Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pistonasul nu are joc iar de curatat oricine stie cum se face. Crede-ma ca l-am curatat bine de tot si functiona perfect. Problema este ca se infunda foarte des. Nu stiu exact care este circuitul gazelor care trec prin EGR, poate din cauza evacuarii deteriorate sa influenteze treaba asta. Astept sa-mi repar interfata OP-COM sa-i dau un test de EGR. Daca trece testul asta, eu zic ca este bun EGR-ul. Catalizatorul are vre-o legatura cu EGR-ul ? Multam.
Skip ads

  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Nu se poate anula EGR-ul la motorul asta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Z16XE se anuleaza prin resoftare. La Z17DTL daca intrebi de a ta nu.
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai si ce efecte ar avea asupra motorului ? In afara de noxe. Si cat costa si cine face asa ceva ?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la maiandrei, parca avea o mapa fara egr.
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La ale mele (Astra si Corsa) am dezactivat de mult EGR-ul. Vectra cu Z16XE e a cumnatului si a inceput sa dea P0400 si pornire grea. O sa ma interesez sa o rezolv si pe asta daca zici ca se poate.
  • tudorelu88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2011

  • Mesaj Privat
salut.am o vectra b 1.6 16v din 2001 cod motor z16xe si am o problema, la pornire cand e cald motorul porneste mai greu si scade relantiul, aproape da sa moara motorul apoi se stabilizeaza.am curatat egr,i-am dat impulsuri si functioneaza, am curatat throtle body ,am schimbat senzor temperatura lichid racire.tot la fel face.la testul cu agrafa nu da nici o eroare..e posibil sa fie stricat la egr traductorul de pozitie(pinii din mijloc)? daca scot egr, il conectez la mufa si pun contactul nu se intampla nimic. am inteles ca ar trebui sa culiseze pistonasul
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu am incercat sa-l scot si sa pun contactul. EGR poate ramane blocat si din cauza ECU? Stie cineva treaba asta?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tudorelu88 a scris:salut.am o vectra b 1.6 16v din 2001 cod motor z16xe si am o problema, la pornire cand e cald motorul porneste mai greu si scade relantiul, aproape da sa moara motorul apoi se stabilizeaza.am curatat egr,i-am dat impulsuri si functioneaza, am curatat throtle body ,am schimbat senzor temperatura lichid racire.tot la fel face.la testul cu agrafa nu da nici o eroare..e posibil sa fie stricat la egr traductorul de pozitie(pinii din mijloc)? daca scot egr, il conectez la mufa si pun contactul nu se intampla nimic. am inteles ca ar trebui sa culiseze pistonasul

uite ce am gasit pe forum:

  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
In TIS spune ca la P0400 se curata si senzorul de oxigen din catalizator.
Din cate stiu cand pui contactul EGR tre sa stea inchis. Blocatul pe deschis cauzeaza pornire grea.
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Daca valva este blocata pe deschis porneste doar cu acceleratia calcata si nu sta la relanti. In poza spune ca la pornire este deschisa la maxim. A incercat cineva si asa este ? Poate ramane blocata si din alte cauze, in afara mizeriei care se depune pe tija ? Din cauza ECU spre exemplu ?
Problema la mine este ca se blocheaza doar cand depasesc 3000 rpm in viteza 5 sau 90 KM/h aproximativ. Sub 90 km/h in orice viteza as fi, pot merge cu 3000 rpm sau mai mult fara sa ramana blocata valva. Repet ca am evacuarea fisurata. Poate fi asta o problema ? Sau este o problema de la ECU ? Cum pot verifica ECU daca are probleme ? Ma macina maxim problema asta si vreau sa o rezolv cumva.


Ultima modificare facuta de beemer la Vin 06 Apr, 2012 10:22 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EGR este inchis la pornire, ralanti si turatie stabila. Daca calci tare acceleratia se va deschide.
Skip ads

  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Normal este inchis. Dar daca ramane deschisa porneste doar cu acceleratia calcata si nu sta la relanti. O spun din propria experienta.
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit. Mi-am reparat Op-Com-ul si am efectuat o diagnoza si un test de EGR. Bineinteles ca a ramas blocat si l-am scos si m-am apucat de curatat. Dupa o juma de ora de impulsuri am reusit sa il fac sa mearga, sa nu mai ramana blocat pe deschis. Sunt curios cat o sa tina. Am 2 EGR-uri si le-am curatat pe amandoua si o sa le schimb cand am probleme. Dar tot nu inteleg de ce se bloca doar dupa 90km/h. Dar foarte greu le-am curatat. Ii dadeam impuls, dupa care il apasam cu degetul sa revina, iar impuls iar apasam si in acelasi timp dadeam cu solutie de curatare. 30 de minute am facut asa cu fiecare EGR. Diferente in mersul motorului nu exista dupa curatare. Am probat si la pornire cu EGR scos si nu culiseaza deloc pistonasul.
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu unu mi-am anulat egr-ul
in sensul ca: unde vine el prin pe motor am cuparat un capac special care se prinde il locul lui
si egr-ul este prins separat si merge in gol dar functional.am facut acest lucru pt ca am curata o data egr-ul a mai mars 100 km si pa .am luat unul noi si imi aparea aceea eroare. asa ca am cumparat capacul si acum no prob.
sunt multumit de rezultat numai ca acum tre sa imi iau io bob de inductie ca de la asta pe care o am tremura.
daca esti interesat de acel capac pm si iti voi spune de unde l-am luat.


Brook a scris:Buna.Am o problema de care nu pot scapa.

Mereu imi apare in bord eroarea EGR (p0400) , si de cate ori pun interfata pe masina , sterg eroarea , si ea apare dupa cativa zeci de km.

Am dat jos valva , am curatat-o cu decarburosolv , spray contacte , etc etc , si tot degeaba.

Am testat valva cu diagnoza si ea scoate un sunet cand dau start la valva EGR , deci functioneaza si nu este infundata.
Imi poate spune cineva ce ar avea ? de schimbat nu cred ca trebuie , dar sa nu fie din alta parte problema.Multumesc

p.s. Am motor Z16XE , opel astra G 2001 , si am incercat cu tot felu de benzine , mai bune si tot asa patesc.

  • ciuci

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu egr,ul la zafira mea z16xe ,1,6 ,,,16v din 2001....mia iesit la tester de 3 ori pana acum eroare 0400,,egr blocat pe inchis,,,,zic pe inchis ptr ca imi sta la relanti si imi porneste bine mai ales ca am pus bujii noi,,,,,,,l-am curatat pana acum de vreo 2-3,ori, si am resetat si sters si eroarea din bord,,,,dar dupa cativa km imi apare din nou martorul in bord cu motorasul galben,,,,pana la urma trebuie sa imi cumpar un egr nou,,costa cam 600 ron unul....mentionez ca am si o mica fisura la acel racord de sub motor,,,imi poate dauna asta la catalizator sau la ecu,,,ma refer la racordul de la esapament de sub motor,,,,,stau si ma gandesc daca fac un efort si schimb acel egr,,,,,oare o sa-mi apara iar acel martor in bord cu eroare iar 0400,,,,asa cum au mai patit si altii,,,din ce am mai citit pe aici,,,,,astept pareri si sugestii de la cei care sau lovit de problema asta,,,,,,,,,mentionez ca pana acum de un an de cand am adusoo din germania,,mai 2012,,191 000 km. Si in prezent 197 000 km,,,,,pana in prezent intr-un an nu am schimbat decat urmatoarele,,,,distributie contitech,,cu tot cu pompa de apa ,,,ulei castrol magnetic 10w40 cu tot cu filtrele toate,,ulei ,benzina ,aer ,polen,,,,completat lichid de frana dot 4,,cu vreo 50 g,,,,,si o bieleta antirul schimbata,,asta de la drumurile noastre foarte bune,,,,,momentan atat am schimbat la ea in 6000 km de cand am aduso de un an,,,,,astept sfaturi utile si pareri la prob cu egr si cu acel racord esapament
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu mai am probleme cu EGR. Am schimbat toba finala, toba de mijloc si racordul flexibil. Probabil, faptul ca racordul flexibil este fisurat, influenteaza datele trimise de sonda lambda de dupa racord. Parerea mea, vorba aia. Si mie mi-a mancat ficatii o gramada pana am facut treaba asta. Am facut-o ca trebuia sa merg la ITP si nu treceam cu tobele fisurate. Si uite ca am scapat de problema. Nu stiu ce sa-ti recomand sa faci sau sa nu faci. Am avut la un moment dat 4 EGR-uri. Le schimbam pe rand. Mai am 3. Daca vrei sa probezi un EGR te pot ajuta, dar nu cred ca rezolvi problema.
  • ciuci

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si dupa ce tiai reparat evacuarea,,,,,acel racord si tobele,,,,nu ai mai avut probleme cu egr,ul,,fara sa il mai schimbi cu unul nou,,,,,daca imi repar evacuarea,,,sonda lambda nu imi va mai transmite date eronate catre ecu,,,,numai asta sa fie problema la acest egr,u minune,,,,,,,astept informatii mai detaliate,,,,multumesc
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
egr daca arata mai mult de 1,20 volt incepe sa pice , sa imbatraneasca electronica din el! degeaba il cureti, el va functiona mecanic dar nu mai raspunde electronic cum trebuie! egr-ul meu era blocat pe inchis, l-am curatat si functiona,dar dupa 200km s-a aprins beculetul. am demontat si dat impulsuri si functiona pistonasul. pe opcom arata 1,92 volt. am facut schimb cu un prieten si nu m-i s-a mai aprins de atunci, si pe opcom arata 1,50 volt, asta inseamna ca e mai bun dar se va duce si asta .... asa ca daca indica un voltaj bun se merita sa il mai cureti, daca nu, altul nou si bun! bafta all
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da. Dupa ce am reparat evacuarea nu am mai avut probleme cu blocarea EGR-ului. Nu stiu exact daca sonda lambda trimite date eronat din cauza evacuarii deteriorate. Nu mi-am dat seama sa verific cu Op-Comul inainte si dupa ce am schimbat tobele.Este doar o banuiala a mea. Nu pot sa-ti spun sigur ca se rezolva daca schimbi evacuarea. Am pe masina EGR din vara trecuta si nu l-am curatat nici pana acum si merge ceas. La mine se bloca in general cand depaseam 90 km\h dar si cand o forjam prin oras gen 5000 rpm. Daca treceam de 90 km\h dadea in nas si cand calcam ambreiajul se oprea motorul si pornea doar cu acceleratia calcata. Dar nu statea la relanti. Trebuia sa opresc si sa desfac egr sa il curat. Am cumparat EGR nou si dupa 1 luna s-a blocat. Cateodata nu mai conectam mufa si mergeam asa dar se aprindea imediat becul de noxe. Am facut un concediul in Moldova si mi-am blestemat zilele ca nu puteam merge mai mult de 90. Dar se pare ca am rezolvat. Sfatul meu este sa intrebi un mecanic bun daca are legatura evacuarea sparta cu datele trimise de sonda lamba si cu EGR-ul. Bafta. Sa-mi spui cum ai rezolvat si daca mai ai intrebari cu placere te ajut ca stiu cum e.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR