Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu consumul de ulei
Am schimbat setul de segmenti si am schimbat simeringurile de supape.Toate originale de fabrica
pana acum am facut 2000 km fara consum de ulei.
Inainte de reparatie am ajuns la 1 l ulei/ 1000 km.
sunt foarte multumit de rezultat
Skip ads

  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bine ca ai reusit sa o rezolvi.

cat te-a dus toata distractia?
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Incearca inainte de a umbla in motor uleiul mobil extendet life 10w60 si o sa vezi ca numai papa ulei.Eu am rezolvat asa.Umblasem in motor si mai bine stateam linistit!Am cheltuit banii degeaba.Consuma 1l la 2000 km de ulei!Acum dupa 1 mie de km niciun gram!
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
DJINN a scris:bine ca ai reusit sa o rezolvi.

cat te-a dus toata distractia?


pt mine a fost aprox 300 Euro piesele.
Restul am facut eu pt ca lucrez la reprezentanta
Skip ads

  • vlad_brb

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ok.. multumesc de raspunsuri.. am sa incerc treaba "soft" cu uleiul si daca nu functioneaza trecem la partea "hard".. Smile)
  • costiy

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca, daca pui segmenti noi in cilindri vechi cu o anumita uzura ai sansa sa tina cat un "prezervativ vulcanizat"(scuze pt. comparatie).Cilindrii isi fac uzura dupa segmenti si se ovalizeaza cu timpul ,punand segmenti noi in cilindrii cu anumita uzura nu vor tine probabil maI mult ca cei vechi e o chestiune de timp si de uzura,nu ai garantia ca dupa un nr. de km nu va consuma din nou ulei.Daca vrei sa fii sigur schimba si cilindrii odata cu segmentii ,dar nu cred ca merita cheltuiala.Mai degraba e o problema la garnitura si semeringuri supape (daca pe teva de la esapament sau galerie evacuare e urma de ulei sunt semeringurile de la supapa)
  • owner

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pattila a scris:
DJINN a scris:bine ca ai reusit sa o rezolvi.

cat te-a dus toata distractia?


pt mine a fost aprox 300 Euro piesele.
Restul am facut eu pt ca lucrez la reprezentanta

Laughing
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Dupa manual cica nu ar trebui sa umbli la motor daca acesta consuma ulei pana la 1 litru/1000Km. Peste aceasta limita se schimba garniturile de la supape. Nici La Dacie nu se segmenteaza motorul la 80 000 Km (am vazut care si dupa 200 000 nu scoteau fum, daramite la Z22SE). Daca consuma (nu pierde) antigel atunci probabil o vina o are si garnitura de chiuloasa. Daca vara dupa zile calduroase apare spuma abundenta pe capacul de la culbutori, sigur e garnitura de chiuloasa. Ar mai putea fi si alte cauze dar neamtul nu zice despre ele. Incearca cu uleiul mai gros.
Skip ads

  • vlad_brb

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ok.. ms mult de interes si de raspuns.. mai am 1500km pana schimb uleiul cu 10w60 mobil 1 si am sa postez eu daca s-a rezolvat problema..
acum cu castrol 10w40 mi s-a aprins becul abia dupa 6000km.. si cand se aprinde mai trebe completat cam un litru.. nush ce sa zic..
  • tr98wxy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pacatos motor..si piesele te ia capul dc afli cat te costa..are un amik si la segmentat.segmenti vin doar pe original si sunt ffff scump gen 13mil cuzineti cred ca 7mil plus restul...este o boala la ele..cumva iti da fum alb? sa nu fie segmenti pe linie .
  • vlad_brb

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu scotea fum alb.. Nici un indiciu nu da ca ar consm ulei.. Atat ca uleiul nu mai e.. Smile) oricum masina am vandut-o si nu mai conteaza.. Urat motor z22se asta. Smile
  • virusssxxx

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2010

  • Mesaj Privat
oho...tu erai bine cu 700 g /1000 km...io la 2000 am pus la un bertone vreo 4 litri....sa te caci pe ele de autoturisme...scuzati-ma...dar e trist:(
Skip ads

  • vlad_brb

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
fa ca mine atunci.. vinde-o! Smile
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
costiy a scris:Parerea mea este ca, daca pui segmenti noi in cilindri vechi cu o anumita uzura ai sansa sa tina cat un "prezervativ vulcanizat"(scuze pt. comparatie).Cilindrii isi fac uzura dupa segmenti si se ovalizeaza cu timpul ,punand segmenti noi in cilindrii cu anumita uzura nu vor tine probabil maI mult ca cei vechi e o chestiune de timp si de uzura,nu ai garantia ca dupa un nr. de km nu va consuma din nou ulei.Daca vrei sa fii sigur schimba si cilindrii odata cu segmentii ,dar nu cred ca merita cheltuiala.Mai degraba e o problema la garnitura si semeringuri supape (daca pe teva de la esapament sau galerie evacuare e urma de ulei sunt semeringurile de la supapa)

fara suparare..nu are dacie sa poata schimba "camasile"...
cand segmentezi un motor de fabricatie moderna vei avea surpriza ca nu are cilindrii separati(camasi)..mai exact cilindrul este insusi parte a blocului motor..sau si mai bine zis..cilinbdrul pistonului este forjat in blocul motor..
bene..daca ai un flex poti sa-l schimbi...de tot..Smile)
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,
Am un bertone din 2001 motor z22se si se pare ca am vesnica problema......are un apetit bogat pentru ulei....am masina de vreo 3 saptamani.....dupa vreo 200 km prin Bucuresti nu mi-a papat ulei dar dupa un drum dus intors pana la Braila am constat ca la intoarcere am ramas fara pic de ulei in motorde dat in ea nu se pune problema ca mai mult de 130 nu am mers cu ea.
e normal sa manance in halul asta....pana la Braila dus-intors sunt 500 km.
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Valiboy a scris:salut,
Am un bertone din 2001 motor z22se si se pare ca am vesnica problema......are un apetit bogat pentru ulei....am masina de vreo 3 saptamani.....dupa vreo 200 km prin Bucuresti nu mi-a papat ulei dar dupa un drum dus intors pana la Braila am constat ca la intoarcere am ramas fara pic de ulei in motorde dat in ea nu se pune problema ca mai mult de 130 nu am mers cu ea.
e normal sa manance in halul asta....pana la Braila dus-intors sunt 500 km.


Nu este normal.
Eu mi-am reparat motorul pt problema asta si am rezolvat consumul de ulei.
Am schimbat segmentii si simeeringurile de supapa.Toate ORIGINALE GM.
Nu mai am consum de ulei
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns!am uitat sa zic...atunci cnd am ramas fara ulei in bord nu mi s-a aprins nimic, imi aparuse pe display-ul comp de bord ceva in germana despre ulei.(este prima masina si nu prea ma pricep) stiam ca de obicei trebuie sa fie si vreun martor in bord.
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Valiboy a scris:multumesc pentru raspuns!am uitat sa zic...atunci cnd am ramas fara ulei in bord nu mi s-a aprins nimic, imi aparuse pe display-ul comp de bord ceva in germana despre ulei.(este prima masina si nu prea ma pricep) stiam ca de obicei trebuie sa fie si vreun martor in bord.

numai pe display iti afiseaza, pe bord nu va apare nivelul scazut de ulei
  • florin01

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu-i mult deloc Very Happy motorul meu a papat 10LITRI ULEI LA 1000 KM Shocked
  • Valiboy

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,
acum vreo 3 saptamani i-am facut schimbu de ulei...am zis poate s-a saturat cu uleiul vechi si nu mai mananca.....cat am mers cu ea prin oras nu a mancat nimic in plus...dar cand am venit cu ea la bucuresti(braila-bucuresti) am constat ca mi-a papat tot iar:(.....ce poate fi?daca avea probleme motoru nu era normal sa manace si in oras?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR