Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
R5 si RV1 simuleaza senzorul MAF. RV1 = 1K, R5 = 2.1K. Deci cand cursorul este maxim sus se obtine o tensiune de 4.7xV

Si da, pe iesire se poate pune o rezistenta de 220 ohm si o dioda zenner de 5V pentru protectie suplimentara.
Skip ads

  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:R5 si RV1 simuleaza senzorul MAF. RV1 = 1K, R5 = 2.1K. Deci cand cursorul este maxim sus se obtine o tensiune de 4.7xV

Si da, pe iesire se poate pune o rezistenta de 220 ohm si o dioda zenner de 5V pentru protectie suplimentara.
R5 si RV1 doar la probe si amplificarea sa fie de la 1 la 1,20 schimband RV2 cu 2k,se regleaza RV2 ca la turatia de 2000-2500 sa aiba aceiasi tensiune de iesire cu a unui maf nou pt respectiva masina [vezi si graficele de m sus].In alimentare,filtraj se evita condensatoarele electrolitice,din cauza temperaturii mari de sub capota.
  • Marrio

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un y17dt si la pornire se aude fluieratul de turbo ,dupa ce se incalzeste motorul este ilocuit de un sunet ragusit parca ar fi infundat,cate odata are vlaga cate odata nu.masina are 176.000km.daca e cu putinta sa ma pasuiasca cineva cum si ce trebuie sa fac.multumuri anticipate
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
verificare joc in axul turbinei, daca acesta este prea mare se inlocuieste. Motoarele turbo diesel trebuiesc protejate ... ulei bun schimbat la timp, nu se da talpa cu masina rece, dupa ce i-ai dat talpa nu o opresti imediat.
Skip ads

  • tanase gelu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2008

  • Mesaj Privat
diferenta intre boost presure=106 si boost presure comand>160 la calcare acceleratie ,ce trebuie verificat in afara de furtunase
  • x_calyn

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
domnilor am si io un astra g y17 dt an 2000 s nu trage apare o sonda in bord si nu mai are putere iam schimbat debitmetru furtune electrovave si nu mai trage se activeaza la o anumita temperatura sau nustiu noaptea ciind ii rece afara nu prea mia facut figuri si eroarea e p1125 electro ventil presiune admisie defect sau intrerupt nui dau de cap cu 15 mecnici la care am fost
  • x_calyn

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
si electroventilele sunt bune nu necesita schimbare
  • x_calyn

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
va rog lasatimi un off pe idul x_calyn@yahoo.com ms
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
furtunele turbo? senzorul MAP de pe galerie?

Eu aveam 1125 de la furtunul ce intra in intercooler din turbo. era fisurat si uneori imi dadea eroare.
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dupa mult timp, redeschid discutia in speranta ca voi primi un raspuns.
Un scurt istoric.
Ceva timp am umblat cu celebra eroare P1125 din lipsa de bani si timp. Eroarea aparea doar cand treceam de 120km/h, si am mers cu ea sub aceasta viteza.
Acum ca am facut rost de resursele necesare am dus masina in service. Problema cea mai vizibila era furtunul turbo-intercooler spart. S-a inlocuit furtunul si s-a curatat intreaga admisie, inclusiv EGR ( care era partial blocat - asa a spus mecanicul ). Acum nu mai apare eroarea dar nu mai simt cresterea de putere in jurul turatiei de 1800 rpm.
Si acum problema actuala.
In week-end am primit cadou un Op-Com si am zis sa ma joc putin cu el. Cand ma jucam cu Op-Com-ul, am zis ca poate o sa imi dau seama de ce nu creste puterea in jurul turatiei de 1800rpm.
Am ajuns cam la urmatoarea concluzie: Turbina nu da suficienta presiune pana in jurul turatiei de 2700-2800 rpm ( unde se simte ca trage ), doar aici se egalizeaza presiunea ceruta cu cea furnizata.
Problema este putin mai ciudata...in sensul ca dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie, presiune comandata scade la valori normale, dar turbina inca da presiune, care scade treptat, pana ajunge sa se egalizeze. Se comporta ca si cand ar agata ceva.
Intreabarea mea este : se poate sa fie vinovata electrovalva turbo ? sau este altceva care sa justifice un asemenea comportament?
Multumesc.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este perfect normal.
Cand iei piciorul de pe acceleratie gazele spre turbina sunt taiate, dar aceasta are o inertie care mai mentine boost-ul un timp.
La fel si cand accelerezi, Gazele nu au suficienta viteza pentru a urca boost-ul la timp. pentru asta s-a introdus geometria variabila la unele masini.
  • petrache_adrian2005

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut colegii.Ati rezolvat problemele legate de boost?Si eu am aceasta problema.Problema ca nu se egalizeaza presiunea data de turbina cu cea comandata de ECU, eu zic ca este din senzorul de presiune de pe galeria de admisie (MAP), presiunea data de turbina trebuie sa fie cat mai aproape de cea comandata, nu trebuie sa ramana mult in urma.Eu o sa incerc sa fac o proba cu alt senzor MAP sa vad ce se intampla.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR