Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai fost la un tester? Check engine merge?
Skip ads

  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la tester. nimic.
check engine s-a aprins intr-o zi si imi taia motorul,urca in ture dar fara zvac cumva
..dat jar 30 km in 4500 de ture de atunci nu ma mai deranjeaza.

Merg sambata la un baiat cu tester si cunostinte recomandat de breakerasul sa mai vedem ce-o mai fi..
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Mai oameni buni pompa amorsare cu supapa unisens se pune pe furtunul de tur INAINTE DE FILTRUL DE MOTORINA si nu intre filtru si pompa deoarece exista riscul (ca si in cazul meu) ca instalatia de motorina sa prinda aer pe al filtrul de motorina sau furtunele de tur si retur.
Cu riscul de a ma repeta ati montat gresit poma pe furtunul dinre filtrul de motorina si poma de motorina deoarce motorina curge inapoi in rezervor datorita prinderii de aer dela capacul filtrului de motorina sau furtune tur si retur.
  • robert34

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!Acum 3 saptamani am dat un vw polo din 96, 2 usi benzina pe un opel vectra 17 td schimb pe schimb si am constatat aceeasi problema ca slims fum alb la prima pornire +un tremurat urmat de oprirea motorului asta doar prima pornire.imi este atat de rusine cand se face ceata in spatele meu.slims ai rezolvat problema?nu stiu ce sa fac.va multumesc
Skip ads

  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Ai dreptate colegu MaxDDM in legatura cu montarea supapei de sens; in legatura cu fumul alb la pornire cauza este in 50% din cazuri dezamorsare!
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Renuntati la supapa unisens daca aveti probleme cu dezamorsarea.
Solutia pe care eu am adoptat-o si care a dat roade a fost inlocuirea filtrului original de motorina cu unul capsulat si inlocuirea furtunaselor de retur la injectoare. Apoi am montat releu suplimentar pentru actionarea bujiilor.
Si de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea greoaie.
Porneste la sfert de fiecare data.
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
daca prelungesti cumva furtunele de alimentare cu furtun transparet sigur te edifici pentru ca pe retur nu trebuie sa vina spuma ,orificiile din filtru au o dimensiune ciudata ceva de genul 8,5 si 9 masori cu sublerul si pui reductii facute la strung [finisate sa nu rupi oringurile].eu cu asa o instalatie am gasit la un y2.2 dth o saiba la motorina care era defecta si tragea aer chiar pe pompa de injectie.
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cel mai simplu alimentezi din bidon motorina cu furtune si elimini din start toata instalatia de alimentare eu am facut pe un y 2.0 dth aveam fum alb si nu se tura desi pornea la fix ,si in final pe test a aparut eroare p 1220 piston de avans blocat{defect mecanic}dar la fel poate sa fie un pic gripat si dupa un minut sau doua sa sa isi revina si cu cat face mai des e tot mai grav .am citit undeva pe forum ca ar fi bine sa faci o inspectie in pompa la un specialist daca ai peste 150 mii KM.Reparatia cand a murit costa de la 300-1200 euro chiar mai mult daca pui pompa noua.
Skip ads

  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cand ai probleme cu dezamorsarea tot din pompa e ,este chiar deasupra supapa de la pompa de alimentare cu cheie de 10 fixa are un cap ciudat semirotund dar ca solutie rapida e buna supapa de sens .eu am reparat pompa la andy_ciprian se pricepe si in caz de nelamuriri il poti contacta telefonic e serviabil si de incredere Poti sa aruci o privire la { Probleme motor zafira Y20DTH}

https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
  • the1godfather

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
"FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru
"
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Colegule nu pune in aceiasi oala fumul alb de la diesel cu cel de la benzina. Daca la benzina fumul alb e ceva normal cand e frig, la diesel nu trebuie sa scoata deloc. In general la pornire la diesel fumul alb inseamna avans insuficient sau dezamorsare; aceasta e cea mai frecventa cauza a fumului alb la diesel DEZAMORSARE!
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Si se mai intampla sa scoata fum alb daca e blocat pistonasul de avans ca nu realizeaza gradele de care are nevoie pompa!
Skip ads

  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Bravo Costele bravo incepi sa te pricepi Smile se pare ca nu mi-am racit gura de pomana cand am vb cu tine.
Adytimis1 sa-mi spui cum se comporta pompa dupa reparatie.
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pentru andy_ciprian sunt foarte multumit de pompa de injectie porneste super si fara fum alb.Tata e foarte multumit dar mai musca cate o eroare de egr si culmea de senzor turatie vibrochen care e nou bosch, fara a influenta mersul motorului doar becul galben .Asa ca nu pot decat sa iti urez sanatate ca ai facut o treaba ca la carte.
  • TYMY

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 1300
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2013

  • Mesaj Privat
fum alb motorina ne arsa
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Motorina nearsa=fum negru
Ai rezolvat problema? acceasi problema am si eu tot la y20dth, la prima pornire la cateva zile scoate fum alb mult , cca 2-3 secunde si tremura motorul , apoi isi revine ...cateodata scoate doar foarte putin fum , cateodata deloc. La tester nu a dat nicio eroare. Ce poate fi?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fumul alb de obicei este de la antigel (verificati nivelul) iar cel albastru de la ulei si cel negru de la motorina nearsa
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut, vin si eu cu aceeasi problema. Aceleasi trepidari/tremurari, fum alb la pornire 10 secunde, dupa care dispare. Nu mai porneste la automat, asta dupa ce mi-a curatat EGR, si mi-a cam tras de furtune pe acolo si sunt convins ca prinde aer fals pe undeva. Problema este ca acum scoate fum alb si in mers, nu pierde ulei, pe nicaieri, nici antigel.

Ramane sa ma duc cu masina la EDS deoarece m-am saturat de toti "desteptii" din Bucuresti.
  • adilla

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva cum pot lua legãturã cu andy_ciprian?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cauta in postarile lui poate ii gasesti numarul de telefon ca parca l-a postat pe undeva...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR