Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:verifica dupa cum zici tu si dimineata o sa ai surpriza sa ai cu 0,5 mai mult . Oare?
Cui te adresezi ca nu se stie?...Masurarea nivelului de ulei e diferit fata de alte tipuri de motoare,nivelul uleiului e real cum am mai scris dupa 5-10 min de la oprirea motorului,stie neamtul ce spune...dimineata sau dupa mai mult timp iti va arata mai mult.
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:
tirnaveni a scris:verifica dupa cum zici tu si dimineata o sa ai surpriza sa ai cu 0,5 mai mult . Oare?
Cui te adresezi ca nu se stie?...Masurarea nivelului de ulei e diferit fata de alte tipuri de motoare,nivelul uleiului e real cum am mai scris dupa 5-10 min de la oprirea motorului,stie neamtul ce spune...dimineata sau dupa mai mult timp iti va arata mai mult.
eu ma refeream la motoarele 17dti care daca verifici dupa ce ai pornit si ai oprit motorul la 10 minute cum zici nu este masura exacta ca atunci cand motorul stationeaza 12 ore .
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:
nelu.1270 a scris:
tirnaveni a scris:verifica dupa cum zici tu si dimineata o sa ai surpriza sa ai cu 0,5 mai mult . Oare?
Cui te adresezi ca nu se stie?...Masurarea nivelului de ulei e diferit fata de alte tipuri de motoare,nivelul uleiului e real cum am mai scris dupa 5-10 min de la oprirea motorului,stie neamtul ce spune...dimineata sau dupa mai mult timp iti va arata mai mult.
eu ma refeream la motoarele 17dti care daca verifici dupa ce ai pornit si ai oprit motorul la 10 minute cum zici nu este masura exacta ca atunci cand motorul stationeaza 12 ore .
Ma insel sa sti tu mai bine decat constructorul masinii,uita-te in fata motorului(daca mai ai eticheta ) si ai sa te convingi singur.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ambele citiru is valabile, iar daca ai juma de litru in plus o sa vezi clar chiar si dupa 10 min! Pentru o citire provizorie se poate face si dupa 10 min, dar daca vrei sigur o faci dupa cateva ore, ca sa fii sigur ca s-a scurs tot uleiul! Nu va mai certati! Bafta!
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Ambele citiru is valabile, iar daca ai juma de litru in plus o sa vezi clar chiar si dupa 10 min! Pentru o citire provizorie se poate face si dupa 10 min, dar daca vrei sigur o faci dupa cateva ore, ca sa fii sigur ca s-a scurs tot uleiul! Nu va mai certati! Bafta!
Ce faci ma Cristi ai venit si pe partea asta,ca in partea cealalta nu mai scrie nimeni,sti tu la ce ma refer...neamtu"spune dupa 5 min nu dupa 12 ore...stai linistit ca nu ne certam .. Bafta!
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Tu erai? Nu te-am recunoscut in poza! Smile))
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Tu erai? Nu te-am recunoscut in poza! Smile))
Da eu sunt in poza, Very Happy cu ocaua mare. Laughing
  • waw
  • *
  • 1 mesaje
  • din 09 Apr 2011
  • Astra 2001 y17dt
  • Bucuresti
  • waw

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am o astra g y17dt 2001 cumparata din 2006 timp in care am folosit doar [b]Castrol Magnatec 10w40[/b]. fara nici o problema. mici pierderi, dar din cauza garniturii de la culbutori care s-a copt anul asta si a trebuit sa o schimb, . restul anilor nu am completat absolut deloc.
Skip ads

  • danteo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt posesor de opel astra g 1,7 dti 2003 si 176000 km, am facut revizia zilele trecute (ulei + filtre castrol magnatec 5w-40). dimineta la pornire martorul de la ulei nu se mai aprinde decat dupa pornirea motorului, falfaie cam 5 secunde si se stinge. la urmatoarea pornire in scurt timp pleca greu (da rateu). pana sa schimb uleiul martorul se aprindea cand puneam contactul. am folosit acelasi ulei si pana acum. Stie careva unde sa fie buba? Multumesc.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Zilele trecute am facut schimbul de ulei la un Opel Astra G 1.7YDT din 2003 care are 169.000 km.Inainte am avut Castrol Magnatec 10w40 A3/B3, iar acum i-am pus tot Castrol Magnatec dar nu mai scrie pe bidon A3/B3, ci B4. Conteaza aceste initiale ? Multumesc !
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
licurici79 a scris:Salut! Zilele trecute am facut schimbul de ulei la un Opel Astra G 1.7YDT din 2003 care are 169.000 km.Inainte am avut Castrol Magnatec 10w40 A3/B3, iar acum i-am pus tot Castrol Magnatec dar nu mai scrie pe bidon A3/B3, ci B4. Conteaza aceste initiale ? Multumesc !
Clasificarea ACEA

ACEA clasifica aplicatiile uleiurilor de motor prin litere si numere.
Literele reprezinta motoarele de tipul:

* A (A1-A5) = motoare pe benzina
* B (B1-B5) = automobile cu motoare diesel de volum mic, camionete si camioane de gabarit mic
* C (C1-C3) = automobile cu motoare diesel cu filtre de particule
* E (E1-E7) = motoare diesel de putere mare

Numarul care urmeaza literei corespunzatoare tipului de motor, diferentiaza nivelurile de performanta din cadrul unei clase; astfel, cu cat este mai mare numarul cu atat sunt mai ridicate performantele uleiului.

* Clasa A - pentru motoare pe benzina:
o A1 - vascozitate mica, economie de combustibil
o A2 - calitate normala, interval de schimb normal
o A3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
o A5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3/B3

* Clasa A/B - uleiuri pentru motoare pe benzina si Diesel:
o A1/B1 - Uleiuri destinate motoarelor pe benzina si Diesel ale autoturismelor si camionetelor , special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta, pentru un nivel scazut al frecarii, cu HTHS in intervalul 2.6�3.5 mPa*s.
o A3/B3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor si/sau pentru intervale extinse de schimb, acolo unde acest lucru este recomandat de producatorul motorului si/sau pentru cazurile in care se utilizeaza uleiuri cu vascozitati scazute pe tot parcursul anului.
o A3/B4 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel cu injectie directa, dar si celor din clasa B3.
o A5/B5 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate pentru intervale extinse de schimb, in cazul motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare, special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta, pentru un nivel scazut al frecarii, cu HTHS in intervalul 2.6�3.5 mPa*s.

* Clasa B - pentru motoarele diesel usoare:
o B1 - vascozitate mica, economie de combustibil
o B2 - calitate normala, interval de schimb normal
o B3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
o B4 - motoare de puteri mari cu injectie directa
o B5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
uleiul mobil e facut in tucia , asta daca va intereseaza tara de origine . eu merg pe havoline de la texaco si mi se pare ok atat ca si cost cat si cum se comporta masina
Skip ads

  • deleted-29357

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
licurici79 a scris:Salut! Zilele trecute am facut schimbul de ulei la un Opel Astra G 1.7YDT din 2003 care are 169.000 km.Inainte am avut Castrol Magnatec 10w40 A3/B3, iar acum i-am pus tot Castrol Magnatec dar nu mai scrie pe bidon A3/B3, ci B4. Conteaza aceste initiale ? Multumesc !

Pentru Y17DT uleiul poate sa aiba specificatia B4,dar producatorul spune ca este obligatorie si B3.Eu zic ca aceste recomandari nu sunt facute asa,ca sa fie...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR