Ai uitat parola?


  • Freakdriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2.0 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Am vrut sa schimb antigelul pt ca avea o culoare inchisa in borcan, dar dupa 2 clatiri cu apa demineralizata, apa a iesit maronie_rosiatica, fara alte mizerii sau pete de ulei. Ma gandesc ca e posibil sa fie rugina cauza, ca am mers vara trecuta cateva luni doar cu apa. Intrebarea e, cu ce pot clati instatia ? In ce cantitate Si cat lasata sa actioneze?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,136
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
se poate curata fie cu doze pentru curatat instalatia de antigel care le gasesti pe la magazinele de piese auto fie cu apa demineralizata in care pui otet si mergi cativa km. cauta pe forum ca scrie si ce cantitate de otet trebuie pus ca nu mai stiu exact. apoi se scoate totul se mai clateste si se pune antigel nou si bun. succes
  • cirstean_florin_90

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Eu am pus motorina in instalatia de racire pentru 5 minute dupa aceea data jos suflat bine si pus din nou antigel si apa distilata!
Concluzii:
Instalatia curata insa un pic furtunele dilatate, pentru ca a mai ramas ceva motorina!, o sa dau jos si o sa pun din nou apa si antigel cu o solutie de curatare RADIATOR FLUSH.
Sper sa se stranga furtunele!
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.7 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Deci..da. Very Happy ce am înțeles eu de aici este așa : dacă a intrat ulei în inst. de răcire..e belea, nu o scoți decât cu benzină, motorină, decarbusolv..etc ceea ce nu e indicat pentru furtune, garnituri. Am schimbat termoflotul si tecile astă vară, după spălare de trei ori cu apă si oțet, clătire, completat antigel..totul ok câteva luni. Acum antigelul are o culoare tulbure, maronie ca de cacao cu lapte fără alte pete vizibile de ulei. Să—l mai schimb?(mecanicul cică a văzut zeci din astea si sunt ok..)
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,812
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am aceasi problema de 10 ani de cand am luat masina ,a fost schimbate si garnitura (acum 8 ani) si termoflotul(2-3 ani).am incercat si spalarea sistemului de racire cu diferite solutii.2+2 sau LM,vasul de expansiune il spal cand am timp cu benzina si se face luna(dar de ceva timp incepe sa se ingalbeneasca din cauza benzinei),am bagat degetul si o surubelnita pe furtunele care intra in vas si cat am ajuns am scos marmelada de ulei,deci inca am depuneri serioase de ulei pe furtune.
Un prieten foarte apropiat (care a avut acelasi motor /problema) mi-a recomandat sa curat instalatia cu Triumf(solutie de curata aragaze) si apoi clatire de 2-3 ori cu apa curata si lasat apa de la furtun sa curga prin inslatie.El a spus ca se face luna .Inca nu am incercat dar cred ca la vara o sa incerc ca nu reusesc sa tin vasul curat mai mult de 2-3 zile si parca ma oftic cand vad la colegi de forum vasul de expansiune curat luna.
O alta solutie ar fi inlocuirea furtunelor cu unele luate de la dezmembrari de pe o masina care inca nu a avut problema asta cu uleiul in instalatia de racire.
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.7 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar mă gândeam la triumf că tocmai ce m—a invitat soția la o curățenie generală în bucătărie Very Happy si am observat că în primul rând nu face spumă si curăță foarte bine. Totusi, am observat că atacă pielea, nu as sti ce cantitate să pun în instalație la cei 6 litri de apă. Să cumpăr alte furtune doar pentru asta nici nu mă gândesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Triumf ataca tot ce este aluminiu, deci mai rau faci.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
O cunostinta a folosit coca cola si a zis ca a curatat foarte bine !
  • CSN

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra X12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am spalat sistemul de racire cu o solutie de la Wynn's. A nu se considera reclama.
Sunt foarte multumit de rezultat. Aveam urme de ulei in sistemul de racire, iar acum nu mai am absolut nimic, nici macar pelicula aceea fina de ulei nu mai am in borcan.
Uleiul a patruns pe la garnitura de la distributie, pe care intre timp am schimbat-o odata cu distributia. Dupa ce am schimbat-o am curatat tot sistemul de racire, inclusiv borcan si inca imi mai baga ulei, ce mai era pe instalatie. Am mers o perioada ( 2000 km), dupa care am pus solutia minune si a curatat tot. Am clatit sistemul de 10 ori cred, am pus antigel curat, si acum totul e normal.

  • OVIDIU RAILEANU

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva Y17DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
mertinkeler a scris:singura solutie(am incercat o gramada pe un cielo vechi de 14 ani) = CALGON, 100% eficienta, rezultate garantate! dupa 5 ani de la curatare instalatia de racire e curata ca lacrima! la cielo daca puneam apa sau antigel in 5 minute erau pline de rugina si de mizerie, ca si cum nu facusem niciodata schimbul de antigel, ma disperase masina, nu credeam ca exista ceva care sa o curete.

Faci asa:

-pui 300 grame calgon si pornesti motorul,
-il lasi sa functioneze 15-30 min. cel mai bine amesteci apa cu calgon si bagi in masina,
-scoti afara lichidul si limpezesti de cateva ori(tot pui apa, iar pornesti motorul pana se incalzeste, golesti, etc)
-garantat instalatie de racire impecabila
-poti repeta operatia, desi nu cred ca va mai fi nevoie, la al meu am pus de 2 ori sa fiu sigur ca o va curata, nici acum nu sunt convins ca mai era nevoie

Opinii poti sa asculti pana maine, dar daca ma asculti nu ai sa irosesti cativa ani de chinuiala(vezi pers mea) Smile

...functioneaza la fel si daca a ajuns ulei in antigel ? ....sau doar depunerile de calcar sau rugină ?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva z14xep din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pt grasimi in antigel foloseste un detergent gen soda de rufe(soda calcinata);a nu se confunda cu soda caustica NaOH.La o adica poti folosi un detergent pt masina de spalat automata,pe care il dizolvi in apa si lasi motorul sa functioneze pana la incalzire inclusiv instalatia de incalzire a masinii.
Dupa asta,se pune apa cu sare de lamaie in circuit si se repeta incalzirea/recircularea solutiei;asta fiind pt eventuala piatra depusa.
In final se clateste instalatia de cateva ori,eventual in circuit deschis(lasi sa curga apa pe golire si eventual pe iesirea din calorifer);nu trebuie ca motorul sa mai ajunga la temperatura de lucru.
Aceasta clatire o poti face cu apa de robinet si apoi clatesti cu apa distilata.
Dupa,bagi antigel...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata