Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am un vectra a din 93, motor 18i. (C18NZ)! Nu sunt sigur ca postez cum trebuie, dar sper!Smile Am o porblema cu motorul, problema care a aparut cam de vreo 2 saptamani. Cand au fost -21C totul era ok. Mentionez ca avand bateria slaba o tineam in casa langa calorifer, iar cand urma sa folosesc masina o puneam pe ea, si pornea la prima cheie. Daca o lasam seara pe masina, riscam sa nu mai porneasca. Totul era bine, dar a aparut o problema! deja a doua oara se intampla, ca-mi porneste cam greu! Trebuie sa tin mai mult pe contact sa porneasca. Ieri seara nu a vrut, si a murit si bateria, (daca o mai tinea probabli ar fii pornit) asa ca am traso. Mentionez, ca dupa pornire, la urmatoarele porniri porneste usor!. Daca aveti idei rog sa ma ajutati, ma c-am nelinisteste problema. Motorul are 300.000km. dar merge bine. Au fost schimbate bujii si fise acum vreo 6 luni. la fel filtrul anul trecut. Mersi pentru ajutor tuturor.
Skip ads

  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pentru testul agrafa, mufa e aceeasi ca la C16Nz? si se face legatura intre pinii A si B?
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am reusit sa o pornesc dupa ce-am lasat bateria la incarcat toata noaptea. (cat se poate lasa bateria la incarcat?)Dimineata am verificat bujiile, care erau murdare cu benzina (din cauza fortarii probabil s-a innecat). Le-am curatat si pus inapoi a pornit. Putin cam greu dar a pornit. Dupa acea nici o problema la pornire. Interesant e ca parca imi suna ca si cum as avea o gaurica la toba, asa ca am astupat teava cu palma, dar crescand presiunea sa inteles ca nu am fisura pe sistemul de evacuare. Interesant e ca palma cand am luat-o era complet uda. Din ce cauza umezeala respectiva? Afara ploua, dar in garaj nu Smile . De ce nu porneste normal ca pana acuma si invarte pana moare bateria. Are tendinte de pornire dar no ia. Dupa ce l-am pornit, a doua oara porneste bine. Din ce cauza? Iar apa respectiva din teava de esapament? O fii condens?
Astept pareri. Maine dupa masa din curiozitate o sa incerc sa pornesc masina sa vad daca ar porni normal. Daca nu, luni o duc la doctor.
Pareri? Sa confruntat cineva cu situatia mentionata?
mersi pentru ajutor.Stima
  • Gex

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
depinde unde ai mufa, pt c16nz ii in stanga la capota langa ... pun poze sa iti dai seama
Skip ads

  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut Gex! Mersi pentru raspuns. Da am verificat si am mufa exact acolo, si arata la fel. Acuma intrebarea este ca trebuie sa fac contact intre cei doi pini pe care le ai tu? Si exista ceva posibilitate de a strica? adica daca nu fac bine pot stirca sau are ceva pe undeva?
am inteles ca trebuie facut cu contactul pus, sa apara toti martorii din bord. daca fac legatura dintre cei doi pini, pana intru in masina sa vad palpaielile poate pierd vreun numar? sau fac legatura si pun contact?
Mersi pentru intelegere. Sincer mi-e cam frica sa nu ard/stric ceva!

Aici unde pun agrafa? ca la tine in poza?
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Arunca o privire aici :Testul cu "agrafa" sau aici Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
[quote="moshu1" Mersi pentru ajutor, dar unde pun agrafa?
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sa pui agrafa e impropriu spus. Sarma aia e agrafa. Tu fa exact ca in pozele de mai sus si o sa reusesti.
Skip ads

  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok! am facut testul agrafa si i-mi da urmatoarele: adica e prima oara asa ca nu prea inteleg cele spuse de beculet deci imi apare asa:
x-x-xx-x-xx-x-xx-x-xx-x-xx-x-xx etc. deci cum am pus contact a clipit 1 putina pauza 1 pauza mai lunga 1 1 pauza 1 pauza 11 pauza 1 pauza 11 pauza 1 pauza 11 si tot asa doua minute cat am filmat
deci? ce inseamna? poate ma lamuriti un pic si pe mine. mersi anticipat.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez ca bateria o aveam la incarcat. deci e posibil sa pierd datele stocate? si sa nu-mi arate codurile la test agrafa?
  • Gex

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
teoretic si practic iti da codul 12 de 3 ori consecutiv daca nu ma inseala memoria si dupa daca ai eroare iti da alt cod, si cand termina de "vorbit"iti da iara codul 12.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns, dar asa cum am mentionat am filmat si asteptat doua minute. si in aceste doua minute clipea asa cum am scris mai sus. deci Daca este vreo eroare, atunci e posibil sa imi apara dupa o perioada de doua minute de clipiri? In doua minute ar trebui sa apara si eroarea (daca este), deci clipea de mai mult de trei ori in doua minute asa *-**-*-**-*-** si tot asa. 2minute.
Oare avand bateria scoasa si pusa dupa 2 zile.....e posibil sa se piarda eroarea?
Mersi pentru rabdare, si ajutor.
Skip ads

  • Gex

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
DA
eroarea a disparut pt ca ai deconectat bateria.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ma gandeam eu ca ceva nu este in regula....Mersi pentru lamurire....am incercat sa o pornesc nu vrea.
Asa ca acum o duc la doctor, sa vedem despre ce e vorba.
Va tin la curent cu noutati.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
Revin cu noutati. Azi de indata ce nu a vrut sa porneasca, am tractat-o pana la un meserias. Sa vada el acolo de ce nu porneste. Daca o trageam pornea, dar normal ar trebui sa porneasca la cheie. Deci am duso la el. Pe drum cu avariile puse bateria sa cam slabit. Asa ca am pus o baterie de pe alta masina. Eram curios sa vad ce se intampla. Greu de tot dar a treia oara a luat-o. A pornit motorul. Dar greu. Dupa pornire motorul mergea normal in parametrii. A oprit-o, a verificat bujiile iara, le-a reglat putin dupa ochi (acuma intrebarea e: cat rebuie sa fie distanta la electrod? mentionez ca merge bine motorul), a pus bujiile la loc. a desfacut delcoul, si era interesant, ca la una dintre picioruse din delcou, parca era arsura. era negru. la curatat, a curatat toate piciorusele, si la pus la loc. Contact si a pornit din nou fara probleme. De indata ce mergea normal, nu mai era de facut nimic. dupa o juma de zii umblat cu ea, pornea la sfert de cheie. Acuma as curios! Dimineata o pornesc din nou. Sa vad daca porneste.
E normal sa faca asa? O fii avand bateria putina putere pentru a porni tot sistemul (pompa benzina etc.) cand incerc so pornesc si nu o ia? Bateria e la fel ca si cand o foloseam la -21C. O puneam pe masina si pornea fara probleme. Acuam s-a incalzit...deci ar trebui sa porneasca si mai usor..nu?
Astept pareri.
  • Gex

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
1 la mana, nu cred ca i-ai facut bine deloc tot dand bateria jos de pe ea.
2 cam 0.9 ar trebuii sa aiba sau 0.8 nus sigur.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut revin cu noutati!
Ieri asa cum am scris mai sus am fost la doctor.
Azi eram curios cum porneste. Si, da porneste normal. Chiar daca sunt nevoit sa iau bateria de pe el, din cauza frigului si ca bateria este slaba, dar in acest fel am sanse sa o pornesc. Altfel nu as avea, pentru ca s-ar descarca. Deci dimineata inca inghetat afara am pus bateria si dupa doua invartire a pornit. Motorul merge normal. Sper ca sa rezolvat!
Mersi pentru sfaturi tuturor!
Salut si drum bun.
  • Valy_BYG

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
fa un test de compresie pe fiecare cilindru.pornire greoaie pe ger(cu baterie buna)e semn ca nu este compresie mare,dupa ce se incalzeste putin pleaca fara probleme.
  • 80SKY

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Da Valy_BYG, dar asa cum am mentionat, masina in ger, la -21C cu aceasta baterie pornea fara probleme. O tineam in casa o puneam cand trebuia, deoarece nu o folosesc chiar zilnic. E slabita are meja mai mult de 5 ani. In ger ger pornea. Cum s-a incalzit a aparut problema. Cu aceasi baterie cu care pornea la -21C, la -2C nu a mai vrut. Daca compresia ar fii fost de vina nu pornea la -21C.
cand am fost la mecaniz, am verificat delcou, si la una dintre picioruse era negru, parca s-ar fii supraincalzit, si era si putin ars. L-am curatat, verificat bujii, reglat dupa ochi distanta dintre electrozi, si pus la loc cu o alta baterie a pornit. De atunci am umblat cu el, si porneste normal si dimineata.
O intrebare am totusi! Am vazut si la alti cu Vectra a 1.8, ca se plangeau de faptul ca cate o data la relanti tremura isi revine, tremura din nou. putere are, in sarcina merge normal. Are oare legatura ca bujiile au fost reglate dupa ochi? Care este distanta Exacta pentru acest motor la electrozi bujii? Mentionez ca si inainte de problema cu pornirea am avut problema asta cu tremuratul. Pareri daca aveti....va multumesc. NU ma deranjeaza chiar asa tare, dar totusi....Razz
  • harme

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti! Aceiasi problema o am si eu acum .Am demontat si curatat injectorul ,motorasul pas cu pas chiar si fiecare surubel de la carburator totul ok.Nu pornea dar uda bujiile care au 22000km.Am curatat bujiile si a pornit la sfert.Am oprit-o dupa un timp iar dupa o ora iar am dat o cheie dar culmea a pornit greu. Am curatat capacul distribuitor am inlocuit carbunele iar cei 4 poli prezinta adincituri grave in zona "bataii"scinteii dar porneste bine.Iar culmea prostiei este ca tot trebaluind la ea am lasat-o pornita pina s-a dus toata benzina.CRedeti ca trebuie sa schimb capacul ?VECTRA 93 C18NZ
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR