Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • c_andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ziua buna domnilor! Sunt nou pe acest forum, si postez in numele mamei mele, care are un Corsa, dar nu are si cunostintele necesare si timpul pentru a activa pe forumuri. Are un Corsa de 1.3 cdti fabricat in 2007 si cu 100.000 km la bord. Masina merge superb, are un consum infim, accelereaza foarte bine, motorul e silentios....ce sa mai .....e o masinuta foarte reusita. Din pacate lucurile nu au ramas asa frumoase , si a aparut o problema: respectiv deteriorarea garniturilor de la pompa de inalta presiune. La rece pornea greu uneori, si parea (pentru scurt timp) ca merge in 3 pistoane. Bujiile au fost verificate si functioneaza. Dupa ce am citit acest thread am verificat vizual zona pompei de injectie si am observat intr-adevar urme de lichid (inchis la culoare) in jurul imbinarii intre pompa si chiuloasa , sau ce o fi zona aia a motorului. Va rog ajutati-ma sa comand un astfel de set de garnituri, intrucat nu stiu ce denumire sau coduri are, si recomandati-mi un service care a mai facut chestia asta in zona bacaului sau a moldovei. Multumesc anticipat!
Skip ads

  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu unul le-am schimbat la mine,dar am motor Z13DT.uite aici un cod(https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=96973&highlight=) care le-am luat initial ptr mine dar nu s-au potrivit.a trebuit sa cumpar cu terminatia 455 la sfarsit.acum totul depinde de pompa ta de inalte.bafta
  • Snake23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@c_andrei:

Da-o jos cauta pe net firma Express Diesel si trimite-o acolo ca sunt super seriosi si fac lucrare de calitate.
Am facut-o eu la o Corsa 1.3 cdti Z13DT acum vreo 2 saptamani.
Daca vrei si garantia oferita de ei trebuie sa o pui la loc intr-un service autorizat. Eu am pus-o singur.
Bafta !
  • c_andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru varianta, dar nu ma pricep sa o dau jos din pacate.
Skip ads

  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu tot cu demontat,schimbat garniturile si montat la loc a durat 1,30 ore.
  • c_andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ok, am gasit un service local care face schimbarea, dar ajutati-ma sa gasesc garniturile care imi trebuie. Multumesc.

Astazi - 06:20 pm

Ce cod au garniturile alea, sau cum le pot cumpara?




Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

3/17/2012 7:59:55 PM
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu pompa de inalta presiune la o corsa 1.3 cdti , curgea motorina pe la capacul de jos al pompei dar numai dimineata la prima cheie cateva minute dupa ce se incalzea un pic nu mai curgea.Am schimbat garniturile (o-ringurile) si degeaba acum nu mai curge pe la capacul de jos ci pe la cel de sus la fel doar cand motorul e rece.Problema e ca motorina se scurge pe corpul termostatului si pe niste furtune cu antigel care in timp or sa cedeze , deja am schimbat un termostat si un furtun .
A gasit cineva o explicatie de ce la un momendat pompa pierde motorina, pur si simplu uzura?, garnituri proaste? eu am observat ca, suprafata de contact a capacelor pompei nu sunt plane ci usor concave
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
trebuiesc stranse cu simt de raspundere.le-ai schimbat tu sau un mecanic?cele metalice erau concave si trebuia sa fii atnt cum le-ai pus
Skip ads

  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
un mecanic ; le-a strans in mai multe reprize similar cum se strange chiulasa, in TIS nu a gasit nimic despre aceasta operatie deci nu a stiut la ce cuplu se strang.. oricum le-a strans bine daca mai insista cedau suruburile
  • marius11

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Snake23 a scris:@c_andrei:

Da-o jos cauta pe net firma Express Diesel si trimite-o acolo ca sunt super seriosi si fac lucrare de calitate.
Am facut-o eu la o Corsa 1.3 cdti Z13DT acum vreo 2 saptamani.
Daca vrei si garantia oferita de ei trebuie sa o pui la loc intr-un service autorizat. Eu am pus-o singur.
Bafta !


cei de la Express Diesel nu pot sa o dea jos si sa o monteze la loc? trebuie neaparat trimisa numai pompa?
  • floringvrl

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
chestia aia micuta este o sita pentru impuritati.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salutari, Corsari!

Nu știu dacã e de la pompa de înaltã neapãrat (Corsa C 1.3 CDTI), însã îmi mustește motorina în dreptul furtunașelor și T-urilor din conducta de retur ȘI sub rampa comunã.

Pe ce trebuie sã mã axez, ce garnituri sã schimb? Oricum nu mã bag eu, îi las pe cei de la Opel Suceava sã o repare, dar sã știu la ce sã mã aștept.

Salutãri și porniri ușoare!
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu douã fotografii la problema expusã mai sus:


  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca sunt stranse bine tururile sa fi sigur ca nu curge pe le tur si schimba furtunasele de la retur.la mine zemuia de la o teava de tur si a trebuit sa o schimb cu alta second ca nu mai etansa ca lumea.nu are garnituri
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Retururile le-am schimbat, la tur nu m-am uitat. Am spãlat, am curãțat, acum sã vãd dacã mai curge.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
100% e de la tur ca la mine
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cunoașteți vreun cod pentru O-Ring-ul de la pompa de înaltã presiune? ÃŽmi scapã foarte mult ulei la îmbinarea dintre pompã și bloc motor și nu știu ce sã-i mai fac. I-am pus și garniturã, i-am pus și pastã silicon Loctite, dar curge pe acolo ulei în prostie...

Vã rog, un rãspuns dacã cunoașteți! Mulțumesc.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cod GM 93177681 sau 58 19 144 inel etansare
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Cunoașteți vreun cod pentru O-Ring-ul de la pompa de înaltã presiune? ÃŽmi scapã foarte mult ulei la îmbinarea dintre pompã și bloc motor și nu știu ce sã-i mai fac. I-am pus și garniturã, i-am pus și pastã silicon Loctite, dar curge pe acolo ulei în prostie...

Vã rog, un rãspuns dacã cunoașteți! Mulțumesc.

Colegul vezi ca nu e de la oringul pompei, mie mi s-a invartit un surub si nu s-a strans pompa cum trebuie, dar tot nu curge, acolo e o garnitura tip inel care tine pe laterala, cine a mai desfacut stie despre ce vorbesc....
Uleiul iti curge pe la pompa de vacuum care e vecina cu pompa de inalta presiune, acolo e o garnitura care tine prin presare intre suprafata corpului pompei si cea a chiuloasei. A fost umblat la pompa de inalte? te intreb ca pentru a desface un surub de la pompa de inalte trebuie sa desfaci si pompa de vacuum si de aici problema. Se rezolva cu o demontare si aplicare de foarte putin mastic atat pe o parte a garniturii cat si pe cealalta. Mare atentie la cantitatea de mastic pentru ca e o sita acolo si niste orificii foarte mici si daca se pune mastic mult si depaseste marginea garniturii se pot obtura sita si orificiile alea.
Succes la operatiune! Pentru alte detalii sunt disponibil...
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sã fie garnitura de la pompa de vacuum? Moa... m-ai salvat. Am desfãcut de 7 ori pânã acum pompa aia de înaltã presiune și am pus-o la loc, tot curge în prostie...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR