Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu o mare problema am un opel omega b tip motor X20SE de curind am schimbat pompa ulei cuzineti arborele cotit si numi baga ulei tot din cauza asta leam schimbat si acum pompa ulei inlocuita odata la magazin crezind ca este defecta dar acelasi rezultat cind o accelerez se stinge pompa si nu stiu ce sai mai fac mecanici de la servisul unde sa efectuat reparatia AU SPUS CAI DEPASESTE vreo sugestie ceva ? va rog
Skip ads

  • Truckman

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Iti unfla cumva filtru de ulei?
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu adica nu stiu lam schimbat cu altul tot nou si la fel
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
verificã cu presiune de aer circuitul de ulei , nu mã pricep la motorul x20se dar așa știu cã s face în mod tradițional , apoi vezi cã motorul are dopuri cu imbus sau așa ceva pe circuitul de ulei de pe blocul motor ( așa e la mine c20se ) scoți și tu un șurub (dop ) cel mai apropiat de pompã s.a.m.d.
  • Truckman

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Truckman a scris:Iti unfla cumva filtru de ulei?

De ce t-am intrebat,eu am patit asa ceva la un BMW,poate te ajuta informatia poate nu,am schimbat pompa de ulei si int-re pompa si bloc era un cui cu arc(regulator de presiune),pe care din gresala l-am pus inapoi invers si am avut aceeasi probleme ca si tine,numai ca se umfla si filtrul de ulei ca un balon.
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Truckman a scris:
Truckman a scris:Iti unfla cumva filtru de ulei?

De ce t-am intrebat,eu am patit asa ceva la un BMW,poate te ajuta informatia poate nu,am schimbat pompa de ulei si int-re pompa si bloc era un cui cu arc(regulator de presiune),pe care din gresala l-am pus inapoi invers si am avut aceeasi probleme ca si tine,numai ca se umfla si filtrul de ulei ca un balon.



nu nu se umfla filtru mam uitat la el si nimic pur si simplu imi sta pompa ulei aprinsa si nu stiu ce sai fac am sa incerc la alt service cineva mia zis sai pun ulei mai subtire ceva gen 5W30 eu acum folosesc 15W40 aral am sa incerc si faza cu uleiul si pe urma ma duc la alt service sa vad ce zic baieti
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
claurs a scris:verificã cu presiune de aer circuitul de ulei , nu mã pricep la motorul x20se dar așa știu cã s face în mod tradițional , apoi vezi cã motorul are dopuri cu imbus sau așa ceva pe circuitul de ulei de pe blocul motor ( așa e la mine c20se ) scoți și tu un șurub (dop ) cel mai apropiat de pompã s.a.m.d.

si ce ar trebui sa faca sa verific ce daca este fisurat ? am sa incerc mersi
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu cumva sonda este defecta?scoate capacul de la tacheti si vezi daca arunca ulei. daca da este sonda defecta.
ai folosit cumva silicon? nu cumva a intrat mizerie pe circuit?
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Schimba sonda de ulei si rezolvi problema.Am avut si eu la fel ,sta becul aprins la ulei si se mai stingea cand vrea el.Am luat sonda noua,22lei,si am rezolvat problema.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
vezi ce a scris iulius
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca se mai infunda si la filtrul de ulei.pentru asta treb sa dai filtrul jos si pe la supapa de acolo sa dai cu un spray GUM CUTTER. asta distruge resturile de silicon sau garnituri ce pot infunda circuitul apoi sufli cu aer comprimat.
Dar pana atunci daca nici sonda nu este defecta si ai mizerie pe circuit eu zic sa iei o solutie de curatat motorul ( este la cutii de tabla) dai uleiul afara daca este ulei bun apoi pui solutia in motor si-i dai drumul cit zice acolo. daca nicio solutie nu da roade atunci cred ca ai facut vreo ghidusie pe acolo si ceva nu merge asa ca treb sa desfaci pompa.
Bafta!
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dar ai grijã cã pe cât de complicat pare....poate fi destul de simplu
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru sfaturile date pina acum deci este a doua pompa de ulei care o pun noua si aceeasi problema sonda nu cred ca este ca am doua si la fel si plus de asta se mai aude si un trocanit sus la tacheti sau cum sor numi ei deci tind sa cred ca acei mecanici unde a fost facuta operatia de schimbare arbore cotit cuzineti si semeringuri ajung la o concluzie ceva nu au facut ei bine acolo deci repet inca odata arborele care lam pus este de pe un alt motor motorul meu este tip X20SE iar arborele care este pe motor acur acum este tip 20SE cineva mia zis sai pun ulei mai subtire acum folosesc 15w40 aral si mia spus sai mai pun cuzineti de la tipul de motor care am arborele nu stiu ce sai mai fac mersi
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca ai arborele second-hand, si cuzineti nu stiu de care, cred ca de acolo este problema... trebuia sa specifici de la inceput si nu se mai framantau colegii atat...
poate gresesc eu Confused
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
kriu a scris:daca ai arborele second-hand, si cuzineti nu stiu de care, cred ca de acolo este problema... trebuia sa specifici de la inceput si nu se mai framantau colegii atat...
poate gresesc eu Confused

am specificat si mai sus la inceputul discutiei arborele este second hand dar este motoarele sunt la fel numai ca unu este X20SE si altul este 20SE diferenta dintre ele este sus la capacul de la tacheti atit dar multumesc
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mai nou am descoperit acum ca filtrul de ulei este doar jumate cu ulei adica mai mult uscat decit normal trebuie sa caut problema undeva pe la sorb sau chiar pompa dar ma gindesc ca este noua si este a doua care o pun tot noua deci ma duc inapoi la mecanici si dau baia jos si vedem ce se intimpla pe acolo va tin la curent daca am so rezolv si va spun si cum asta in cazul in care o rezolv
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
vezi sorbul de ulei sã aibe garnitura ....(inel de etanșare) sã nu tragã aer în loc de ulei din baie
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
claurs a scris:vezi sorbul de ulei sã aibe garnitura ....(inel de etanșare) sã nu tragã aer în loc de ulei din baie

salutare revin cu mici detalii desfacind eu baia de ulei in spatele blocului ca mi se parea mie ca este strimba si chiar era statea sorbul chiar pe baie nui problema sorbu si el strimb dupa forma la baie ok am cumparat alt sorb acum garnitura de etansare au puso cei de la service ma uimit ce garnitura un furtun taiat am cumparat si oringul odata cu sorbul acum in baia de ulei gasesc niste bucati de aluminiu nu stiu de unde sint iam sunat si leam comunicat ca ma duc la iei sami desfaca motorul sa vedem ce sa intimplat cica iei se absorb de toata vina ca nu este din vina lor
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
cuzinet sau piston Sad Crying or Very sad
nasol frãțicule
  • ady_11

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1994 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2007

  • Mesaj Privat
claurs a scris:cuzinet sau piston Sad Crying or Very sad
nasol frãțicule

inca nu stiu ce sa spart acolo ca miine ma duc cu ia la servisul care sa ocupat de reparatie si atunci am sa vad ca stau linga ei sper sa nu fie ceva nasol si sper sa nu ajung sa ma cert cu ei va spun miine daca o rezolv si cum si cu po,pa ulei eu sper sa fie de la baie ca este cam strimba si ei nau vazut asta tot eu am vazuto
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR