Ai uitat parola?


  1. Home
  2. In-Car Entertainment
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, eprom-ul din chei se scrie/encripteaza o singura data folosind sec code-ul dar programarea/inregistrarea lor in CIM o poti face de mai multe ori.
Skip ads

  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
M-am uitat in TIS, si am vazut ca U2143 inseamna "Steering Angle Sensor not Calibrated".
Incearca sa calibrezi corect senzorul SAS, era o procedura in acest sens.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca poti da mai multe informatii legate de calibrare as fi recunoscator. Mai am o precizare de spus: deci problema aceasta o am de vreo 6 ani, dar acum vreo 3 luni am umblat la capete de bara, bucsi, iar volanul s-a strambat foarte rau (la 45 de grade) , dar nu s-a generat nicio eroare legata de unghi sau ceva. Bineinteles ca am refacut geometria si volanul este din nou drept. Nu trebuia sa am vreo eroare in acea perioada cand am umblat cu volanul stramb?
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul SAS nu are legatura cu geometria, nu apare nici o eroare de SAS daca mergi cu volanul stramb.
Legat de calibrarea SAS nu-mi mai aduc aminte exact, a trecut ceva timp. Stiu doar ca am urmat procedura de aici si nu mi-a iesit din prima, a trebuit sa repet:
https://eobd2123.wordpress.c...nsor-with-op-com/
Skip ads

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
programarea ai facut-o cu motorul pornit sau oprit? stiu ca dupa programare este indicat sa iei contactul, apoi sa il pui la loc.
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cu motorul oprit, contactul pus. Contactul se ia cand programezi cheile.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt la masina acum. Nu am reusit deloc sa il calibrez sau cel putin nu am scapat de eroare.
Nu stiu daca are relevanta dar eroarea o am pe modulul abs.
Ideea eate ca dupa ce apas pe start activation si devine inactiv butonul,sta cateva secunde, apoi devine iar activ butonul "start activation", fara sa pomeneasca nimic de calibrare cu succes sau ceva
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Eu mai mult de a urma exact indicatiile din link-ul de mai sus nu te pot ajuta. Poate vreun coleg de forum are alta idee mai buna.
Skip ads

  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E in regula. Daca mai aflu ceva intre timp va anunt, dar tare imi e ca abandonez pentru ca mi se pare o treaba incurcata rau
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
din ce m-am mai documentat putin, aceasta eroare la astra h inseamna "no communication with sas".
este adevart ca inseamna si "Steering Angle Sensor not Calibrated" dar la corsa d.
Bun. am mai "descoperit"ceva ca sa zic asa. in op-com modulul ABS/ESP/TC am o optiune undeva de "calibrate steering angle sensor" pe care daca intru apare o fereastra goala, fara nimic.
M-am mai gandit la un lucru: daca mie imi spune ca nu exista comunicare, nu cumva cand mi-a umblat la CIM acea persoana mi-a rupt vreun fir sau a stricat vreun pin de la vreo mufa care pleaca din CIM si se duce mai departe in calculatorul de ABS?
Daca are cineva vreun op-com si este dispus sa imi spuna daca si lui ii afiseaza fereastra goala in modulul ABS/ESP/TC cand intra la "Calibrate SAS" as fi recunoscator.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
usor usor incep sa descopar ca exista CIM-uri cu sau fara ESP, iar cu ajutorul lui CristianTM am aflat ca CIM-ul pe care l-am pus pe masina este fara ESP, iar cel mai probabil de aici si problema. Astept sa treaca sarbatorile si voi vedea de unde iau alt CIM cu ESP si voi vedea daca apare vreo schimbare.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa o perioada lunga de documentari,am aflat ca exista cim-uri cu si fara senzor esp. Cu ajutorul lui CristianTm(caruia ii multumesc si pe aceasta cale) am aflat ca CIM-ul meu este fara esp. Am gasit un baiat foarte priceput cu CIM-uri pe olx si am rezolvat cu 350 de lei toata treaba(cim+montaj+programare) luat de pe un astra h din 2009. O sa ajung acasa si va arat cum arata un cim fara esp si cum arata unul cu esp.
Skip ads

  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune cum identific un cim compatibil cu esp pe o zafira B din 2009 fara ca sa desfac sa ajung la cim?. Zafira nu are esp din fabrica si as vrea sa-i montez.
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu am aflat cu ajutorul op-com intrand in modului CIM din sectiunea Body, iar in acel meniu principal incepe sa ti se incarce niste caractere,printre care part number si alpha code cu ajutorul carora poti afla mai departe documentandu-te, daca cim-ul este compatibil sau nu cu ESP
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu spun ca e imposibil de realizat, dar e un proiect foarte greu de pus in practica: montare ESP pe o masina care nu a avut din fabrica asa ceva. Pe langa CIM compatibil mai e nevoie de multe alte repere. Si nu ai garantia ca totul va fi functiona perfect, fara erori.
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Adica pompa ABS cu functie ESP (~200 lei) si senzor giroscopic (50-100 lei) este mult?
  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles ca pe zafira b si astra h piesele sunt compatibile. eu am o zafira b din 2009 si am pompa abs ca si in poza pe care o atasez, Imi poate spune cineva ce pompa esp , adica cu ce cod pot sa montez in loca ca sa fie compatibila? Daca gasesc pompa compatibila o sa iau de pe aceiasi masina si senzorul esp eventual si cim-ul daca nu merge al meu.
  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am vazut in primul post din acest topic un tip de pompa abs si cu ce e compatibila la esp dar pe pompa mea e alt cod deci nu ma pot lua dupa acel model.
  • bame

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pompa cu ESP este putin mai mare decat cea ABS simpla (deci trebuie sa o iei cu tot cu suportul de tabla) si are in plus un surub in capatul cilindrului:
.
Senzorii giroscopici sunt de doua feluri, unul cu carcasa metalica si unul cu carcasa de plastic, diferenta este data de mufe. Vezi ce mufa ai sub maneta de frana si apoi cauti senzor.
  • mirben

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
stiu cum arata pompa esp cu abs, dar ce nu stiu este cu ce cod pot sa montez la mine , sau nu conteaza codul? O sa verific si mufa de la senzor si revin cu poza. O alta intrebare... oare am sanse ca cim-ul sa fie compatibil esp sau sigur trebuie sa-l schimb? pot afla daca e compatibil din tester sau trebuie sa-l demontez ca sa verific vizual?
Skip ads

  1. Home
  2. In-Car Entertainment

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR