Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • boby1510

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca stie cineva am o problema cu o astra diesel motrul de isuzu 1,7 dti are relantiul mare cam 1000 si am tot cautat dar nu am gasit nimic concret. Am observat ca daca scot mufa de la debitmetru scade adica sta la 750 dar daca debimetrul este dus ma gandesc ca nu ar mai trage . Sa traga aer fals pe undeva sau senzor de temperatura?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cum stai cu filtrul de aer? Am observat ca daca filtrul este foarte imbacsit, relantiul sta un pic cam sus, la fel si consumul de motorina.
Incearca si un filtru nou apoi, scoate masina pe un drum bun..........(daca gasesti) si da-i putina forja de vreo 15 minute, nu neaparat viteza mare, doar turatie a motorului.
  • rtynio

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
boby1510 a scris:Daca stie cineva am o problema cu o astra diesel motrul de isuzu 1,7 dti are relantiul mare cam 1000 si am tot cautat dar nu am gasit nimic concret. Am observat ca daca scot mufa de la debitmetru scade adica sta la 750 dar daca debimetrul este dus ma gandesc ca nu ar mai trage . Sa traga aer fals pe undeva sau senzor de temperatura?


boby1510 ai rezolvat cu relantiul? Si eu am aceeasi problema, imi sta la 950-1000, am 1.7 cdti(z17dtl)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Foarte ciudat! De cind a venit gerul nu mai ma inteleg cu turatia de relantiu! Ecu cere 900 si se ofera indiferent de temperatura motorului. Daca scot o borna 5 minute si pornesc iar relantiul revine la normal si asa merge masina pana a doua zi cind iar sta turata! pe tester nu am remarcat nimic anormal.Am testat in ambele situatii la diferenta de 5 minute.Singura diferenta apare la Actual injection start care atunci cind sta turata valoarea este un pic mai mare adica 1,9 CA iar cu relantii normal 1,7 CA. Cred ca este o problema de soft,mai suspectez si senzorul MAP care are mici deviatii.Astept opinii si sfaturi. y17 dt
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
boby1510 a scris:Daca stie cineva am o problema cu o astra diesel motrul de isuzu 1,7 dti are relantiul mare cam 1000 si am tot cautat dar nu am gasit nimic concret. Am observat ca daca scot mufa de la debitmetru scade adica sta la 750 dar daca debimetrul este dus ma gandesc ca nu ar mai trage . Sa traga aer fals pe undeva sau senzor de temperatura?

Ce sa zic nu poti sa iti dai seama doar asa.Cind scoti mufa la debitmetru ecu intra pe avarie si elimina debitmetru din schema si automat motorul merge altfel! Doar sa incerci cu alt debitmetru
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR