Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mark a scris:eu cred ca si la voi e o problema, cei care spuneti de 0,3 - 0,4 l/h ... toate opel-urile care le-am vazut cu motoare de 2.0 diesel, aveau un consum de 0,6 - 0,8 l/h cu toti consumatorii opriti si motoarele calde Confused


ai vazut si la vectra b si la c ? din ce au postat ceilalti colegi inclin sa cred ca sunt diferente la consum.
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu cred ca conteaza ce fel de model de opel este atata timp cat au motoare x,y 20 dth. consumul pe loc trebuie sa fie acelasi pt toate sau cel putin apropiat...de la 0,3-0,4 la 0,6-0,8 l/h e dublu consumul ceea ce nu e tocmai normal tinand cont ca sunt aceleasi motoare ...
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sunt mici diferente intre motoare de acelasi tip(y20 dth) puse pe c fata de b cum ar fi puterea 74 kw la 4000 rpm(4300 la b, 3000 la signum), alte pompe de injectie, senzori, egr, etc. eu cred ca de aici poate aparea aceasta diferenta de consum.
  • uzzy22

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vectra b 2001 y20dth la pornire 1.0-1.2 depinde de temperatura, dupa ce se incalzeste 0.7 fara consumatori . consider si eu ca au o problema cei care consuma sub 0,5 la relanti. majoritatea acestor motoare au un consum de 0.6 - 0.7 cu motorul cald
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul depinde si de temperatura aer, daca e frig afara clar consum mai mare.
De exemplu fara computer bord si doar cu testerul si nu era ger : Y17DT la pornire 10mg si a scazut dupa incalzire motor la 5-6mg, vara el sta in 4mg. Deci iarna un diesel pe drumuri scurte e crima, omori motor, stai in frig, consuma de rupe. Pe distante lungi e parfum dar iarna in oras mai bine un taxi.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la y20dth
Ieri- dupa pornire consumul la relanti a fost de 1.7 , si dupa ce am mers ceva cu ea consumul la relanti a fost de 0.7. Dupa o distanta mai mare parcursa ,BC-ul imi arata consum la relanti de 0.5-0.6 l.
Vara consumul este de 0-5-1.0 pentru ca , clima functioneaza in permanenta. Eu zic ca este destul de bun
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gabiopel esti de acord ca iarna un diesel pe distante scurte are consum dublu ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:gabiopel esti de acord ca iarna un diesel pe distante scurte are consum dublu ?

Da , cel putin motorul de 2000 diesel pe distante scurte fara sa se incalzeasca consumul poate fi si de 10% . Cine zice ca nu i consuma , minte. . Am testat-o de m,ai multe ori si imi stiu consumul pe distante scurte , mers 5 km ,apoi repornita la un interval de 2-3 ore , consumul a fost si de 9-10 %. Vara intr-adevar nu sare de 8% dar acum iarna asta este adevarul. Daca se merge la drum intins consumul scade pe la 8%.
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da mare dreptate domnule Gabi si eu tot y20dth am si acum pe perioada frigului ma uit la acul de la motorina scade repede fata de cum e cald afara.si sa nu mai zic ca saracul motor deabia se incalzeste pe distante scurte
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Intre 0,6 cand e motorul cald si 1,2 cu el rece si cu consumatori porniti.Consum mare pe frigul asta,cu drumuri scurte prin oras....12l/100 km ,la o viteza medie de 20 km/h.Daca motorul e cald,consuma in jur de 8l/100 km,consumul mare fiind pana la incalzirea lichidului de racire la 90 de grade.Si asta are loc foarte greu,in mai mult de 10 km....
  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu pe BC aveam consum 0.4-0.5 la relanti cu motorul cald.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR