Ai uitat parola?


  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
pt Stelea :
pai...si daca e asa cum zici facem o incercare sambata sau e deranjul prea mare? asta daca esti acasa si ai timp, chef etc.
si spun asta sperand sa nu ma "imbalsamez" prea tare la intrunirea de motociclete de la Magureni si sa fiu sambata in stare sa mai cunduc...
  • xleon

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Domnilor eu am o singura nelamurire : se incalzeste tare motorul in momentul in care urc pe deal cu treapta 1 aproximativ 100 metri ?
In rest sunt multumit : termocupla porneste ventilatorul la ultima linia alba si se opreste cand scade la penultima linie alba (nu am pus termometru electronic sa vad temperatura )
Caldura in masina baga foarte bine . Am spalat instalatia de apa de doua ori in ultima luna , nu-mi place culoarea (murdara).
Am facut o iesire de 400km drum intins , indicatorul de apa a ramas pe mijloc nu am auzit sa cupleze ventilatorul .Da curios cum urc cu un deal se incalza .
Ventilatorul meu are doar o treapta -2fire ( un fir + si unul -)
Bulbul de apa (termocupla ) are trei fire .
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
O intrebare... daca iau un Sport caruia ii pleaca termocupla la penultima linie... si il tin 100m de namol in limitare ( 6000 de ture) ce ziceti, ii fierb motoru? Eu zic ca da...
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
mai andrei omul a zis ca in a intaia 100 de m...nu ar trebui sa incalzeasca asa de tare. ma rog acuma depinde ce intelege el prin "tare".adica intra pe rosu?
ca daca nu intra pe rosu are aceiasi problema ca si mine. cred. si la mine la drum intins sta un pic peste jumate dar in oras sau la viteze mici se duce pana la ultima liniuta , apoi intra electroventilatorul si scade pana la urmatoarea. pe drum intins nu are de ce sa intre ventilatorul ca il raceste aerul de afara. asadar problema cred ca e ca intra tarziu ventilatorul - termocupla banuiesc eu (si altii) ca ar fi de vina.
ca idee si mie imi baga caldura.
  • xleon

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu a ajuns niciodata pe ultima liniuta cea rosie . Construiesc o casa de lemn si am nevoie sa urc 200m nu foarte abrupt , dar cand ploua e pamant si desi urc aproape in relantiv se incalzeste . Daca ma opresc nu mai plec de pe loc .
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu m-am contrazis cu nimenim, vreau doar sa sugerez faptu ca odata ce o masina de teren ajunge la ultima linie alba nu e o masina pe care te poti baza ca in caz de ceva ii dai omoru, nu ii poi da omoru in conditiile astea, deci rezolvati problema... sigur neamtu nu a gandit-o sa treaca de linia de jumate care de obicei e undeva la 90 de grade... sau poate e altfel la Frontera Mr. Green
  • xleon

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z16XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu sunt nedumerit , daca in 60s se incalzeste asa de tare , ce naiba fac daca raman impotmolit ?
Intradevar nu am studiat circuitul de apa dar totus am radiator nou , poate ar trebui sa-i scot termostatul vara .
Diselul se comporta altfel ?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ramai impotmolit bagi reductorul..Si la mine daca urc cateva sute de m se ridica apa,daca insist ajunge la rosu.Daca o las usurel ramane cam la 3/4 acul,nu mai sus.Vorbim de mers 2x4,acum.
PS-Daca totusi ajunge la rosu,sa nu cumva sa o opresti..O lasi sa mearga in continuare,dai drumul la caldura,si stai pana mai scade.Si n-ar fi rau sa verifici si termostatul poate nu deschide de tot (il poti scoate pe timpul verii) +radiatorul,care de regula e infundat jumate cu frunze,praf si namol...Poate o fi nou,dar daca ai intrat in vreo balta,sau noroaie,ceva,direct acolo se opreste toata mizeria.
  • mariusica20

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa X12XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! am o corsa d din 2010 si mi s-au stricat ceasurile de bord am luat altul de la dezmembrari si am observat ca mi se aprinde becul de la imobilizator, am inteles ca trebuie sa imperechez ECU cu bordul dar nu am PIN-ul de la bord. Daca imi poate spune cineva cum sa procedez as fi recunoscator. Va multumesc!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Mi se face rau.. WTF?
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,526
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2,2 dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Dragos fii indulgent cu incepatorii.

@mariusica20, pentru PIN incearca cu *1234#.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,718
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
bogdan fronteristu' a scris:pt Stelea :
pai...si daca e asa cum zici facem o incercare sambata sau e deranjul prea mare? asta daca esti acasa si ai timp, chef etc.
si spun asta sperand sa nu ma "imbalsamez" prea tare la intrunirea de motociclete de la Magureni si sa fiu sambata in stare sa mai cunduc...


Asa cum mi-am propus, in 3 zile am terminat mecanica la masina, asa ca azi am dus-o la cosmetician. Aici nu mai controlez eu lucrarea, asa ca nu stiu cand va fi gata. O varianta ar fi sa ma duc maine seara sa-i scot termocupla ca sa avem ce proba sambata. Sambata dimineata trebuie sa ma duc pana la Campulung, dar dupa amiaza sunt inapoi si putem face proba.

Acum, cu incalzitul, si daca stai pe loc motorul se supraincalzeste. Ideal e sa mergi turat la cuplu maxim, astfel incat efortul pt. masina sa fie minim, si sa mearga si pompa de apa la un debit normal.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Dragos, reductoru nu te scuteste de cresterea temperaturii in ritm alert...
Eu la a mea am vasco-cuplajul pus pe direct, orice i-as face, nu ajung la rosu, sau mai bine zis, nu ating jumatatea... nici asa nu e bine dar ma face sa cred ca daca as pune un casco-cuplaj functional, nu blocat ca al meu, tot nu as trece de 3
sferturi in aceleasi conditii, adica orice i-as face...
Dragos, tu nu ai vascocuplaju pus pe direct? ca la mine? ca parca asa intelesesem cand ne-am intalnit acum fro 1-2luni...
Oricum benzinara e normal sa se incinga mai repede si mai mult ca dieselu!
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
postul lui superdragos e genial. am ras singur ca tampitul in birou vreo 2 min.
acuma, eu nu vreau sa il supar pe mariusica in nici un fel dar cum o fi crezut el ca circuitul de racire de la frontera un jeepulet din anii 90' ar avea vreo legatura cu ceasurile de bord de la corsa din 2010...mi-e destul de greu sa-mi imaginez. bine, masinile seamana intre ele (uneori le si confund Razz ) dar totusi...
revenind la oile noastre - mie , desi imi sta acul la ultima liniuta in offroad imi ajunge fffff greu pe rosu , de cand am luat-o nu mi-a ajuns niciodata , doar a depasit un pic ultima liniuta o data dar asta in forja grea...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Dragos, reductoru nu te scuteste de cresterea temperaturii in ritm alert.................................................Dragos, tu nu ai vascocuplaju pus pe direct? ca la mine? ca parca asa intelesesem cand ne-am intalnit acum fro 1-2luni...

Da-mi voie sa te contrazic..La urcat mai mult timp,ajunge repede la 3/4 sau mai mult.Daca i-am bagat reductorul,ramane SUB jumate,oricat as urca.Vascul nu e pus pe direct,ci pur si simplu se invarte tot timpul.Nu stiu cu ce putere,ca mana nu am bagat-o sa vad daca pot sa opresc elicea.Stiu ca la Fiatul si Fordul pe care am lucrat ,dimineata cand porneam masina,elicea statea pe loc,fara dubii.Asta se invarte in forta la orice temp.
Cand e motorul rece (si oprit) elicea se invarte la mana cu acelasi efort cand are 90”C,sa zicem.La 90”C cred ca ar fi trebuit sa nu o pot misca la mana.E posibil sa fie vascul defect,inauntru,si sa fie blocat cumva ”intre”.Dar interventie asupra lui nu pare sa fie,cel putin pe afara.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ziceam daca turezi masina... la urcare, corect, e efortu mult mai mic...
Si al meu vascu-cuplajul se invarte si cand e rece dar nu vad sa fie totusi blocat " prin sudura" cum se face... dar eu asa am considerat daca tot se invarte asa puternic la pornire... alta chestie ar fi ca dupa ce se incalzeste putin masina nu se mai aude vasco-cuplaju decat daca se incalzeste mai mult, adica sa ajunga la prima linie sau cand e foarte cald afara... e ciudat, dar merge, il las asa Laughing
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
dar totusi , ma baieti, daca la voi electroventilatorul ala se invarte non-stop (din cate inteleg) nu se duce si el dracului mai repede? intreb si eu pentru ca nu cred ca a fost conceput pt functionare permanenta...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Mai conteaza cat de repede se duce? Conteaza unde se duce! sa nu ne lase in padure! Laughing
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2011

  • Garaj Mesaj Privat
sincer, decat vascocuplajul pe direct cred ca e mai buna solutia mea "romaneasca". 2 fire serioase legate la baterie cu buton si mai serios in bord. la drum intins, iarna sau cand nu e cazul - il opresti. temperatura motorului e astfel normala , automat cred ca e si consum mai mic iarna cand la voi banuiesc ca nu mai urca nici la jumate, plus, bineinteles uzura aproape normala la electroventilator.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 23DTR din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Noi nu avem cum sa punem buton, vascu-cuplajul e antrenat de motor...
Daca ai electroventilator, cum ai tu, e si singura solutie cea cu butonu...
Noi sa fim sanatosi, ca fiarele se strica mereu! Mr. Green

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata