Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • aracul

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Salutari, am intampinat o problema la masina si nu stiu sigur ce ar putea sa fie. Masina este proaspat achizitionata si as vrea sa stiu daca este o problema grava la cutia de viteze pentru ca in cazul acesta as vrea sa imi cer banii inapoi si sa returnez masina.

Simptomele sunt asa.

La semafor in drive cand iau piciorul de pe frana fara sa apas aceleratia pleaca dupa 2 secunde cu un soc/zvac/sut nu stiu clar cum sa il descriu.

Am observat ca daca nu calc frana la maxim si o tin apasata cat sa stea masina pe loc cand dau drumu la frana nu face asa si pleaca lin.

Totodata am observat acelasi comportament cand stau cu piciorul pe frana si o trec din neutru in drive face la fel da un soc dar nu pleaca pentru ca inca tin piciorul pe frana.

Am fost la un mecanic a testat si el cu calculatorul pus dar nu a dat nici o erooare pe cutia de viteze si a zis ca asa e normal la cutiile astea.

Are cineva o idee ce ar putea sa fie?


MODEL: Insignia 2016
MOTOR: B20DTH
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Smuciturile alea indicã o cutie cu probleme...mai mici sau mai mari. Personal aș fugi de ea mâncând pãmântul...dacã nu cumva ai luat-o pe bani de semințe...dar chiar și așa.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , la mine s-a rezolvat cu un schimb de ulei ( cutie AF40-TF80 ) . Aveam uleiul negru si nivelul mic . Am avut cam aceleasi simptome , plus smucea si cand schimba din viteza 2 in 3 rau de tot . Schimbul l-am facut eu ( NU recomand , doar schimbat la atelier specializat pe cutii automate si cu aparat FLUSH pentru schimarea in totalitate ) . Eu m-am documentat mult si am stat cu testerul pe masina pana la finalizare pentru a verifica permanent temperatura uleiului , la golire si cand am facut nivelul . Mi-a iesit .
Posibil in cazul tau sa fie altceva , eu am expus strict situatia mea .
Si eu am pus testerul si nu aveam erori pe cutie si NU este normal sa faca aceste simptome . Trebuie sa schimbe lin fara smucituri sau alte cele .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez caci am pus ulei recomandat de OPEL ( GM ) , cumparat din Reprezentanta , adica :

A nu se considera reclama !
Obligatoriu doar ulei recomandat de producator . La orice marca de masina si model de cutie in parte . Altfel posibil sa apara probleme mult mai grave .
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@DRoșioru
1) nu meritã sã ia o mașinã cu posibile probleme viitoare mai mari decât un schimb de ulei la cutie, mai ales cã o poate returna; existã riscuri pe care noi(mai ales!) nu trebuie sã le punem în cârca cumpãrãtorului prost sfãtuit/informat;
2) ptr cutii de viteze de pe Opel/GM, sunt de acord cu tine: doar ulei original GM.
  • aracul

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Un mic update pentru cei interesati.

Am fost cu ea la Automatico, au zis ca nu e nimic de reparat la ea, nu am putut reproduce clar socul a fost doar la 50% din intensitate.

Mi-au recomandat sa schimb uleiul in cutie.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Verifica si furtunele hidraulice ce pleaca din cutie la radiatorul de racire ulei sa nu fie umede ( sa nu ai pierderi ) . Daca sunt umezite ( in special pe la sertizari ) sigur ai probleme cu nivelul in cutie .
Spune-ne daca cutia e AF40 .
" bibu16v " ai dreptate , de acee am si recomandat atelier specializat care se poate pronunta in urma unei diagnoze daca este de la ulei sau ceva mai grav . Ramane la decizia proprietarului .
  • aracul

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2022

  • Mesaj Privat
Da cutia este Aisin af40 tf-80sc.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ok " aracul " , sunt cele mai fiabile cutii si cel mai ieftin de intretinut ca si costuri ( doar ulei schimbat la timp , nivel facut cum trebuie si exploatare in limita bunului simt ) . Daca ati place masina si tii neaparat sa o pastrezi fa un schimb de ulei ca la carte ( cu ulei original NU cu altceva si fara spalare cutie cu aditivi sau solutii ) . Nu o sa vezi rezultatele imediat tinand cont caci este o cutie adaptiva . Daca nu vrei sa investesti in consumabile fiind o masina SH returneaz-o .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR