si ea cu un CAP, daca pui teava cap coada sa fii sigur ca n-o sa mai fuga ca inainte, dar va scoate un zgomot demn de WRC.... evacuarea trebuie sa aibe un backpressure (i.e, presiune inversa) a gazelor ca motorul sa mearga cum trebuie. la motoarele turbo acest back pressure e si mai important. Schimba pompa de benzina, ca in timp o sa iti faca mari probleme. Din cauza unui filtru aproape infundat, e posibil sa strici pompa, din acest motiv e recomandat ca filtrul de benzina sa fie schimbat la 5000 km nici mai mult nici mai putin (mai ales cu benzina care o avem)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR