Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • aurel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev.0 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Ai verificat jocul supapelor in ghiduri? Scihmba si garniturile de la coada supapelor.Desi cred ca ai facut-o deja dar mai bine doua vorbe in plus decat sa inchei motorul si sa ai surprize(doamne fereste)Spor la treba
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Alta iubire pt. masina acuma, nu?? Very Happy Very Happy Very Happy
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
aurel a scris:Ai verificat jocul supapelor in ghiduri? Scihmba si garniturile de la coada supapelor.Desi cred ca ai facut-o deja dar mai bine doua vorbe in plus decat sa inchei motorul si sa ai surprize(doamne fereste)Spor la treba


am verificat si jocul supapelor si am schimbat si garniturile(semeringurile) de la supape...am uitat sa scriu mai sus Embarassed ...cred ca e o problema...la evacuare(unde de altfel erau mai uzate supapele) tija supapei are un joc mai mare pe ghid decat cele de la admisie...e normal?...ca daca nu, asta ar putea fi singurul impediment...oricum, inainte de a monta arcurile si restul, am pus supapa la locul ei si am vidat prin admisie/evacuare...in acelasi timp am rasucit in toate partile de supape sa vad cum calca pe scaune...totul era ok...nu scapa deloc aer...sa vedem cand o s-o pornesc Shocked
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
In sfarsit A DAT DOMNU' si am terminat...a pornit la prima cheie Cool ...nu ma asteptam dar iata ca totul a fost ok...am facut si cateva ture cu ea...trage mai bine ca inainte...singura problema a fost ca nu am reusit sa gasesc cheie dinamometrica...am avut niste promisiuni care din pacate nu s-au materializat Sad ... n-am putut sa mai astept(din motive de serviciu) si azi m-am enervat ... am strans-o la mana Very Happy si vad ca e bine...urmeaza s-o analizez atent zilele ce urmeaza.

Vreau sa multumesc pe acesta cale lui senatorC30SE(coleg de-al nostru de pe forum) care m-a ajutat f. mult, avand atata rabdare sa ma invete multe lucruri pas cu pas...l-am disperat cu telefoanele Embarassed ...sper ca nu s-a suparat...
Multumesc si lui Mihai(un bun prieten), roBERT,Marius Radu,Maiandrei si Foca, si tuturor celor care ati comentat si veti comenta in acest topic, fiecare in parte avand contributia lui la repararea acestui motor.
O sa incerc in timpul liber(cam putin ce-i drept) sa fac cateva tutoriale cu operatiile efectuate...e cineva interesat?...cu toate ca nu cred ca sunt eu in masura sa va explic cum se planeaza chiulasa sau cum se rectifica supapele, neavand experienta necesara in domeniu...consider ca, facand lucrul acesta pt prima data, e mai bine sa scrie altcineva ,mai cu experienta.


Ultima modificare facuta de eduard33 la Sam 27 Mai, 2006 8:40 am
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca ai folosit prezoanele veki la chiulasa e ok cu strangerea la mana(kiar e indicat)...practic keia dinamometrica are efect doar cu prezoane noi....n ar strica totusi sa ti le verifice un mecanic cu experienta...tot la mana
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:
...Am verificat si jocul supapelor si am schimbat si garniturile(semeringurile) de la supape...am uitat sa scriu mai sus Embarassed ...cred ca e o problema...la evacuare(unde de altfel erau mai uzate supapele) tija supapei are un joc mai mare pe ghid decat cele de la admisie...e normal?...

*
E normal, supapa lucreaza mai calda, deci se dilata mai mult... Teoretic, la temperatura medie de functionare, jocurile la cele doua supape vor fi identice... Exclamation
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Voi face o recapitulare a operatiilor efectuate si pretul pieselor cumparate si schimbate...ma gandesc ca poate va folosi cuiva
-garnitura chiulasa Victor Reinz - 40 lei
-semeringuri supape Victor Reinz - 25 lei
-pasta abraziva rectificare supape(granulatie mare)-13 lei
-pasta abraziva rectificare supape(granulatie mica) -13 lei
-garnitura evacuare - 17 lei
-curea distributie - 35 lei
-spray WD40 - 20 lei
-oringuri injectoare - 24lei
-termostat Behr - 35 lei
-solutie degresanta Asevi(1L)- 15 lei
-pasta siliconica auto(rosie) - 9 lei
-prezoane - 45 lei
-hartie abraziva(granulatie 400) - 10 lei
-coliere diverse dimensiuni - 15 lei
-ulei romanesc - 25 lei(am pus pentru 2-3 zile din asta romanesc si prost, avand in vedere ca baia nu am mai dat-o jos si vreau sa spal motorul...cel vechi fiind amestecat cu antigel in urma arderii garn de chiulasa)

...operatii efectuate...in mare,mai importante:

-chiulasa am spalat-o bine cu Asevi...-schimbare garn chiulasa...-curatare si rectificare supape...-schimbat semeringuri supape...-planare chiulasa(f.putin)...-desfacut tacheti si curatat cu benzina...curatat capac chiulasa(axa cu came)...curatat capac motor...verificat si curatat orificii ungere ulei axa came si chiulasa...curatat bloc motor de resturi de garnitura cu un spaclu, apoi degresat...schimbat termostat...schimbat curea distributie...schimbat oringuri injectoare...curatat injectoare in baia de ultrasunete...
si...au mai fost Rolling Eyes dar nu mai stiu acum Rolling Eyes ...dar daca imi amintesc revin cu un "later edit" Smile

...ma gandesc, oare cat ar fi costat manopera la tot ce am facut eu, la un service specializat???...si sa lucreze cu multa grija, asa cum am lucrat eu Wink ...nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar cred ca m-ar fi curtat de vreo 2-300 euroi
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in primu rand nu mai merge cu masina ca distrugi si turbosuflanta la mine a crapat dar problema nu e nici de la garnitura nici de la chiuloasa asta o spun sigur pt ca eu am demontat masina si am vazut garnitura e din metal si chiuloasa nu crapa pt ca nu e facuta de un roman e facuta cu cap si problema ta e port injectoru oingurile .mai precis. da jos sau anuleaza termoflotu prima oara si pa urma daca nu are nimic da jos chiuloasa si mergi cu ea la verificat la total diesel pe centura pe langa comuna pantelimon si vezi care e problema.dar iti spun sigur ca asta e. succes
  • catalin-g3

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Subiectul a fost deschis in 2006 si eduard a rezolvat problema atunci Smile
  • vali2015

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2009 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salut bãieți am și eu nevoie de un mecanic bun pt a schimba distribuția și garnitura de chiuloasa la un corsa d 1.2 an 2009
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR