Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sau senzor eps, pune volanul drept si porneste motor, daca simti in volan ca vrea sa se duca trebuie recalibrat.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu ca mihalachemarius, initial am crezut ca era de la pivoti, dar am schimbati pivotii si la fel e, am schimbat si capetele de bara, cand accelerez imi "pleaca" dintr-o data masina spre dreapta, m-am uitat putin si la bieleta din dreapta e putin stramba, posibil sa fi luat vreo bordura cand parcam, sa fie si de la asta? sau mai e ceva in afara de asta de verificat? despre ce articulatii mai poate fi vorba in afara de pivoti si capete de bara?
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nimeni nu stie?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Treaba este simpla, mergi la un ITP si pe stand iti trage el de ea si pleci cu lista, lasi de un ciubuc.
Pivotul este cu tot cu brat, atentie la lungime, scurt sau lung.
Proba la EPS am spus cum se face mai sus.
  • gyzoli

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua!
La agila mea volanul la mers in linie dreapta sta cu 7-8grade spre dreapta, respectic in stanga e un pic mai greu de rotit.
Imi ziceti careva unde gasesc senzorul de pozitie al volanului, sa fac reglajele? Am gasit inca un topic "Tutorial calibrare senzor pozitie EPS Corsa C", dar la agiluta mea coloana de volan nu seamana cu cel din corsa.
Va multumesc pentru informatii!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ridica masina pe doua capre (fata), sa fie rotile in aer, volanul sa fie drept, pornesti si daca volanul pleaca singur este din senzor. Asta este sus pe coloana sub instrumente, ai un torx securizat, fara o trusa de chei 'ciudate' nu stiu ce poti face.
Daca volanul nu pleaca de nebun lasi senzorul in pace, faci directia.
  • gyzoli

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua!
Vă mulțumesc dl cuciureanu pentru sfaturi!
Am ridicat mașina, iar volanul nu a plecat. Înainte să mă duc la reglat direcție am verificat un pic supsensia și am constatat, că apar jocuri de la caseta de volan. Am demontat caseta, am scos cuzinetul din dreapta casetei, m-am dus la un prieten, care are strung și am facut un cuzinet nou, din teflon. Încă stă un pic strâns cuzinetul nou, volanul se mișcă un pic mai greu, dar pe drumurile astea ”bune” se slăbește cu timpul. În magazine mi-au zis, ca trebuie să cumpăr o casetă nouă, pentru că nu se poate cumpăra numai cuzinetul, dar se poate rezolva aceasta acasă și fără bani. După acesta m-am dus la reglat direcție și acuma mașinuța mea stă pe drum cum trebuie Smile

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Atentie, palierul antizgomot (bucsa teflon, cuzinetul) trebuie sa permita
circuitul aerului intre cavitatile ce le separa, altfel va umfla un burduf
concomitent cu vacuumarea celuilalt in momentul virarii.
(am observat in foto ca are forma cilindrica spre deosebire de cel original).
  • Atrix

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
O problema ciudata aparuta la 3 ani de la schimbarea bucsei din caseta de directie. .
Manifestare
:Daca afara e racoare nu are nici un simptom ,dar daca e foarte cald si masina sta in soare cu motorul oprit pe loc la miscarea scurta a volanului stanga-dreapta se aud niste troznituri care se accentueaza cu cat merg mai mult.La orice miscare cat de scurta stanga -dreapta in mers trozneste la fel si directia pare mai greoaie,mai rigida la miscarile volanului.
Verificare:
Am verificat coloana volanului spre caseta nu se aude de acolo.
Nu sunt jocuri la directie ,verificat in service
Cauze:
Dupa unii caseta e gata, iar dupa altii trozniturile vin de la rulmentii de sarcina de la flansa amortizor.
Pareri?
A mai avut cineva acest simptom!?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
În urmă cu 6 zile am fost lovit în roata stângă față,în partea de sus.Roata stângă față stă deplasată cu partea de jos spre exterior(nu mai calcă normal). În mers ca să mă deplasez drept, stau cu volanul virat către stânga aproximativ 45 grade de la poziția normală.Când virez dreapta ,roata stângă parcă pierde aderența de pe sol ,scârțâie pe asfalt și parcă este ,,trasă târâș,, de mașină cu totul de forța dezvoltată de roata dreaptă.A verificat-o un mecanic și a concluzionat că în urma loviturii pe care am primit-o, port-fuzeta este strâmbă și trebuie să o înlocuiesc.Afirmă că lonjeronul stânga ar fi în ordine și nu este afectat de lovitură. Aștept sugestiile voastre pentru a-mi face o idee despre o diagnoză corectă.

Cu mașina ,,beteagă,, m-am deplasat dus-întors București(200 km) pt. a cumpăra o port-fuzetă stânga cu ABS la 3 centre de dezmembrări dar nu am găsit(toți aveau port-fuzete fără ABS stânga,de la modele care au ABS numai pe dreapta).Menționez că Agila personală are ABS pe ambele roți.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,143
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Indica care piesa ca eu am
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@dancuciureanu:
Piesa cu nr.9 din schiță.
Vă voi contacta telefonic după ce voi face încă o diagnoză la reprezentanță peste două zile că se pare că în urma loviturii primite s-a mai ,,șifonat,, și altceva pe lângă port-fuzetă.Vreau să aflu și părerea lor.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nasol.
Stas trebuie pusa pe masina de verificat si indreptat caroserii.
Asta ca sa nu ai surprize mai tarziu.
Mai exista si varianta clasica a tinichigiului dar nu o sa iasa cum trebuie, orice ar zice altii.
Dupa ce ai verdictul ca totul este ok, scoti o foaie de hartie si incepi sa calculezi.
Daca suma este apropiata de cea achizitionarii unei alte masini...
Daca plateste asigurarea atunci respecta pasii. Vezi si cat ofera ei.
Masina lovita este masina lovita indiferent ce ai face.
Si mai ales indreptatul clasic romanesc cu autogen...
Bafta!

http://www.youtube.com/watch?v=ATQ7F1osHN0
  • danzog

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pare asa grav.


  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este, atunci cumpara fuzeta, o montezi si vezi daca mai este ceva naspa la unghiuri. Nu are rost sa mai dai bani la constatare.
  • geocomita

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu ieri seara i-am exescutat una la o bordura....cu dreapta fata si cred ca s-o matrasit ceva acolo ca acum masina merge ca pixu in toate directiile! Serpuieste pe drum acoperit cu zapada! Lovitura i-am tras-o asa....cumva....in diagonala...in 45' masina fata de bordura, cu rotile virate maxim stanga si geanta ii lovita aproape de prezon! -7 afara acum! Am plecat.....revin dupa constatare!
  • geocomita

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cu ceva intarziere revin cu informatii! De la bubuitura s-o deplasat bratul catre spate cu 2 cm tragand bara de torsiune din bucsi! Am slabit bara am tras-o la loc cu tot cu brat si gata! Ei gata un drac! In mers se auzeau niste troncaneli la roata! Am ridicat-o pe cric si am miscat de roata....surprizaaaaaa....joc din pivot! Camand bratul si rulmentul ca si ala huruia si ma apuc ieri de traba! Demontez si vad pivotul stramb.....iau fuzeta si pornesc voiniceste la un prieten la presa sa schimb rulmentul....si dupa vreo 300 de metri ma uit la gaura de jos unde intra pivotul si observ ca era ovala! No drace! Mi se taie tot avantul muncitoresc .....am nevoie de o alte fuzeta! Am montat tot la loc si ....caut fuzeta!
  • DMarian905

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Dragi utilizatori de Opel sunt utilizator exclusiv de Renault stiu SI de CE dar asta e Alta discutie.Smile))). Problmele de aici sunt de la sistemul EPS MAI precise motorasul electrodirectiei angreneaa un ax elicoidal care la rândul lui antrenează o rola de plastic care invarte volanul. Când rola s uzeaza aveti probleme sa sara directia necontrolat. Fereasca sfinti sa se spargă rola după o parcare cu virarea rotior la maxim ca duoa se blochează detot si e pericol. Rezolvare .....inlocuirea bucsei plastic si restul e simplu senzorul de andrenar mare atehie blocati volanul înainte de scoatere si.l puneti in aceiasi pozitie
  • DMarian905

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Poze la ce am scris mai sus încerc sa incarc
  • adrianm83

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Vreau sa schimb "vestitele" bucse de la caseta de directie, le-am gasit pe un site, dar nu stiu exact dimensiunea axului cremalier.
In baza unei serii de sasiu(W0L0HAF68YG056518), ma puteti ajuta cu aceasta informatie?
Multumesc anticipat.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata