Ai uitat parola?


  1. Home
  2. In-Car Entertainment
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ceau baieti,

Mi-am schimbat motorul masinii c20ne-c20xe si acum am surpriza ca nu imi porneste motorului din cauza immobiliserului de la ECU, am incercat cu altul care e non-imobilised si masina porneste insa nu ruleaza bine....
Cercetarile mele de pana acuma imi indica faptul ca asta ar fi motivul pentru care nu porneste, partea nasoala e ca masina mea nu a fost gandita cu cheie cu cip....

Pls help... Sad
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ia vezi aici poate poti aplica la tine
https://www.clubopel.com/vie...toto+imobilizator
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
E foarte interesant ceea ce spui, dar cheia masinii mele nu e cu cip. Deci asta presupune ca nu am acea cutie IMO nu pentru ca nu are cheie cu cip pt immobiliser? Spune-mi terog daca ma insel ca abia astept sa pornesc masina Surprised

Din cunostintele mele in locasul unde e lipsa statea un LED sa vezi sa deschizi yala noaptea Smile




  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am desfacut si nu gasesc acea cutie IMO




















Cel pe care scrie CIP e cel cu care nu porneste.. am verificat la bujii si nu da scanteie
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
unu din ecu e 91-93 celalat e 93-95.(am aflat cu google).din 94 pe calibra s-a pus si motronic 2.8 care difera de 2.5. posibil de acolo sa fie buba.din ce an e motorul tau?

http://ps.16v.ru/Auto/Electric/DecoderECU.htm
e clar.unul din calc e pt motronic 2.8 celalalt e pt 2.5.ecu cu 481 la coada e pt motronic 2.5.trebuie sa vezi de care motor ai.eu din ce an e?eu banui ca ai motronic 2.5 si trebuie sa folosesti calculatorul ala.sunt ceva diferente.ca porneste si merge prost e din alta parte.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru informatii, dar motorul a venit cu motronicul 2.8 , instalatia electrica e cea de 2.5 si ecu asta nu recunoaste senzorul "throttle switch de pe motor" , am incercat sa schimb senzorul care il vede el defect cu cel de pe motorul de pe care e ecu 2.5 si spre surprinderea mea senzorul are alta prindere Sad Sad

problema nu stiu de la ce altceva sa fie.... pana nu reusesc sa pornesc motorul cu ecu lui ( 2.8 ) nu mai pot "acuza" pe nimeni...

nu stiu de ce presimt ca nu va fi o procedura prea usoara (a se intelege : ieftina) eliminarea immobiliserului si, vorba ta, daca nu e aia problema..

p.s. chiar nu stiu ce an imi e motorul... unde ma pot uita/orienta/verifica ? mersi inca odata
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
motronic 2.8 are egr.al tau are?
daca instalatia e de 2.5 atunci iti trebuie ecu si senzori de 2.5.
2.8 are alta aprindere.restul diferentelor am sa incerc sa le scriu luni.
eu zic ca imo nu are treaba.
cu ce ecu a pornit masina?pana in 93 s-a pus numai 2.5.cateva luni s-au pus ambele motoare , iar din 94 numai 2.8.
de unde stii ce instalatie ai?
eu zic ca pana nu imperechezi senzorii cu ecu sa fii sigur ca sunt toti pt 2.5 sau 2.8 sa nu mai pornesti masina.risti sa strici alti senzori.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu am EGR
instalatia e sigur de 2.5 pentru ca instalatia motorului meu nu era incompleta si am luat de pe alt SFI crezand ca sunt toate identice

inca odata mentionez ca la o privire mai indeaproape la celalant sfi am vazut role de axe ceva mai mari fata de al meu si o usoara forma diferita la clapeta

banuiesc ecu de 2.8 sa fie immobilised pentru ca nu da scanteie la bujii cand inverte motorul, am sa ma uit daca pompa de benzina impinge, acesstea find cele 2 protectii ale immobiliserului


inca odata multumesc mult de tot pt ajutor Exclamation
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai daca nu ai egr atunci motorul e 2.5.instalatia spui ca e de 2.5.nu mai ramane decat sa potrivesti ceilalti senzori.cauta clapeta de 2.5 sa mearga pe tps-ul tau.
ia codurile de pe senzori si baga-le in google.poti afla mai multe asa.vezi si datele de pe senzori poate afli ce an e motorul.la 2.8 delcoul e altfel decat la 2.5.
daca ai 2.5 pune si ecu de 2.5.asa porneste?.fa agrafa si vezi ce erori ai si inclocuieste piesele.cu ala de 2.8 nu va merge bine in veci.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:pai daca nu ai egr atunci motorul e 2.5.instalatia spui ca e de 2.5.nu mai ramane decat sa potrivesti ceilalti senzori.cauta clapeta de 2.5 sa mearga pe tps-ul tau.
ia codurile de pe senzori si baga-le in google.poti afla mai multe asa.vezi si datele de pe senzori poate afli ce an e motorul.la 2.8 delcoul e altfel decat la 2.5.
daca ai 2.5 pune si ecu de 2.5.asa porneste?.fa agrafa si vezi ce erori ai si inclocuieste piesele.cu ala de 2.8 nu va merge bine in veci.


am cumparat azi TPS nou pentru motorul meu si, surpriza, ecu 2.5 intr-adevear nu-l recunoaste
m-am enervat si am desfacut amandoua ecu sa vad ce diferente sunt intre ele, si m-am uimit ce am vazut, sunt cu totul diferite, cel de 2.5 are 2 placi de baza pe cand 2.8 are doar una
tps-ul de 2.5 am reusit sa-l stric...
ai dreptate... cred ca singura solutie e sa imi fac rost de clapeta de 2.5 Sad Sad desi o sa mai incerc sa fac sa porneasca cu ecu 2.8 (sper ca n-am norocul sa nu corespunda nici injectoarele si sa conteze ca bobina e rosie) , jur ca mi-e o ciuda de mor ca am stricat TPS-u de 2.5 cu incercari de fixare improvizate ca acum luam clapeta si la revedere

trebuie neaparat sa fac sa-l pornescu cu ecu lui 2.8 pentru ca la celant motor am vazut ca are si rolele de la axele cu came(distributia) mai mari si cine stie ce diferente mai sunt...

citat final :
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Mad
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ai instalatie de 2.8 si restul senzorilor de 2.8 nu porneste in veci.ai autodata?uita-te in scheme si vezi diferentele.cate fire intre in bobina?2 sau 3? mai da ceva detalii.ce treaba au axele?ca nu mai inteleg.
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cele 2 role ale axelor pe care vine distributia sunt mai mari , si rolele intinzatoare au alta pozitie fata de ale mele, cand am fost sa imi iau kitul de distributie i-am dat lu aia codul motor c20xe si m-a intrebat , curea cu 270 dinti sau curea cu 281 dinti (nu mai tin acuma minte exact cati dinti avea fiecare distributie dar cam asta era diferenta) de asemenea nici capacul de la distributie nu se potrivesc ( eu nu aveam capac si am zis ca il iau de la motorul alalant si, surpriza ca nu pusca)

e foarte interesant ceea ce zici cu bobina, ma pun azi sa vad intr-adevar daca imi impinge poma de benzina , poate chiar nu o fi immobilised si trebe sa mai fac doar ceva modificari la bobina , mersi inca odata pt ajutor Smile
Skip ads

  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da, nu impinge nici pompa de benzina

Nici scanteie nici benzina dar motorul invarte = Immobiliser

Am vorbit cu cineva pentru re-flashuit pt scos imo mi-a cerut 200e , l-am refuzat amabil spunandu-i ca un ecu second costa intre 50 si 150e max deci imi caut un ecu compatibil non imobilised sau daca e sa imi dea si cipul sau eventual un scos de imo mai IEFTIN
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nici scanteie nici benzina si motorul invarte=releu injectie sau senzor turatie arbore sau mai sunt.
doi la mana care ecu?ala de 2.8?ce cauti cu el pe masina daca tu ai instalatie de 2.5?

offtopic:pacat de masina aia.cauta pe cineva care stie opel si 100% o porneste.da eu in locul tau as pune ne-ul la locul lui si m-as bucura de calibra!
Skip ads

  1. Home
  2. In-Car Entertainment

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR