- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 201 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 201 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
imi cer scuze. noaptea trecuta a fost "alba" pentru mine iar oboseala si scrisul pe fuga si-au spus cuvantul.
rectific.
pe site la FK, cele de astra f au un pret mic,in comparatie cu preturile de la noi.
ma gandeam ca acestea se potrivesc si la astra g cu mici "adaptari". pentru astra g nu au deloc pe site.
imi cer scuze inca odata,recitind postul nici eu nu mai stiu ce am dorit sa scriu
rectific.
pe site la FK, cele de astra f au un pret mic,in comparatie cu preturile de la noi.
ma gandeam ca acestea se potrivesc si la astra g cu mici "adaptari". pentru astra g nu au deloc pe site.
imi cer scuze inca odata,recitind postul nici eu nu mai stiu ce am dorit sa scriu
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cele de G sunt mai lungi decat cele de F. Daca insisti sa le pui pe alea, va trebui sa dai tu niste gauri in nervura de la aripa, tinand cont de lungimea amortizorului.
Totusi nu iti recomand varianta asta din trei motive.
Gaurile pe care le vei da vor fi o invitatie la rugina.
Nu o sa stii niciodata pozitia optima pentru gaurile respective.
Capota de G este mai grea dect cea de F. In consecinta, niste amortizoare mai scurte, cu o camera mai mica, s-ar putea sa nu faca fata greutatii mai mari decat cea prevazuta din constructie.
Totusi nu iti recomand varianta asta din trei motive.
Gaurile pe care le vei da vor fi o invitatie la rugina.
Nu o sa stii niciodata pozitia optima pentru gaurile respective.
Capota de G este mai grea dect cea de F. In consecinta, niste amortizoare mai scurte, cu o camera mai mica, s-ar putea sa nu faca fata greutatii mai mari decat cea prevazuta din constructie.
- Mihai1205
- **
- 201 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
libra, multumesc pentru informatii. voi mai cauta,poate gasesc si pentru G la un pret mai "decent". oricum nu stau de ele acuma pentru capota de la motor. in momentul de fata e mai important este cel de la hayon.
din cazua vechimi si a frigului a cedat,bine totusi ca doar cel de pe partea stanga a rasuflat si nu amandoua.
din cazua vechimi si a frigului a cedat,bine totusi ca doar cel de pe partea stanga a rasuflat si nu amandoua.
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pana la urma vrei pentru capota sau pentru hayon?
Daca acum a cedat doar unul dintre telescoape, nu inseamna ca celalat e mult mai breaz. Poate acum tine putin, dar in comparatie cu cel nou, o sa fie prea slab. Dezechilibrul asta o sa-l solicite si mai mult pe telescopul nou, care va ceda mai repede. Si din nou va trebui sa schimbi telescoape. Atunci o sa vrei tu sa cumperi setul intreg.
Avand in vedere ca
1+2=3
si
3>2
Iti recomand calduros sa schimbi ambele telescoape.
Eu asa am facut.
Am pastrat telescopul care inca functiona si saptamanile trecute l-am facut cadou unui coleg cu aceeasi problema. Cu asta a mai amanat si el, cu putin, inlocuirea ambelor telescoape. Cele doua pe care le are acum o sa cedeze si ele curand. Nu mai ridica hayonul cum trebuie.
Deci, recomand schimbarea in pereche.
Daca acum a cedat doar unul dintre telescoape, nu inseamna ca celalat e mult mai breaz. Poate acum tine putin, dar in comparatie cu cel nou, o sa fie prea slab. Dezechilibrul asta o sa-l solicite si mai mult pe telescopul nou, care va ceda mai repede. Si din nou va trebui sa schimbi telescoape. Atunci o sa vrei tu sa cumperi setul intreg.
Avand in vedere ca
1+2=3
si
3>2
Iti recomand calduros sa schimbi ambele telescoape.
Eu asa am facut.
Am pastrat telescopul care inca functiona si saptamanile trecute l-am facut cadou unui coleg cu aceeasi problema. Cu asta a mai amanat si el, cu putin, inlocuirea ambelor telescoape. Cele doua pe care le are acum o sa cedeze si ele curand. Nu mai ridica hayonul cum trebuie.
Deci, recomand schimbarea in pereche.
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cipicao, pot sa-ti trimit dimensiunile, dar referitor la cat sunt telescoapele de "tari", nu am idee cum sa le masor.
Cum faci insa cu nuca aia de prindere de pe aripa? Trebuie sa fie una foarte scurta, sa incapa in locul destul de stramt dintre aripa si capota. Nuca de la hayon cred ca este prea lunga.
Pentru partea de la capota, este aceeasi problema, avand nevoie in plus doar de platbanda indoita in forma de L.
Inteleg ca ai un Astra F ?
Sper ca maine la intalnire sa vina si The_Black cu F-ul lui sa putem masura lungimea.
Cum faci insa cu nuca aia de prindere de pe aripa? Trebuie sa fie una foarte scurta, sa incapa in locul destul de stramt dintre aripa si capota. Nuca de la hayon cred ca este prea lunga.
Pentru partea de la capota, este aceeasi problema, avand nevoie in plus doar de platbanda indoita in forma de L.
Inteleg ca ai un Astra F ?
Sper ca maine la intalnire sa vina si The_Black cu F-ul lui sa putem masura lungimea.
dassvalencia- Suspendat
- 368 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2004 z17DTL
- Alta tara
dassvalencia- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sigur ca le poti monta. Nu sunt sigur ca vrei insa sa tot dai pe gauri in aripa, sa mergi "pe incercate" pana gasesti pozitia optima pentru fixarea partii de jos a telescopului. Chiar daca gasesti locul potrivit pentru a da gaura, in acel loc o sa creezi o "invitatie" pentru rugina.
Mai trebuie sa rezolvi si problema sistemelor de prindere la cele doua capete ale telescoapelor.
Mai trebuie sa rezolvi si problema sistemelor de prindere la cele doua capete ale telescoapelor.
dassvalencia- Suspendat
- 368 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2004 z17DTL
- Alta tara
dassvalencia- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Zambaretule, la profilul tau nu scrie decat "Alta tara". Nu aveam de unde sa visez ca in cazul tau "Alta tara" inseamna Peninsula Iberica. In plus, nu stiam ca Academia Nationala (sau cum s-o fi numind) din "Alta tara" a scos din DEX-ul lor termenul rugina. Mai mult, daca termenul rugina nu apare in dictionar, in tara respectiva nu mai apare acest fenomen?
Oricum, ma bucur pentru tine ca nu ai problema ruginii. Pana la urma asta conteaza.
Intre timp, am masurat lungimea telescoapelor pentru Astra F si Astra G
Astra F
- pe pozitia inchis, telescopul masoara 30 cm
- pe pozitia deschis, 44,5 cm
Astra G
- pe pozitia inchis, 29 cm
- pe pozitia deschis, 46 cm
Masuratorile sunt de la extremitatea "nucii" superioare, pana la extremitatea "nucii" inferioare.
Pozitia deschis inseamna capota ridicata la maxim. Probabil ca demontat, telescopul are o cursa mai lunga cu cativa cm.
Cei care doresc sa-si adapteze alte telescoape, mai au de rezolvat problema prinderilor pe capota si pe aripa. Modul de prindere de capota difera de la F la G.
Am masurat pentru voi piesa de fixare pe aripa la Astra G. Partea care iese in afara are aprox 2 cm.
La piesa similara de la hayon, partea care iese in afara are cel putin 2,5 cm. Nu stiu daca intra intre capota si aripa fara sa loveasca. Ar trebui incercat. Din punct de vedere constructiv, cele doua piese sunt comparabile.
Sa aveti bafta.
L.E. Poate vede un moderator topicul asta si schimba denumirea in "Telescoape capota". Cred ca ar fi mai potrivit decat "Amortizoare capota".
Oricum, ma bucur pentru tine ca nu ai problema ruginii. Pana la urma asta conteaza.
Intre timp, am masurat lungimea telescoapelor pentru Astra F si Astra G
Astra F
- pe pozitia inchis, telescopul masoara 30 cm
- pe pozitia deschis, 44,5 cm
Astra G
- pe pozitia inchis, 29 cm
- pe pozitia deschis, 46 cm
Masuratorile sunt de la extremitatea "nucii" superioare, pana la extremitatea "nucii" inferioare.
Pozitia deschis inseamna capota ridicata la maxim. Probabil ca demontat, telescopul are o cursa mai lunga cu cativa cm.
Cei care doresc sa-si adapteze alte telescoape, mai au de rezolvat problema prinderilor pe capota si pe aripa. Modul de prindere de capota difera de la F la G.
Am masurat pentru voi piesa de fixare pe aripa la Astra G. Partea care iese in afara are aprox 2 cm.
La piesa similara de la hayon, partea care iese in afara are cel putin 2,5 cm. Nu stiu daca intra intre capota si aripa fara sa loveasca. Ar trebui incercat. Din punct de vedere constructiv, cele doua piese sunt comparabile.
Sa aveti bafta.
L.E. Poate vede un moderator topicul asta si schimba denumirea in "Telescoape capota". Cred ca ar fi mai potrivit decat "Amortizoare capota".
dassvalencia- Suspendat
- 368 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2004 z17DTL
- Alta tara
dassvalencia- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Petre Valentin
- **
- 84 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
Petre Valentin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am incercat si eu astazi sa vad daca pot sa montez la capota doua telescoape.Telescoapele sunt de astra g modelul hatchback,bine am gasit la oferta doua telescoape noi pentru portbagaj si am zis sa le iau cu toate ca ale mele erau cat de cat bune.Acum cele vechi le-am dat jos si am zis sa le montez la capota,dar toata treaba e ca nu merge.Am incercat in fel si chip da nu vrea de nici o culoare si cand zic asta ma refer la prinderea de la capota nu cea de pe aripa.Daca le prind ca in fotografiile atasate in acest topic nu se inchide capota,bulbul inclusiv telescopul loveste in aripa.Atasez doua fotografii ca sa va dati seama...
- Petre Valentin
- **
- 84 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
Petre Valentin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Se pare ca piulita aia iti strica toata socoteala. Din cauza ei, "nuca" aia iese prea in exterior. Nu mai stiu cum e la mine, dar daca nu ma insel, tija "nucii" (sau cum sa-i spun) este fixata de platbanda prin nituire. Asa se castiga acei milimetri pe care ii pierzi tu.
Acesta este unul din motivele pentru care am ales varianta de a cumpara totul de-a gata. Adica telescoapele, cu piesele de fixare cu tot. Montajul a durat foarte putin. Plus ca aspectul este mai mult decat in regula.
Sper ca pana la urma sa gasesti o solutie.
Poate iti sunt de folos pozele de pe paginile anerioare. Am postat poze si eu si inca un baiat din Bucuresti.
Acesta este unul din motivele pentru care am ales varianta de a cumpara totul de-a gata. Adica telescoapele, cu piesele de fixare cu tot. Montajul a durat foarte putin. Plus ca aspectul este mai mult decat in regula.
Sper ca pana la urma sa gasesti o solutie.
Poate iti sunt de folos pozele de pe paginile anerioare. Am postat poze si eu si inca un baiat din Bucuresti.
- Band1T
- **
- 424 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Band1T a scris:sa inteleg ca exista un "kit" complet de amortizoare capota astra g?
cum se numeste exact?
ca pe la magazinele de piese auto din BV, nu stie nimeni!
cum se numeste exact?
ca pe la magazinele de piese auto din BV, nu stie nimeni!
Da. Eu asa am cumparat. In cutie se afla cele doua telescoape, cu elementele de prindere cu tot. Am mai spus asta.
Denumirea nu o mai stiu ca am aruncat cutia, dar cine vrea sa caute, gaseste.
Magazinele de piese auto aduc in general piese usor vandabile, sa nu tina banii blocati.
Pentru sanse de reusita mai mari, incarca pe la cele cu inclinatii spre tunning. Alea aduc si altceva decat placute de frana, becuri si bujii.
- Cipicao
- **
- 294 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
libra a scris:Cipicao, pot sa-ti trimit dimensiunile, dar referitor la cat sunt telescoapele de "tari", nu am idee cum sa le masor.
Cum faci insa cu nuca aia de prindere de pe aripa? Trebuie sa fie una foarte scurta, sa incapa in locul destul de stramt dintre aripa si capota. Nuca de la hayon cred ca este prea lunga.
Pentru partea de la capota, este aceeasi problema, avand nevoie in plus doar de platbanda indoita in forma de L.
Inteleg ca ai un Astra F ?
Sper ca maine la intalnire sa vina si The_Black cu F-ul lui sa putem masura lungimea.
Cum faci insa cu nuca aia de prindere de pe aripa? Trebuie sa fie una foarte scurta, sa incapa in locul destul de stramt dintre aripa si capota. Nuca de la hayon cred ca este prea lunga.
Pentru partea de la capota, este aceeasi problema, avand nevoie in plus doar de platbanda indoita in forma de L.
Inteleg ca ai un Astra F ?
Sper ca maine la intalnire sa vina si The_Black cu F-ul lui sa putem masura lungimea.
salut,
scuze pentru raspunsul tarziu, da, am un astra F.
multumesc.