din motive similare am schimbat si eu cutia mea f16 cu un f20 rablagit pe care acum tb sa-l dau jos din motive tehnice(uzura); am pus la fel ambreiaj nou etc
trage pe roata din dreapata mai mult ptr ca asa trebuie sa traga, nu e nimic stricat
ba mai mult eu am desfacut si amortizorul crezand ca este stricat dar nu era, aveam impresia ca din cauza asta rupe aderenta mai mult pe dreapta.....
asta este mersul ei normal, cand forezi si rupe aderenta o rupe pe roata din dreapta, si atunci sare in sus ca o mingiuta si cand face iar aderenta cu soseaua zmuceste ceea ce este si logic
ca iti trage inspre dreapta este iarasi normal ptr ca daca trage 60% roata din dreapta masina va avea o traiectorie putin fortata si se va duce inspre dreapta
altminteri iti recomand niste cauciucuri bune si las-o mai usor cu demarajele in tromba ca strici satelitii si smulgi suportii la motor
dati-mi voie sa contrazic TOTAL aceasta teorie.
Argumentez (daca mai estre nevoie)
In cutia de viteze, ultima veriga a lantului cinematic, este un diferential care asa cum se stie, repartizeaza in mod egal forta de tractiune spre cele doua roti atat cat acestea se deplaseaza in linie dreapta. In momentul virarii spre dreapta sau spre stanga, roata din interiorul curbei va avea de parcurs o distanta mai mica deci este nevoie de compensatie........pe care o ofera diferentialul.
Faptul ca in multe cazuri roata din dreapta este cea care "patineaza" prima este datorita faptului ca ea merge pe partea dinspre marginea drumului, parte mai prafuita, cu nisip, impuritati, pietricele deci aderenta mai mica decat pe partea stanga.
In cutie sau in diferential nu exista nimic care sa repartizeze forta de tractiune in mod inegal.