Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Sa inteleg din spusele tale ca daca Skoda e fabricata in Cehia, e low costul marcii VAG?
Sa inteleg ca Astra produs in Polonia este modelul low cost al firmei Opel?


Bingo.

Sunt strategii asemanatoare de marketing. In timp ce Opel se vinde sub acelasi brand, ani la randul dupa iesirea din fabrica (Classic), VAG-ul vinde ce scot din fabricatie (VW) sub un alt brand (Skoda). Cam acelasi lucru il face si Renault cu Dacia. Ce e obsolete, pun pe un alt brand mai low-cost. Preturile practicate pentru gama low-cost sunt impuse de preturile pentru brand-ul principal (adica vw -mai scump decat opel - mai scump decat renault //// skoda - mai scumpa decat classic - mai scump decat dacia)

Doar cu Superb II, VAG-ul a iesit din tiparul practicat pana acum. Nu stiu in ce directie se indreapta brand-ul Skoda in acest moment, dar pana acum a fost cash machine-ul VAG-ul, continuand productia la costuri mici a unor masini obsolete. (a se citi invechit moral si nu neaparat tehnic).
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slash, ti-am mai spus de nu stiu cate ori dar tu o tii pe a ta.
VW Golf GTi nu e varful de gama la VW Golf. Daca vrei sa faci impresie cu performantele dinamice compara varfurile de gama. Uite inca un Golf cu motor de 2 litri.
Click aici
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Este comparatia ( incorecta) aleasa de forbidden, nu de mine, stiu si eu ca GTI nu e varful de gama la Golf. "Fanii" VW posesori de Ford tot forteaza comparatii d-astea. Explica-le lor.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Oricum nu are importanta. Ca vorbim de VAG, la forja, 2.0 TFSi pe A6 Quattro are un consum maricel maricel.
Adica am scos medie de 14% pe traseul Craiova-Fundeni si retur in conditiile in care doar la dus am mers tare pe autostrada(180 km/h constant) si in rest 120-130 km/h. Un Mercedes W204 scotea consum poate de sub 10.
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris: VW Golf GTi nu e varful de gama la VW Golf. Daca vrei sa faci impresie cu performantele dinamice compara varfurile de gama. Uite inca un Golf cu motor de 2 litri.
Click aici


Am mai pus link-ul asta o data, dar ( suprinzator ) nu l-a vazut nimeni din VAG-isti, asa ca-l mai pun o data
Ce ziceti ? Se poate compara cu cel descris de tine ?
http://www.autolatest.ro/st...-romeo-giulietta-
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daca Astra ala are tractiune integrala da, se poate compara ! daca nu ...asta e ,inseamna ca Vw i-a mai tras-o odata Astrei Razz
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mai lasa-ma cu 4x4 ala, ca m-ai albit. Astia is timpii pe Nordschleife:

Renault Megane RS 265 Trophy (2011 265CP) - 8:07.97
VW Golf R (2010 271CP) - 8:23.00
Ford Focus RS (2009 305CP) - 8:26.00
Opel Astra OPC (2005 240CP) - 8:35.00
VW Golf GTI Edition 35 (2011 235CP) - 8:38.00

Deci 4x4 nu inseamna automat mai bun decat tractiune fata, si daca ai fi dat pe la scoala ai fi aflat si de ce. Ca sa nu mai spunem ca e chiar penibil cum un GolfR si-o ia de la un MeganeRS.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Golf are DSG si 4x4, "modesta" Astra OPC are 10 CP si 50 Nm in plus fata de "marele" si "premiatul" 2.0 TFSI, sunt curios ce inseamna in timpi pe circuit si in functie de cat e diferenta, tinand cont si pretul fiecareia, putem spune cine cui i-a tras-o.

Si ca un raspuns pentru colegul forbidden preocupat de capra vecinului, falimentul Opel s-ar fi datorat unor probleme de grup (GM), nicidecum din cauza problemelor directe,de cota de piata si de vanzari ale marcii (Opel se vinde la greu), spre deosebire de SEAT care nu se vinde.
E o mica-mare diferenta "economica".
Skip ads

  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ai albit degeaba ,adica ai ramas cu ideile de cand erai manz . Ha ,ha ,ha...acum bagi in schema Megane-ul ? Oricum e mai bun Golful decat Astra. Ti se pare ca Astra e mai buna decat Renault ? Si da ,cred ca face mult tractiunea integrala ,dar...nu ai tu treaba ,nu ai cum sa ai treaba ...sau poate sunt eu singurul care spune ca nu ai cum sa folosesti puterea aia eficient cu tractiunea fata ? Nu trebuie sa-mi raspunzi ,raspunde-ti tie ,atotstiutorule Evil or Very Mad
Ati facut atata caz ca golful IV nu are decat 4 stele la teste ,cand ce sa vezi ...pana si Vectra si faimosul Signum are tot atat ,desi e cu o clasa mai sus Crying or Very sad .De Astra cu care se bate Golf IV nu mai spun ,nu avea cum sa fie mai bun decat VECTRA
Incercati sa vedeti realitatea , Vw ofera mai multe configuratii : DSG ,4 motion,,etc
Si incearca dodo sa nu mai fi asa recalcitrant ,nu ca as tine la sanatatea ta foarte mult dar poate nu ai mai avea pulsul marit . E doar un forum si poti sa sari peste raspunsurile mele.
Iar a deviat discutia.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
MeganeRS cu tractiune fata da ceata la GolfR cu 4x4. Cu alte cuvinte, MeganeRS poate sa puna puterea mai bine pe sosea decat GolfR 4x4. Poti sa latri cat vrei pe aici, dar teoria ta care zice ca 250-300CP e prea mult pentru puntea fatza nu tzine. Si daca ai fi luat bac-ul pe bune ai fi stiut si de ce Very Happy
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cartile de automobile,asa idioate cum sunt,contrazic ceea ce sustin unii :
--integrala e cea mai adevarata daca e sa vorbim de aderenta si manevrabilitate precum si de pastrarea lor in conditii de mers normal
--spatele e bun doar cand vrei sa dai repede in acceleratie si unde iti permiti (toata greutatea tinde sa apese spatele nu fata)
--tractiunea fata are un singur avantaj-poti sa controlezi directia in care mergi mai usor in cazul unui derapaj
Oare de ce majoritatea masinilor sport (sau cele cu putere mare ) au tractiune integrala sau tractiune spate? Rolling Eyes mergi ,baga mana in dulap ...ia un Rudotel...spre binele tau.
Aplicarea unei tractiuni integrale la o mashina de raliuri intr-o vreme in care o astfel de tractiune se gasea numa` pe un tot-teren a schimbat major istoria curselor auto, in bine desigur, deci... eu la integrala raman.Tu ramai la Astra. Intotdeauna vei putea pune mai bine pe asfalt puterea cu o tractiune integrala.
Tractiunea fata are problemele ei, pentru ca puntea terbuie sa faca fatza mai multor solicitari (cum ar fi si directia). Uite la Opel Astra modelele sport cele mai puternice: din cauza cuplului, la acceleratii puternice, directia o ia razna si trebuie sa te tii bine de volan k sa nu intri in pom.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Slash, fi cat se poate de sincer si recunoaste ca nu te-ai suit niciodata nici untr-un OPC nici in GTI. Eu m-am convins de asta in momentul in care ai prezentat din linkul pus de tine exact rezultatul final: OPC is faster than GTI. La tine important este doar ce scrie pe hartie. Adica, 240 HP vs 211, pana ta, OPC rules.
Daca aveai idee ce inseamna o masina sport interpretai putin datele din linkul pus de tine. Eu fac un copy paste si iti pun cateva intrebari la care vreau sa imi raspunzi.
Track Astra OPC Golf GTI Mk. VI
Hockenheim Short 1:19.20 1:19.80
Vairano Handling Course 1:25.87 1:26.07
Autozeitung test track 1:46.60 1:45.90
Balocco 3:04.78 3:07.50
Serres Racing Circuit 1:38.80 1:38.70
Inta 1:15.35 1:14.67
Autocar Dry Handling Track 1:21.20 1:19.90
Anglesey National 1:10.50 1:08.40
Contidrom Handling Track 1:18.55 1:17.10
Circuit de Nevers Magny-Cours Club 1:31.06 1:32.74
Ring Knutstrop (Conf 2) 1:18.70 1:26.60 w

Max speed 244 kph 240 kph
0 - 100 kph 6.5 s 6.2 s
0 - 100 mph 14.7 s 15.0 s
0 - 200 kph 24.5 s 26.4 s
0 - 40 kph 2.0 s 2.2 s
1/4 mile 14.5 s 14.5 s @ 100 mph
Power 240HP---210HP
Power/weight ratio 180 bhp/tonne 158 bhp/tonne

Deci, OPC, putere mai mare, ambele au aceeasi greutate, pe unele circuite bate OPC-ul, pe altele bate GTI-ul. Oare de ce? Te-ai intrebat vreodata?
Skip ads

  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor certati-va in alta parte.
Aici este Astra H vs Seat Leon
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nene Very Happy , te-ai sucit pe toate partile. Daca te uiti in spate, lucrurile stau cam asa:
1. La inceput se discuta de motoare, motorul OPC fiind praf, VW rullz bla bla
S-a pus link cu timpii de pe Nurburgring, unde OPC bate VW cu DSG
2. Ai pus apoi link cu cele mai premiate motoare, unde 2.0 TSI era plin de muschi
Ti-am aratat ca pe acelasi Nurburgring OPC bate 2.0 TSI aka premiatul
3. Ai schimbat registrul, ai cautat alta sursa, ai gasit o comparatie H vxr cu VI, un singur timp, unde H lua bataie
Ti-am aratat ca pe aceeasi sursa ( a ta) mai este o comparatie ( mult mai clara), H OPC vs VI GTI unde in concluzie, VW si-a fura
4. Ai schimbat apoi registrul la siguranta , ca amaratele de Vectre de la Opel ( vs Leon) 'abia' fac 3 stele in 97
Ti-am aratat, chiar si ai tai cu VAG au pus link, Opel si Astra si Vectra( ca nici nu mai stiti pe care cu cine comparati, sariti de la una la alte in functie de cum scormoniti gramada.) sunt peste Seat Leon/ Octavia la siguranta.
Ti-am aratat ca Seat nu vinde comparativ cu Opel ( H) , ca are pierdere si existenta marcii e pe nuchie de cutit.
5. Apoi VAG-istii au aruncat in lupta nava amiral, Golful, smecheria de R 6
Am pus link cu J OPC, care nici pe departe nu se face de ras, basca aprecieri pentru motor, de la niste prosti de specialisti.
Acum, dupa atata alegatura ba motoare, cai, ba timpi,recorduri, ba siguranta etc , ai devenit intelept si spiritual si o dai filosofic , "ca nu e totul numa' ce e scris pe hartie, ca n-am idee ce inseamna o masina sport" , propui dialog, adresezi intrebari .
Pai cum, iar te-ai sucit ? Iar ai schimbat registrul ? Gata cu statistica si hartiile ? Acum o dam in sofereala si tehnica ?
Si apoi ce mai urmeaza ?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Szabados Antonela a scris:Ai albit degeaba ,adica ai ramas cu ideile de cand erai manz . Ha ,ha ,ha...acum bagi in schema Megane-ul ? Oricum e mai bun Golful decat Astra. Ti se pare ca Astra e mai buna decat Renault ? Si da ,cred ca face mult tractiunea integrala ,dar...nu ai tu treaba ,nu ai cum sa ai treaba ...sau poate sunt eu singurul care spune ca nu ai cum sa folosesti puterea aia eficient cu tractiunea fata ? Nu trebuie sa-mi raspunzi ,raspunde-ti tie ,atotstiutorule Evil or Very Mad
Ati facut atata caz ca golful IV nu are decat 4 stele la teste ,cand ce sa vezi ...pana si Vectra si faimosul Signum are tot atat ,desi e cu o clasa mai sus Crying or Very sad .De Astra cu care se bate Golf IV nu mai spun ,nu avea cum sa fie mai bun decat VECTRA
Incercati sa vedeti realitatea , Vw ofera mai multe configuratii : DSG ,4 motion,,etc
Si incearca dodo sa nu mai fi asa recalcitrant ,nu ca as tine la sanatatea ta foarte mult dar poate nu ai mai avea pulsul marit . E doar un forum si poti sa sari peste raspunsurile mele.
Iar a deviat discutia.


Ba nene nu mai dezinforma lumea p-aci....pune mana si documenteaza-te....astra g are fix acelasi nr de stele si de puncte ca preamaretul golf 4.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Vw golf 4. 25 de puncte la ocupanti, fata 10 puncte spate 15 puncte. Pietoni 17 puncte.
Opel astra g. 25 de puncte la ocupanti, fata 13 puncte spate 12 puncte. Pietoni 7 puncte.
La impactul care lam avut eu cu golful in spate, cred ca iesea cam urat daca eram cu o astra potrivit acestor teste.
La pietoni ce sa mai zic. Problema aici cred ca ar fi discurile frana spate echipare standard pe golf 4 fata de tamburi asta g.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Slash, tu nu te mai vindeci. Very Happy (spun asta cu simpatie)
Tu nu ai inteles un lucru. Strategia VW la Golf-urile sportive a fost sa bage clientilor cat mai multe produse pe gat ca sa vanda cat mai mult.
Astfel au aparut GTI, Edition 30, Edition 35, Pirelli Edition, Speed Edition, R, R32, R36 etc etc. Probabil sunt mai multe insa nu le stiu eu pe toate si nici nu imi pierd timpul sa le caut. Cand ai atat de multe variante trebuie sa le diferentiezi prin performante.
Tu compari mereu cea mai slaba versiune de la VW cu OPC-ul ca sa demonstrezi ca ai dreptate.
Eu nu sunt un fan VW dar sunt mare fan Skoda si Audi.
De la clasa compacta as alege oricand Octavia II iar de la medie as alege cu sufletul Insignia desi Superb II e o masina mult mai buna.
De la Seat nu mi-as lua nimic.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
nyky85 a scris:Vw golf 4. 25 de puncte la ocupanti, fata 10 puncte spate 15 puncte. Pietoni 17 puncte.
Opel astra g. 25 de puncte la ocupanti, fata 13 puncte spate 12 puncte. Pietoni 7 puncte.
La impactul care lam avut eu cu golful in spate, cred ca iesea cam urat daca eram cu o astra potrivit acestor teste.
La pietoni ce sa mai zic. Problema aici cred ca ar fi discurile frana spate echipare standard pe golf 4 fata de tamburi asta g.


Daca e s-o luam cum zici tu astra te-ar fi protejat mai bine la impactul frontal.....cat despre tamburi uite surpriza: a mea astra g din 2001 are discuri pe spate nu tamburi.
Eu am vrut doar sa subliniez ca vw nu e buricul pamantului la fel cum nici opel nu e.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@Daniel
Ai condus AstraJ sau noul Civic? Dupa cum zici ca ai alege OctaviaII la compacte, as spune ca nu ai condus. Si vezi ca a aparut clasa A la Mercedes, ai timp sa te mai gandesti.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel, simpatia e reciproca Very Happy
Nu e nevoie sa faci 1000 de modele doar sa fie la numar, sa dea bine la vanzari si sa fie placute la ochi, sa te incurci in ele, sa nu mai stii ce le direfentiaza si care-i treaba cu ele, sa creezi confuzie si zanzanie intre proprietari, tre sa faci una si buna !

Nyky85: Te mai intreb o data, unde ai prins tu 180 km/h ?
Exista G cu discuri pe spate, din ce stiu cele cu motoare mai mari de 1.6, respectiv 1,7 cdti, 2.0 dti, 2.2 dti, 1.8. 2.0 si 2.2 benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

Look Astra H vs look Seat Leon 1P
Seat Leon 1P 52%
Opel Astra H 47%
207 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR