Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
astra g caravan , 1.7 td 99 , motor x17dtl , -problema ... porneste greu , dar dupa merge perfect , trage bine si fuge , aici e un filmulet cu fenomenul http://www.youtube.com/watch?v=8zaAOamGFPM . rog pe cei care au intampinat acest fenomen ..sa raspunda ...urgent ...omu vrea sa ii dea foc Laughing Laughing
Skip ads

  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
e masina mea ,,e din 2000 nu 99 ,are filtrele schimbate ,bujiile nici un cod de eroare ,toata iarna a pornit faorte bine ,,de vreo 2 sap a aparut fenomenul ,am schimbat si diuze injetoare ..se simte diferenta mare la tras ,,cum ziceam dupa ce porneste merge bine si trage chiar bine .cateodata mai face figuri cand e motoru cald si nu intra bujiile ,,deci daca e cald si sta o jumatate de ora porneste greu ..
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astrag 2001 motor y17 dt -aceiasi problema o am si eu .cum se manifesta: dimineata dau la cheie circa 10 -15 sec sau chiar de 2 ori dupa care porneste dar balbait ca si cum pompa ar fi dezarmosata sau ar avea aer . daca o opresc si o repornesc imediat sau in max jumatate de ora porneste f bine .daca o las 3, 4, 5 ore porneste iar aiurea.De mentionat ca la tester totul este ok nu are nici o eroare.totul a pornit de cand am venit dintr-o cursa din Germania dupa ce am mers cu masina continuu 4000 km .va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa ii mai fac si trebuie sa plec din tara pleasss help .multumesc anticipat A si as vrea sa vin si eu la intalnirile clubului , cand e urmatoarea si la ce ora ....
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca filtrele sunt schimbate, ulei....toate consumabilele.si dupa ce porneste merge f bine, trage fuge etc...
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lucian189 a scris:e masina mea ,,e din 2000 nu 99 ,are filtrele schimbate ,bujiile nici un cod de eroare ,toata iarna a pornit faorte bine ,,de vreo 2 sap a aparut fenomenul ,am schimbat si diuze injetoare ..se simte diferenta mare la tras ,,cum ziceam dupa ce porneste merge bine si trage chiar bine .cateodata mai face figuri cand e motoru cald si nu intra bujiile ,,deci daca e cald si sta o jumatate de ora porneste greu ..


Nu se alimenteaza. Din filmulet pare ca a luat aer pe undeva. Atentie la garnitura de la capacul filtrului de motorina poate nu se etanseaza. Cine a schimbat filtrul? De obicei are tendinta sa nu se centreze garnitura aia. Veriica intai asta si daca ai garnitura veche o pui pe aia. Atentie si la stragerea capacului. Nu uita sa umpli filtrul cu motorina pana in buza. Altceva ar mai fi furtunasele care vin in filtru. In ultima instanta pompa.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
filtru lam schimbat eu vineri ..e umplut bine de atunci am pornit masina ,banuiesc si eu oringurile la capac de la filtru . o sa cumpar altele sa vad ce iasa dupa ce le schimb .
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lucian189 a scris:filtru lam schimbat eu vineri ..e umplut bine de atunci am pornit masina ,banuiesc si eu oringurile la capac de la filtru . o sa cumpar altele sa vad ce iasa dupa ce le schimb .
.

Fa urmatoarea chestie. Lasa masina sa stea cateva ore asa cum faci cand nu porneste. cumpara niste motorina. desfaci capacul de la filtru. umpli pina in buz. pui capacul. dai la automat. daca porneste la prima cheie atunci e clar ca ia aer pe undeva.
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am sa verific si eu capacul sa vad care e chestia si am sa umplu si filtru de motorina ,sa fie plin ....daca nu cred ca e pompa. spun asta ca mi-a zis mecanicul meu sa o las parcata cu bitul in cat mai in jos si sa o pornesc dupa cateva ore.
Am facut si chestia asta si...surpriza, masina porneste mai usor.. sa fie ponpa oare?
Skip ads

  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
O manifestare asemanatoare am si eu, numai ca la mine invarte extrem de usor motorul, ca si cum nu as avea distributie (motor Y17DTI). Problemele au aparut tot dupa un drum lung in care am fugarit masina. Se manifesta aleatoriu, cateodata nu face 3 zile, cateodata ma seaca dupa ce sta parcata o ora. De vineri masina e la mecanic (umbla cu ea), pana duminica dimineata nu i-a facut nimic, duminica s-a manifestat, si din nou s-a manifestat azi dimineata. Ce am observat si eu si el este ca daca masina sta cu botul in jos, porneste fara probleme. Daca sta pe loc drept sau cu botul in sus, face probleme. Pana acum, a verificat toata admisia (demontat, curatat, verificat), a facut un test cu furtunul de epurare si spunea ca s-ar simti o oarecare pierdere de compresie, dar in limitele normalului, azi dimineata cand a inceput sa ii faca probleme, a scos mufa de la pompa de injectie a dat contact pana a inceput motorul sa invarta mai greu, a pus mufa la pompa si a luat-o la sfert, deci ca si concluzie... nu se dezamorseaza partea de alimentare cu motorina. Luand in considerare posibilitatea pierderii compresiei, de ce se manifesta numai pe loc drept sau cand e cu botul in sus si nu si cand e cu botul in jos? Dupa pornire (doar dupa ce face probleme), se manifesta cam un minut ca si cum ar merge in 2 sau 3 timpi si apoi isi revine si functioneaza superb. Trage de rupe, nu da in nas, nu se opreste, nu nimic. Uleiul este GM 5W30 schimbat impreuna cu toate filtrele acum 4.000 de km (4.000 km facuti intr-o luna), cat i-am dat la automat prima data cand a facut probleme, a urcat uleiul in rampa, ca pe la a 6-a incercare nici nu se mai aprindea becul de la ulei cand puneam contactul, deci pompa de ulei si partea de ungere functioneaza..... nici nu mai stim ce teste sa facem. Daca are careva vreo idee, il rog sa o impartaseasca, ca eu deja ajung la capitolul zona crepusculara.
PS. Am uitat sa mentionez ca prima data am suspectat senzorul de volanta si pompa de injectie. Senzorul de volanta a mai fost schimbat acum un an, cu unul pe producator (Facet), si l-am schimbat din nou acum cu unul pe original. Pompa de injectie (calculatorul) a fost reparat in totalitate anul trecut in noiembrie de Dan Cuciureanu, deci eu zic ca nici asta nu ar avea cum sa fie. Cand face probleme la pornire nu da nici o eroare, nimic. Nu porneste si atat. Singura eroare e cea generata de bujia rupta in chiuloasa, dar asta e aceeasi de 2 ani de zile.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
azi dimineata mam chinuit sa pornesc mult mai greu decat in videoclip .am inceput sa ma satur ,prima pornire dimineata atat, in rest nu are probleme ,ce sa fie ,,ma dispera deja mam saturat se uita lumea la mine de dimineata ca nu porneste .mai face figuri la cald cateodata daca sta 1,2 3,ore si nu intra bujia .dar nu asa invat sa zic 10,12 sec si o ia..,pana acum nu am avut probleme dimineata cat a fost frig toata iarna la sfert de cheie..
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
m-am uitat la filtru de motorina si cand il scot in locasul unde sta el era putina motorina cam pe un sfert m-am uitat si la garnitura de la capac si era ciupita (crapata) am luat alt filtru cu garnituri cu tot si l-am schimbat si am facut si o curatare de injectie,si astept cateva ore ,dupa care incerc sa o pornesc.va anunt daca merge s-au daca e de la acea garnitura de la capac. multa bafta.
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pot si sal scot conducta de out din filtru si sa trag mototrina cu un furtun ....am incercat odata am tras a venit motorina imediat dar conducta de out ce iese din filtru era goala,,
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
oly_iasi a scris:m-am uitat la filtru de motorina si cand il scot in locasul unde sta el era putina motorina cam pe un sfert m-am uitat si la garnitura de la capac si era ciupita (crapata) am luat alt filtru cu garnituri cu tot si l-am schimbat si am facut si o curatare de injectie,si astept cateva ore ,dupa care incerc sa o pornesc.va anunt daca merge s-au daca e de la acea garnitura de la capac. multa bafta.


Hai cu rezultatul. Shocked
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
problema rezolvata.cauza care ma chinuit o saptamana era garnitura de la filtru de motorina (cea mai mare) era fisurata si "umflata" sau deformata. interesant este ca nu am umblat la filtru de circa 5000 km iar problema cu pornirea era din ultimi 300-400 km.m-iam luat o piatra de pe inima.scz ca nu am postat aseara, am ajuns tarziu.
-a mai patit cineva cunoscut asa doar ca avea suportul unde sta filtru fisurat si interesant fisura nu era vizibila "tare". numai bine.
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pt Lucian189 exact asa facea si masina mea la pornire tind sa cred ca trage aer pe undeva .incearca sa desfaci dimineata inainte de a porni capacul la filtru de motorina si vezi cata motorina are in el (in "cutiuta" lui) . Daca e pe un sfert inseamna ca e aceeasi problema ca la mine trage aer pe acolo pe undeva.daca nu cred ca se dezamorseaza pompa de injectie. numai bine.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
oly_iasi a scris:problema rezolvata.cauza care ma chinuit o saptamana era garnitura de la filtru de motorina (cea mai mare) era fisurata si "umflata" sau deformata. interesant este ca nu am umblat la filtru de circa 5000 km iar problema cu pornirea era din ultimi 300-400 km.m-iam luat o piatra de pe inima.scz ca nu am postat aseara, am ajuns tarziu.
-a mai patit cineva cunoscut asa doar ca avea suportul unde sta filtru fisurat si interesant fisura nu era vizibila "tare". numai bine.


Ce simplu a fost nu? Ai scapat ieftin de aceasta data.

P.S. nu e nimic aiurea ca a mers asa 5 000 km. nu a fost pusa bine de la inceput. cu timpul si-a facut de cap motorina. Atentie pe viitor!
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ma oly de sfat,,am schimbat adineauri oringurile la capacul de la filtru de motorina erau putin aplatizate ,,,cu astea noi au intrat conductele fortat sa vedem acum ,,azi dimineata mi-a pornit bine ,,am puso drept de seara sa vad ,,,cu o zi inainte era putin intro parte ,,si a pornit foarte foarte greu ,,astept acum sa vad maine dimineata
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ms de sfat am vrut sa scriu nu ma scuze..Smile ,
  • Lucian189

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
problema persista inca .Sad( ieri iamk schimbat oringurile a mers bine si a pornit bine ,...azi spre seara iaras am dat la automat putin mai mult ,,
  • oly_iasi

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa te uiti in locas unde sta filtru de motorina [inainte de a porni dimineata)si vezi cata motorina e in el.scoti filtru de motorina si tre sa fie in mod normal ,putin peste jumatate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR