Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • geksy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Pentru cine doreste Eurolite Comma 10w40, acesta este distribuit de catre Inter Cars Romania. Intrebati la oricare vanzator de piese auto care lucreaza cu aceast distribuitor despre uleiurile Comma. Varianta mai noua a lui Eurolite este Comma X-Flow S 10w40. Este o varianta imbunatatita a lui Eurolite. Este produs tot in UK, si este mai ieftin decat Eurolite. Eurolite este aproximativ 110 lei , X-Flow S este 65 lei bidonul de 5 l. ( Politica de marketing...nou introdus - pret mic...)
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
geksy a scris:Pentru cine doreste Eurolite Comma 10w40, acesta este distribuit de catre Inter Cars Romania. Intrebati la oricare vanzator de piese auto care lucreaza cu aceast distribuitor despre uleiurile Comma. Varianta mai noua a lui Eurolite este Comma X-Flow S 10w40. Este o varianta imbunatatita a lui Eurolite. Este produs tot in UK, si este mai ieftin decat Eurolite. Eurolite este aproximativ 110 lei , X-Flow S este 65 lei bidonul de 5 l. ( Politica de marketing...nou introdus - pret mic...)



Eurolite este eurolite si x-flow-ul este x-flow. La Bacau le gasesti pe amandoua la 2M&M am cumparat eu de la ei 95 ron eurolite si 75 ron x-flow
Ieri am pus din nou castrol magnatec 10w40.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns cip255.... o sa incerc si eu uleiul asta.....sper sa gasesc mai aproape de valcea... sa nu caut prea mult ... trebuie sa fac si schimbul cat de repede.daca stie cineva de unde pot lua mai aproape de valcea...sau si comanda online/telefonic dar sa fie sigura. multumesc, salutari tuturor.
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am discutat cu mecanicul meu care mi-a recomandat de la inceput uleiul Comma,l-am intrebat care e diferenta intre Comma Eurolite 10W-40 si Comma X-Flow S 10w40.Ultimul ramane mai vascos la temperaturi inalte o perioada mai lunga de timp!Eu il cred pt ca datorita lui unii suntem multumiti de masina dupa ce am inceput sa folosim acest tip de ulei.Am facut schimbul de ulei la 9000 de km si am completat cu aproape 1 L in perioada asta!Deci cam 100 de grame la 1000 km.Si asta in conditii de turatii mari si la viteze de 130-140 km pe ora cand se poate!
Skip ads

  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am uitat sã specific o chestie... consumul meu era de 1 L la 7-800 km.... acum s-a modificat, dupã ce am inceput sa schimb treapta la 2800-3000 de ture...cu mici scãpãri de peste 4500 de ture, cam 1 l la 1000 km, poate 1200 (cel mult)... nu merg la consum, sunt doar atent...stiti voi, un ºofer bun se uitã doar la turometru. Ca ulei folosesc Aral 10w40. Maºina o am din iunie ºi vreau sã spun cã oricat de mic ar fi consumul de ulei, nu mi se pare normal. Am avut Espero, 1,8 OHC 8v- 96cp,cel de opel vectra A ºi de la schimb la schimb, NU CONSUMA GRAM DE ULEI, dar bea la benzinã,vreo 12-13 în oraº (când am fost la Cluj am scos un consum de 5,8-6, cu mici varfuri de 160 km/h, dar în rest 7,8,9). Tata are Logan, are 52000km, e la al 4-lea schimb, si la fel nu consumã gram. Ca ºi consum de benzinã sunt mulþumit, foarte chiar, nu spun cât, toþi vor spune cã sunt mincinos (nu am nici climã)....sper ca uleiul ãsta sã fac ceva. O sã iau din Cluj, cã e tata si are o delegaþie acolo, deci nu ma am nevoie de alte mijloace sa procur uleiul. Apropo, Comma X-Flow nu are treaba cu Comma Eurolite.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
pentru gabieny (nu pot da mesaj privat), in fisele tehnice comma eurolite este mai vascos(nu cu mult) decat comma x-flow.
http://www.commaoil.com/pro...sguide/view/6/232 x-flow
http://www.commaoil.com/pro.../view/6/173/EUL5L eurolite
http://www.commaoil.com/pro...sguide/view/6/170 asta mi s-a parut interesant
sper sa puteti vedea adresele de site.
  • gabieny

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai dreptate ,eu am spus ce am discutat cu mecanicul !Consumul tau de ulei e cam mare ,nu cred ca vei rezolva ceva cu nici un fel de ulei dar merita incercat.La motoarele astea apar probl la semeringurile de la supape,ghidaje ,etc.Vreau sa spun ca daca mananca ulei nu inseamna neparat ca e dus motorul.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am o intrebare.... sau mai bine spus vreau o confirmare... despre asta e vorba pe aici nu?
http://autoshop24.ro/produs...ite-10W40-5L.html
Sunt mai precaut, sa nu fie ceva facaturi sau.... astept raspuns. multumesc.
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
DA acesta este uleiul si pretul , folosestel cu incredere.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Vineri vine uleiul si sambata fac schimbul....sunt curios de ce se intampla....oricum consumul de ulei a mai scazut la mine, nu stiu sigur, dar cred ca de cand am schimbat benzina....bagam de la Petrom 95 (sub podul de la Puiu,de la Goranu - pt cei din ramnicu valcea) de obicei si am schimbat cand intr-o dim spre drum la servici era o imensa coada cam 3-4 masini + cea de la pompa la 6 pompe cate au aia de acolo. Eram putin in intarziere si am spus sa incerc si alta benzina ca aveam de gand. am mers la Rompetrol Efix 95 (pe langa pasajul din Nord, de pe Basarab). Statea altfel la relanti, asta am observat. Adica daca uneori acul de la turometru la relanti, are mici oscilatii (0.1-0.15 mm) asa un tremurat( nu stiu cum sa spun masina merge super, sta perfect la relanti, doar un ochi de maestru sa vada oscilatia aia), la efix nu aveam. Pe langa asta turatia era peste 750,cam 800 rpm, iar la petrom inter700-750 rpm si alt aspect nu se mai vedea fum la esapament (cand o turam la 5000-6000 ture). Nu sunt mecanic, dar mai bag nasu' si observ astea. De atunci a scazut si consumul uleiului, cam 1l la 1500-1700 km...metionez ca schimb treapta la 2800-3000 de ture... momentan am tot benzina de aia petrom. din obisnuinta m-am dus tot acolo. sper sa nu mai uit si incerc efixul iar...si sa vad cu mult-laudatul ulei comma cum e treaba....bafta la toti.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
As mai avea o intrebare legat de comma eurolite 10w40. In fisa tehnica spune ca trebuie sa ne ferim de temperaturile extreme. cine a pus uleiul asta mai demult, a avut probleme iarna? sau in iulie-august?... va rog si-asa s-a "amanat", ca sa zic asa, cumpararea uleiului. nu da decat pe firma specializata, nu la orice firma. acum sa vad ce service lucreaza cu astia sa fac comanda...deci va rog spuneti-mi, iarna probleme?
  • MihaiResita

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu Vectra B 96' 1.6 16v(x16xel) si mie imi manca ulei,defapt cand am luat masina avea schimbul facut cu Valvoline 5w40 dupa ce am parcurs aproximativ 2000 de km am auzit un tacanit la motor bineinteles m-am dus imediat la un service unde lucreaza si un verisor primar de al meu,a ridicat capota si cand a scos joja numai aveam pic de ulei,am facut "schimbul de ulei" dinou si am bagat castrol 10w40 magnatec dupa am incept sa tot verific uleiul,tot mai manca dar numai asa de mult imi lua cam 1l la 4000 de km,acum merg pe aral blue tronic 10w40 si imi haleste 1l de la schimb la schimb.Singura rezolvare e segmentarea motorului si schimbarea semringurilor de la supape si luna viitoare sper sa le fac Laughing
Skip ads

  • gabrielvaleriu69

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:
Ieri am pus din nou castrol magnatec 10w40.


Salut, Florin ! Am comandat si eu Comma Eurolite 10W-40 pentru X16XEL, vine maine. Sunt curios de ce te-ai intors la Castrol. Ma poti lamuri ?
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
In primii 3000-4000 km mi-a consumat cam 1l , dar dupa 7000 am terminat cei 7l pe care ii cumparasem. Nu stiu daca este chiar bine dar uleiul a stat destul de curat in comparatie cu Castrol care s- a cam inegrit dupa 2000 km (zice ca curata depunerile din motor), nu am completat deloc si nivelul este putin peste jumatatea marcajului de pe joja. ( Am gasit in sfarsit ulei Castrol cu cifra 4 in capul codului de bare , cica nemtesc Question ).
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cat ai dat pe Castrol de zici ca-i nemtesc ? In Germania costa 60E bidonul de 5L de 10w40. Deci daca ai dat sub 60E ia-ti gandul ca e de la mama lui...ar fi culmea sa fie mai ieftin ca la ei.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
175 LEI, aveau si cu 120 dar ziceau ca ar fi turcesc . Ambele bidoane de 5 lt , dar scrisul pe ele era diferit si la cel mai eftin prima cifra din codul de bare era 8. Stima . O sa revin cu niste poze.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Mda...in curand vor veni si nemtii sa ia de la noi ca e mai ieftin decat in tara de provenienta Smile)).
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
toata viata am stiut (crezut) ca uleiul Castrol se face in UK.
florin baltatescu si totusi de ce ai schimbat comma cu castrol?
apropo, preturile difera prin prisma intermediarilor si destinatia tarii. (in africa nu o sa gasesti ulei nemtesc la 60 E bidonul de 5 L"original", la fel ca si in China, producatorul da un pret, iar pana la consumator mai trebuie sa manance 3-4 firme ceva). iar din cauza faptului ca uleiul castrol gasesti contrafacut peste tot, pretul la "cel original" nu poate fi de exemplu dublu fata de unu contrafacut.
  • gabrielvaleriu69

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cip255 a scris:motul synergie 10w40 nu e bun este a3.b3 tre sa fie a3.b4


CIP255, specificatia ACEA A urmata de o cifra (1, 2, 3, etc.) e pentru motoare pe benzina iar specificatia ACEA B urmata de o cifra (1, 2, 3, 4, etc.) e pentru motoarele diesel. Asadar, uleiul cu specificatia A3/B3 sau A3/B4 inseamna ulei potrivit pentru X16XEL, care e motor pe benzina.
Ca el e potrivit si pentru motoare diesel - adica litera B - e alta poveste, complet neinteresanta in cazul subiectului X16XEL. Deci motul synergie 10W-40 cu ACEA A3 urmat de B3 sau B4 e acelasi lucru, respectiv ambele sunt potrivite pentru X16XEL.
  • claudiu220405

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cip255 a scris:Poate e ultima descoperire la motorul x16xel:
pistonul de la acest motor are 3 canaluri , pe primele doua se pun segmentii de ardere si pe ultimul mai larg se pune segmentul de ungere , din fabricatie pe canalul de ungere este pus doar un segment si cica acolo ar fi un mic joc , el ar fi larg de 2,8 mm si segmentul e gros de 2,5 solutia ar fi sa-mi iau pistonul sal duc la strung sa mil largeasca pe canal pana la 3,1mm si apoi sa cumpar segmenti de grosime 3mm deci jocul ar fi inexistent dar ? riscul e sa strici pistonul Shocked atunci ce am facut : pe canalul de ungere nu am mai pus doar un singur segment ci 3 , doi dintre acestia fiind cu nervuri , jocul fiind inexistent .


Interesanta chestia aceasta, imi poti spune de unde ai luat ceilalti 2 segmenti sau cum arata?
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR