Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ramses86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna. Cumva nu ii dau de cap la urmatoarea problema. Vreau sa ii schimb la x1,7DTL filtru de motorina (cea din poza). Teoria din cartea tehnica e simpla, dar practica din realitate nu e chiar asa. Am acea tabla de protectie care ma incurca. Trebuie sa o dau jos inainte sau pur si simplu bag mana de dedesubt si desfiletez filtrul? Cum se face?
  • ramses86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nimeni nici o idee?
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu vad nimic care sa te incurce, la unele masini filtrul este strans destul de tare, poti sa folosesti o cheie cu 3 brate ca sa il desfaci, dupa asta ai grija la aerisire, slabesti piulita fiecarui injector si dai la automat pana iese motorina.
  • ramses86

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
merci mult! maine efectuez operatia
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie neaparat sa slabesti piulitele injectoarelor... dai la automat si daca porneste o lasi la relanti nu accelerezi deloc si se amorseaza singura... la Y20DTH asa este am schimbat eu joia trecuta filtrul si era aproape gol vasul de la filtru dupa ce am pus filtrul nou...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR