Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salutare
ieri, marti 13 aprilie (zi de maxim ghinion) am dus masina la reprezentanta opel brasov, pentru mai multe maruntisuri...
mi-au umblat la rulmentii de pe fata, mi-au dat jos radiatorul ca sa regelze caseta de directie, au pus testerul pe ea, au descoperit un senzor de abs defect..etc....
dar acum, masina scoate un fum "monstruos" la relanti...un fum alb, dens, gros, etc...
daca turez un pic motorul, fumul dispare, dar la relanti e durere......
aveti vreo idee?
oricum eu o sa am o discutie cu cei din service, dar sper sa-mi dati si voi ceva indicatii!
bafta!
Skip ads

  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ce-i fi cautat in reprezentanta? Inseamna ca ai bani de aruncat....ADCIEL in Zarnesti il cauti pe ADAM...si daca se poate rezolva o va face el
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut
intre timp am aflat ce e: (doar) 2 chiuloase fisurate....superoferta!
in weekend fac pauza, si de luni ma ocup de ea....
da-mi mai multe detalii despre service-ul din zarnesti..
unde e? la iesirea spre poiana marului?
un nr. de telefon?
poate o sa mai am nevoie in viitor...
adam e specialist in frontere?
pot gasi ceva piese sh la el?
multumesc!
  • mslo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca intradevar ai fisura la chiuloasa atunci e posibil ca "meritul" sa fie a celor din service. Posibil ca dupa remontare radiator sa nu fi fost destul lichid (antigel) in instalatie si sa fi pornit asa masina. La incarcare sistem cu antigel exista niste reguli (functie de modul de aerisire) ce trebuiesc respectate daca nu se doreste o "surpriza". Chiar si la instalatiile cu aerisire automata! Daca e fisurata chiuloasa, cel mai adesea vei gasi urme de ulei in vasul de expansiune si cu motorul pornit, daca te uiti in vas o sa vezi bule de aer, a caror numar si marime creste odata cu turatia motorului. . Daca fisura e lichid/evacuare, atunci trebuie sa iasa aburi de apa pe la evacuare. In ambele cazuri vei pierde lichid de racire.
Dar s-ar putea sa nu fii chiar asa de ghinionist, sa fie doar garnitura de chiuloasa. Cand vei desface, se observa pe garnitura, locul unde este "arsa". Daca e perfecta garnitura, trist, atunci e chiuloasa.
Oricum, nu circula asa cu masina, poti sa gripezi motorul sau sa spargi chiuloasa ceea ce inseamna.... mult de tot ca si cheltuiala.
Bafta
Skip ads

  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Adam e scolit in Germania la Opel.E cel mai bun in domeniu,service ul e al lui.E singurul care poate diagnostica computerizat asa cum se cuvine.E la iesire spre Poiana marului pe stanga
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mslo a scris:Daca intradevar ai fisura la chiuloasa atunci e posibil ca "meritul" sa fie a celor din service. Posibil ca dupa remontare radiator sa nu fi fost destul lichid (antigel) in instalatie si sa fi pornit asa masina. La incarcare sistem cu antigel exista niste reguli (functie de modul de aerisire) ce trebuiesc respectate daca nu se doreste o "surpriza". Chiar si la instalatiile cu aerisire automata! Daca e fisurata chiuloasa, cel mai adesea vei gasi urme de ulei in vasul de expansiune si cu motorul pornit, daca te uiti in vas o sa vezi bule de aer, a caror numar si marime creste odata cu turatia motorului. . Daca fisura e lichid/evacuare, atunci trebuie sa iasa aburi de apa pe la evacuare. In ambele cazuri vei pierde lichid de racire.
Dar s-ar putea sa nu fii chiar asa de ghinionist, sa fie doar garnitura de chiuloasa. Cand vei desface, se observa pe garnitura, locul unde este "arsa". Daca e perfecta garnitura, trist, atunci e chiuloasa.
Oricum, nu circula asa cu masina, poti sa gripezi motorul sau sa spargi chiuloasa ceea ce inseamna.... mult de tot ca si cheltuiala.
Bafta


deja e demontata ...si da, sunt 2 chiuloase fisurate, si scotea fum/abur pe evacuare.
masina e in service opel si chiuloasele sunt la Autorad ghimbav, care se ocupa cu rectificarea chiuloaselor...
opel mi-a propus o "superafacere" = chiuloase originale la pret de 5000 lei/buc.....
am gasit in oras, la piese auto la pret de 900 lei/buc....

thunder rock, multumesc de informatii!
presimt ca o sa devin prieten bun cu Adam...

si ca toata lumea sa inteleaga: masina mea a stat marti toata ziua in service opel, la 17 seara am luat-o si in 10 km a inceput sa scoata aburi pe evacuare...
deja inchisese la service, dar a2a zi dimineata eram calare pe ei, convins ca e vina lor...
ei nu recunosc nimic, dar mi-au demontat chiuloasele si m-au trimis la un stand de verificare a chiuloaselor, unde am aflat "bucuria"....
pana luni, am timp sa ma gandesc ce fac....
am cautat chiuloase sh, dar nu am gasit, asa ca probabil voi lua 2 chiuloase noi, la 900 lei/buc.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si cele SH sunt forjate,si nu le vei gasi la un pret de chilipir.Parerea mea e sa iei noi,daca ai de gand sa ti masina Si la cele noi e bine sa negociezi pretul pe praful asta ,mai ales ca ai de unde alege Eu unul merg cu pretul de la Paneuro la Kritters samd si ii las sa se concureze.Asa de pilda pe semicaseta de directie am ajuns sa dau in lod de 1400 lei doar 850 lei anul trecut in primavara...cica au facut rabaturi Laughing .Autorad sunt OK evita Sacelele la Stefan Moisachi care e carpaci.Motorul pe care il ai pe masina sufera de sindromul chiulasa,se supraincalzeste usor si face buba repede.Intrerupatoare si ventilatie suplimentara daca ai de gand sa mergi cu ea mai in forja sunt absolut necesare.Sa ai bafta cu reparatia.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pai asa am facut si eu......am fost la mai multe magazine, si cel mai jos am gasit la 900 lei.
o sa am si ventilatoare suplimentare, dar la mine nu a a apucat sa fiarba motorul...nu-mi explic cum s-au fisurat...
eventual nu-mi indica corect la bord? (sonda sau ceasul indicator?)
nu stiu...si oricum, masina scoasa din service, mers 10 km cu ea = s-au fisurat chiuloasele...
e clar, in 10 km nu exista sa fiarba motorul in asa hal incat sa fisureze chiuloasele....
e ceva ciudat...
si da, o sa bag 2 chiuloase noi, celelalte le reconditionez, garnituri noi, set de prezoane nou,...dar intrebarea e: cat vor mai tine?
chiar cu ventilatoare suplimentare si aerisiri pe capota....ma tin macar vreo 2 ani?
asta e intrebarea!
Thunder, tu unde stai in BV?
cum putem sa ne intalnim?
da un telefon :0730244563, sa ne cunoastem intr-o zi, sa mai facem schimb de experienta!
bafta!
Skip ads

  • olteanu viorel

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Frontera 1997 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Daca ti-au schimbat in service chiuloasele? Zic si eu, asa...nu ca nu s-ar practica la noi sportul acesta ! Cu respect si succes.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Band1T a scris:
Thunder, tu unde stai in BV?


In ASTRA langa Restaurantul Viena pe strada cu Policlinica stomatologica. Masina ai sa o vezi parcata in general dupaamiezele...Am sa sun zilele urmatoare ,acum sunt prins cu ceva lucrari de constructie...
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
olteanu viorel a scris:Daca ti-au schimbat in service chiuloasele? Zic si eu, asa...nu ca nu s-ar practica la noi sportul acesta ! Cu respect si succes.

E greu sa se miste asa de repede si se vede orice ar face meseriasii

Mai degraba au forjat-o ca dobitocii sa vada si eu cum merge Se poarta la servisurile de la noi .Stiu mecanic auto care vine acasa cu masinile clientilor intr-o veselie Evil or Very Mad
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
masina mea e inca in service opel victoria Brasov, si vin aici cu o intrebare:
acest tip de motor e prevazut cu termoflot?
ca "mecanicii geniali" de la reprezentanta mi-au spus ca nu stiu daca are sau nu termoflot...
asta inainte sa desfaca chiuloasele...
acum probabil au aflat, dar vreau sa stiu si eu:
are sau nu termoflot? si daca da, unde e montat?
multumesc!
Skip ads

  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat..
am fost nevoit sa schimb 2 chiloase, si toate garniturile de pe acolo, dar acum e in regula.
salutare
azi am scos masina din service....
in ultima saptamana m-am "lovit" de mai multe probleme, si am aflat ceva preturi de piese ptr. frontera 2,5tds.
o sa scriu preturile aici, poate au si altii nevoie:
mpa= magazin piese auto
-chiuloasa ( sunt 4 in total) pret/bucata = 950 lei (mpa) sau 2100 lei (reprezentanta)
-garnitura de chiuloasa dintr-o bucata = 300 lei (mpa) sau 550 lei (reprezentanta)
-set prezoane chiuloasa = 160 lei (mpa) sau 1100 lei (reprezentanta)
-vas expansiune =150 lei (reprezentanta)
-garnitura evacuare = 125 lei(mpa) sau 250 lei (reprezentanta)
-sonda apa cu mufa = 30 lei (mpa) sau 150 lei (reprezentanta)
-garnitura capac culbutori = 50 lei (mpa)
-rectificat chiuloasa = 50 lei/bucata
-probat chiuloasa (ptr. a vedea daca e fisurata) = 40 lei/buc
- duplicat cheie contact = 126 lei (reprezentanta)
- obtinere carpass ptr. activare cheie = 120 lei (reprezentanta)

Eu nu am fost nevoit sa platesc/cumpar toate astea, dar m-am interesat de preturi in diferite faze ale reparatiei masinii...
pentru montat/demontat chiuloase am fost taxat cu 16 ore de manopera la 75 lei/ora (in reprezentanta, evident)....,
bafta si voua si va doresc sa nu ajungeti la reprezentante!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR