Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Motorina bag de la aceeasi benzinarie, nu cred ca are rost sa folosesc motorina mai calitativa doar pt ca am facut o curatare chimica la injectie.
Vitezele le schimb normal adica undeva dupa 2500
Singurul lucru bun care vad ca inca dureaza este consumul care a scazut de cand am facut curatarea .
Bine acum poate m-am obisnuit cu turatiile motorului si zgomotul lui dupa ce am facut curatarea .
App ce consum ai in bucuresti?
Eu undeva pe la 6.5% conform Bc


Ultima modificare facuta de krashy22 la Sam 11 Sep, 2010 9:57 pm
Skip ads

  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Vitezele le schimb la 2500-3000rot/min si nu merg sub 2000rot/min. Motorina folosesc ROMPETROL sau OMV.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai mid pe masina?
cat iti arata?
La mine de exemplu, nici nu a crescut , nici nu a scazut consumul dupa tratament. Mid-ul arata la relanti tot 0,6 / h. In stationare, apoi depinde cum o calci.
Oricum pe portiunea de intoarcere spre Autovit la 100 Km/h pe pilot in viteza aV-a tot 4,1 l/100km scria
Deci pot spune ca nu sesizez scaderea consumului.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Midul cand este cald motorul imi arata in relanti 0.5
Skip ads

  • udreasorin

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare a curatit cineva injectoare la astra h17dtl pe masina cu winns
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
consumul exagerat de minc in bucuresti se datora sorbului din rezervor care era inunfat in proportie de 90%
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Consider ca nu merita incercata metoda atata timp cat masina merge bine.Daca ai ceva probleme si esti sigur ca e din cauza injectoarelor ,atunci te risti sa folosesti asa ceva.Parerea mea ca daca ai 2-3 injectoare cu probleme ,incercand metoda asta mai mult rau decat il ai deja nu ai cum sa faci.Cel mai bine e sa folosim combustibili buni si sa facem schimbul consumabilelor la timp,fara a ajunge sa apelam la asemenea solutii
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cine iti poate garanta un combustibil. De unde stim ca e bun sau nu. Ca asa ni se pare, ca merge masina mai nu stiu cum, e doar o parere fara sustinere. Mai devreme sau mai tarziu tot va face depuneri. Eu cu z17dtl-ul din dotare mi-am schimbat filtrele de motorina singur in 90 k km. Mereu am curatat paharul filtrului si niciodata nu am gasit apa sau mizerie. Alimentez cu sprint diesel in general si cu euro diesel 5 mai rar. Nu sunt printre cele mai scumpe. Injectoarele astea noi par a fi o loterie. Mai devreme sa mai tarziu tot o sa pice unul. Solutia minune pare in general utila daca faci tratamentul sa spunem odata la 50 k km ca intretinere.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Aceasta solutie tocmi pentru acest lucru a fost facuta, sa preintampine calaminarea excesiva si timpurie a injectoarelor. Aici ai dreptate, motorina pe care o bagam in rezervoare o platim la calitatea pe care statia se lauda ca ti-o livreaza. Ce pot spune cu siguranta este faptul ca dupa Austria incolo, ori se desfunda injectoarele mai bine, ori calitatea motorinei este mai buna cert este ca masina trage mai bine, motorul este mai silentios.
Cum spune un coleg pe forum intr-unul din topicuri: Dieselul se simte bine pe autostrada! Trage altfel, drumurile lungi ii fac bine - raspunde altfel la comenzi - orasul, plaja de turatii dintre iun semafor si altul il inebuneste.
Acum sa fim sinceri - masinile aduse de afara sunt mult mai calitative decat ce se vinde pe piata noastra, apoi calitatea consumabilelor este si ea crescuta si nu in ultimul rand - se foloseste masina interurban sau interlocal pentru ca se stie majoritatea centrelor lucrative sunt ori la periferie ori in campusuri industriale la cativa zeci de km de oras.
In concluzie - daca aveti peste 70k puteti face tratamentul linistiti. Basca ca aceasta solutie Wynn-s este inca originala, nediluata sau mai bine spus neambalata de vreun S.R.L roamanesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si unde se gaseste aceasta solutie? As incerc a si eu
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Eu am luat-o de pe net, am comandat-o si mi-a sosit prin posta. Corect, rapid, bine ambalata. Cred ca undeva incadrul topicului daca imi aduc bine aminte am dat si adresa site-ului.
Verifica cu atentie te rog!
O sa ma mai uit si eu si daca o gasesc ti-o transmit inca o data.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@mariano

Eu merg cu ulei 2T (standard JASO-FC) semisintetic in amestec de 1:200 in motorina.

Motorul e mai silentios, nu scoate fum deloc si nu mai tremura dimineata, asta deoarece uleiul 2T are in compozitie sulf si astfel suplineste lipsa sulfului din motorina EURO5. Poti sa incerci o data la un plin sa vezi imediat aceasta diferenta, nu are ce sa dauneze ca nu ai filtru de particule (nu dauneaza nici daca ai avea, dar unii sunt stresati mai ales cei care acum nu au inca probleme cu injectoarele). Ca sa fac o comparatie clara, daca ai fost cu masina prin Germania/Austria pot sa spun cu siguranta ca se simte la pornire/in mers ca si cu motorina de la ei, doar ca la ei biodieselul de calitate asigura ungerea necesara.

Uleiul 2T se foloseste 'PREVENTIV' cand sistemul de injectie e in parametri, nu mai ajuta cu nimic cand injectoarele sau pompa de injectie sunt pe cale sa cedeze.

Altii au mers chiar mai departe si adauga si Metabond aditiv de motorina la uleiul 2T in motorina, nu stiu exact concentratia, se pare ca curata si unge tot sistemul de injectie inclusiv capul pistonului. Curata calamina in timp inclusiv palele turbinei pentru ca arde fara cenusa sau alte depuneri ce rezulta din arderea motorinei cu biodiesel de proasta calitate 'made in Romania'. Uleiul 2T arde chiar mai curat decat motorina insasi, sunt destule avantaje inclusiv un consum mai redus cu 5-10% insa avantajele reale se vad in timp (nu mai pica injectoarele sau pompa de injectie). Un litru e undeva la 20lei si ti-l scoti prin consumul usor redus si ai 'piece of mind' pentru ca sistemul de injectie are parte de ungerea carburantului (atat de necesara, defapt cea gandita de fabricant).
Am bagat de test si la un motor pe benzina in proportie de 1:500 si nu a daunat cu nimic. Nefiind masina mea insa, m-am oprit aici cu experimentele privind motoarele pe benzina.

Daca ai emotii poti sa incerci un amestec in proportie de 1:300 sau chiar si 1:400 ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina si tot vei simti diferenta.

Curatirea injectoarelor cu Wynn-s se preteaza la masinile ce au facut cateva mii de km prin Romania, dar ce faci sa previi colmatarea injectoarelor dupa curatire ? Raspunsul il ai chiar mai sus, si este la indemana tuturor doar ca toti cautam 'solutii minune' in loc sa deschidem ochii la ce spun cei mai in varsta si cu mai multa experienta in diesel (nu vorbesc aici de mine ci de soferi profesionisti pe TIR sau alte vehicule comerciale, care aplica acest tratament cu succes de ani de zile).
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mi-am luat si eu solutia Wynns la 1 L cu 60 lei.Spre surprinderea mea timp de 30 minute cat am facut curatarea ,tot wynss-ul care venea pe furtunul de retur inapoi in recipient era curat ca cel care iesea pe tur.

Inseamna ca nu aveam sistemul de injectie inbacsit,totusi inainte pe OP-Com imi iesise un injector lenes.Acu nu am unde sa o pun iar pe Op-com ca sa vad care e diferenta.

Ca si feeling acum nu se simte nimic diferit dupa tratament.
  • deleted-21935

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva adresa site-ului de unde se poate face rost de solutie winn's?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Uite ca sa va fac pe plac si sa va ajut , am cautat in arhiva mea si am gasit site-ul de unde chiar am cumparat.
In pagina care se deschide de aici:http://www.sonax.store.ro/index.php?p=4&cat=7
ultimul produs din dreapta jos este solutia Wynn's.
Fa-ti cont comanda de minim 70 lei si primesti acasa coletul, de fapt il ridici de la posta. Eu am comandat si un concentrat de parbriz, de exemplu - foarte bun si asta.
Folositi cu incredere wynn's si mai ales cititi instructiunile cu atentie. Pentru un rezultat optim eu recomand prelungirea furtunelor care intra in rezervor.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Aici ai avut dreptate ! Se simte o inbunatatire la mersul general al masinii.
Eu am preferat proportia 1:300
Puteti chir mai mare in raport cu motorina asta uscata si aditivata cu porcaria aia de biodiesel - adaugarea de putin ulei este parfum.
  • deleted-21935

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut
cum fac curatirea injectoarelor cu solutie winn's la o vectra c 1.9cdti?
problema e ca am pompa de motorina in rezevor care baga tot timpul cand pun contactul si nu stiu cum sa fac legaturile?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Este putin mai complicat, dar nu imposibil. Desfaci prin interior in zona banchetelor trapa rotunda de vizitare si cu grija desfaci siguranta care tine capacul de vizitare pe corpul rezervorului. Grija sa nu cada mizerie inauntru.Scoti apoi tot ansamblul cu pahar si pompa si folosesti ca vas pentru solutia de curatare un borcan de castraveti sau compot de caise ( de preferat bulgaresti - pt ca au deschiderea mai mare).
Umpli borcanul cu solutie Wynn's si scufunzi paharul cu pompa cu tot in el.
Cred ca poti folosi cu suces si o galetusa de iaurt, pt ca are cantitate suficienta si deschidere mare.
In acest fel, pompa ta din rezervor isi va face treaba la punerea contactului - pt ca apoi pompa de injectie va trage ea singura solutia necesara.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca iti merge bine motorul, si eu merg cu ulei 2T semisintetic in proportie de 1:300 de la ultimul plin si am observat ca e cel mai bine asa.
Biodiesel-ul romanesc e o mare porcarie si nu gasesti nicaieri motorina fara 5% biodiesel in amestec. Sa urmaresti un pic si consumul pe cel putin 2 plinuri consecutive, ar trebui sa-ti scada cu 3-5% Laughing . Apropo... ai sa vezi si ca pe iarna o sa pornesti mai usor pentru ca ridica cifra cetanica a motorinei Cool .

Eu intre timp mi-am luat si o seringa de 50ml (nu se gaseste mai mare nicaieri). Intra aproape etans pe gura bidonului de 1l de ulei si cu 4 seringi se adauga chiar repede si usor la motorina din rezervor (60litri).
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Ma bucur ca iti merge bine motorul, si eu merg cu ulei 2T semisintetic in proportie de 1:300 de la ultimul plin si am observat ca e cel mai bine asa.
Biodiesel-ul romanesc e o mare porcarie si nu gasesti nicaieri motorina fara 5% biodiesel in amestec. Sa urmaresti un pic si consumul pe cel putin 2 plinuri consecutive, ar trebui sa-ti scada cu 3-5% Laughing . Apropo... ai sa vezi si ca pe iarna o sa pornesti mai usor pentru ca ridica cifra cetanica a motorinei Cool .

Eu intre timp mi-am luat si o seringa de 50ml (nu se gaseste mai mare nicaieri). Intra aproape etans pe gura bidonului de 1l de ulei si cu 4 seringi se adauga chiar repede si usor la motorina din rezervor (60litri).


Pun si eu o intrebare... a folosit cineva ulei si pentru sistemele de injectie common rail? Are cum sa dauneze. N-am avut probleme cu injectoarele in 100 k km, dar ma gandesc sa incerc. Astra classic cu motor z17dtl are o singura pompa. Aia trage si face si presiune. Mecanicii spun ca renuntandu-se la pompa din rezervor singura pompa ramasa e putin fortata. Totusi nu am auzit de pompe stricate, doar de supape presiune, regulator etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR