Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ciuci

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa repar evacuarea cu acel racord si sa verific si tobele si sa te tin la curent cu acel egr,,u,,,,,,,,,daca o sa imi mai faca probleme,,,,spar sa fie numai de acolo cum a fost la tine,,,,,,,,oricum din ce am citit pe aici chiar daca pun unul nou nu functioneaza mai mult de 2 ani ,,,,din cauza consumului de ulei,,,,la mine mananca cam 200 g la 1000 km,,,adica 1 litru la 5000 km,,,,,,,, voi vedea dupa ce repar evacuarea ce o mai fi,,,,,va tin la curent
Skip ads

  • alex_on_2005

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mi-a aparut si mie eroarea 0400 (la pseudo-agrafa), dar la mine pe langa martorul aprins in bord, eroarea este insotita si de un tacanit la motor (masina din semnatura).
La ralanti nu oscileaza turometru, porneste ok, se tureaza normal, nu "da in nas". Anul trecut mi-am schimbat supapele la evacuare si admisie (aveam missfire pe cilindrul 3). Sa ma astept si la altceva decat EGR?
Urmeaza sa ma duc in service si sa stiu de ce ma pregatesc....$
  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
"ciuci" - Si a mea mananca ulei tot cam asa. Dar inainte se bloca dupa 50 km de mers. Nu avea legatura cu consumul de ulei. Acum dupa aproape 1 an nu s-a blocat deloc. Am schimbat si uleiul. Am trecut de la Castrol 10W40, care a devenit o porcarie, la Motul 8100 X-clean 5W40 care este cel mai bun din tot ce am folosit. Si am folosit Mobil, Aral, Gm si Castrol. Chiar merita banii in plus. Astept vesti bune. Cu bine.

"alex_on_2005" - Nu stiu ce sa-ti spun. Probabil asa vede masina eroarea. Dar poate fi din mai multe cauze. Eu niciodata nu am avut zgomote de la motor cand se bloca EGR-ul. Cu siguranta zgomotul nu este de la EGR. Nu stiu ca sa-ti spun. Un mecanic bun si corect, daca mai exista, i-ti poate spune exact. Bafta.
  • ciuci

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Motul 8100 X-clean 5w40,,,,,,,,chiar asa se cheama acel ulei care folosesti tu,,,,,,,,sau modul 8100,,,,,,,,,iarna e bun 5w40 dar vara nu e prea subtire acest ulei
Skip ads

  • beemer

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Motul este marca uleiului. O sa pun un link sa vezi exact cum arata. Sa nu se considere reclama. http://www.motul.com/ro/ro/products/53. Iar ca vascozitate nu mi se pare subtire. Sunt persoane care pun si 5W30. De ce sa fie subtire ?
  • butiup

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Legat de EGR, ar trebui cautata o modalitate OK de a ne debarasa de acea porcarie de EGR care e doar pentru noxe, am inteles ca s-ar putea sista utilizarea acelei valve dar cu pastrarea partii electronice care trebuie sa fie buna doar ca nu mai functioneaza valva, nemaiavand recirculare masina ar merge mai bine, pentru prin recirculare mai pierzi din putere si se depune mizerie. Iar ulei 5w30 folosesc si eu si u are nici o treaba vara sau iarna, nu este subtire, 5w este indicele de vascozitate la rece, iar 30-ul este vascozitatea la cald. Mai ales la un motor z16xe e cam tampenie sa pui 10w40 mai ales daca nu este fullsintetic. Producatorul poate indica 10w dar cu siguranta scrie fullsintetic. Asa ca mare grija la uleiuri 10w mai ales la motoarele 16v pentru ca o sa ai parte de un motor mort dupa un timp si evident consum mai mare. Acum daca facem un calcul e mai ok sa pui ulei de care trebuie si sa ai un consum bun, decat sa pierzi din putere si evident sa ai un consum mai mare si riscul sa trebuiasca sa faci reparatie generala la motor. La intretinerea EGR este indicat din 2 in 2 ani o curatare temeinica pentru a nu se depune prea multa funingine si sa blocheze valva iremediabil sau sa se toceasca genrand un joc si evident necesitatea inlocuirii acesteia, e mai ieftin sa o cureti decat sa dai 500 ron la fiecare 4 ani pe una noua.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:
ce producator?
nu stiu producatorul ca am uitat dupa ce am vb cu ei la tel. e o firma importatoare in brasov. am salvat site-ul si o sa las link aici pt cei interesati sa testeze piata sau produsul si poate mai impartim pareri. bafta all http://www.valve-egr.ro/pb-product/el-2-002/
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
EGR sunt SH pe net 200 RON dati pe google cum ai norocul mai sunt si tepari.
Skip ads

  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
nu vreau sh ca am avut si la 100 lei si la 150 de pe la dezmambrari dar nu sunt bune! eu sunt curios daca astea facute in polonia de la link-ul de mai sus or fi bune! bafta all si mai astept pareri!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Hai ca va ajuta dudaso2___ Laughing
Piesa SH era comandata pana am vazut link-ul.
SH pe a doua am nimerit-o buna mi-a schimbato vanzatorul acum merge normal tot puturoasa cum era inaite.
Fara EGR avea accelerari bruste si oscilati in treapta 1-2-3 parca acum invatam sa conduc a fost o experienta Tare, normal pe bani mei.

https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
dudaso2 a scris:Si eu am tot curatat valva dar degeaba ca se pare ca este sparta .....preturile sunt destul de piperate dar daca cauti mai mult pe net o sa gasesti la pret mult mai ok ca in magazine....eu am luat de pe valve-egr.ro la pret foarte bun....sa auzim de bine

  • butiup

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am un prieten mecanic auto care are atelier propriu, el a decapsulat un EGR si a curatat potentiometrul, de fapt acela obisnuia sa se defecteze pentru ca fumul intra si acolo iar cand cureti EGR-ul se curata doar pistonul. Trebuie rabdare pentru acesta operatiune dar a curatat potentiometrul, a reansamblat EGR-ul, a mai pus putin silicon pentru etansietate si merge brici de cateva luni.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
mai intreb din nou si scuze pt cei neinteresati! am gasit pe acest site http://www.valve-egr.ro/pb-product/el-2-002/ si am vb la tel si mi-a zis ca sunt facute sau aduse din Polonia. a mai cumparat cineva sau poate cineva sa dea vreo parere, avand in vedere ca sunt la 370 ron + transport si garantie 1 an.?! va multumesc, astept raspunsuri! stima!
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am cautat pe net rezolvare la problema EGR-ului, fara costuri mari si am gasit asta :

http://www.z22se.co.uk/thre...ater-thread.4667/

Niste baieti au facut un circuit care se monteaza pe mufa de ECU care vine la EGR si se poate anula EGR cu o placuta. Gata problemele.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am simplificat.


  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
M-am pus sa curat si eu acest EGR , ca sa nu fac tot felul de improvizatii, am folosit interfata OPCOM pentru a comanda deschiderea pistonasului.
Am vazut ca primeste curent si e activ , dar nu se deschide, valoarea era 100% si 1,36V.

Cu chin cu vai, cu lovituri in palma, a reusit sa iasa pistonasul, atunci am lubrifiat cu degripant la greu, iar dupa ce am terminat, am verificat pe OPCOM din nou.
Din cinci incercari a pornit odata, si a iesit, handicapat , undeva la jumatatea pistonasul.
Am reusit sa trag la maxim afara pistonasul si am folosit smirghel de 260, adica dur, intre pistonas si locasul in care intra, am smirgluit la greu, vre-o jumatate de ora si capul si locasul pana l-am facut bec, ca nou. Am lubrifiat la greu, apoi am curatat.
Am facut din nou test, iar de data asta la fiecare start a pornit pistonasul ferm, valorile 60% si 4,5v, deschidere maxima.

Ce vreau sa spun cu asta , este ca nu ajunge sa il tii la inmuiat in carbusolv sau alte minuni, e necesar si smirgluirea axului, cat se poate, a pistonasului si a gulerului, interior/exterior, apoi lubrifierea si curatarea mizeriei adunate.
La mine a functionat si merge brici, momentan.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu dupa masina la piesa ma refer.
Care stie cum se demonteaza vreau sa demontez eu unul. (sa fac experimete pe el.)
Eventual poze cu ce trebuie (desurubat\facut). Cum pot sa-l (demontez\desfac piesa) care stie.
Ii functioneaza pistonul dar pe masina zici ca-i mort.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vrei sa demontezi EGR de pe masina ta ?

Locatia EGR:


Vezi filmuletul asta :
http://www.youtube.com/watch?v=qGCZN2oj1DQ

Din ce se vede acolo, pistonasul e tot negru la final, deci ala functioneaza 100km si se intepeneste din nou. Trebuie smirgluit capul pistonului pe interior, pentru rezultate mai bune, altfel este superficial.
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mersi.
Ma refeream cum poti sa faci un EGR bucatele ca cand te uiti la el. (te intrebi ba dar pe unde se poate face bucatele. ca are cele 2 suruburi ingropate si te uiti la ele?)
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai este capsulat EGR-ul. Adica trebuie sa te pui si sa indoi marginile din partea de sus a cilindrului, ca sa fie drepte si atunci poti scoate mecanismul.
Alta solutie nu vad cum.
Iar daca e intepenit pistonul, ar fi loc de bagat o surubelnita indoita la capat in orificiul de recirculare, folosind un sistem parghie si curatat.
Iar daca e defect complet si chair nu vrei sa investesti mai multe decat un hamburger, atunci montajul ala de mai sus e perfect.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am reusit sa imi cumpar egr nou si sa il montez. eroarea a disparut pe la a5a pornire si masina merge mai bn si nici oscilatii nu mai sunt ca inainte plus ca am skimbat si termostatul tot nou pt ca imi cadea acul si la 70 grade c. Cred ca i-a facut bine si solutia de curatat injectoare pe care am bagato cam acum 10k de km in urma! problema ramane uleiul Smile Stima colegilor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR