Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
d69fbx a scris:Ce sa spun..multe pareri am auzit precum ca la masina asta sa nu o bruschezi ca nu-i place Smile..dar ce ma deranjeaza este ca uneori chiar ai nevoie sa "tasnesti" un pic mai tare si nu prea ma pot baza prea tare pe asta.
Apropo..si la voi este atat de sensibila masina la schimbatul vitezelor?..la mai putin de 2000 de ture vrea obligatoriu schimbata viteza..uneori la viteza f mica nici a doua nu vrea mearga si trebuie sa schimb in prima treapta care inevitabil intra mai greu daca masina este in miscare...ciudat, poate nu m-am obisnuit eu inca.
Apropo, unde este situat catalizatorul?
Si evacuarea unde anume poate sa fie infundata?



De tasnit poti tasni , daca ii dai treapta inferioara si talpa Very Happy . Apoi la mai putin de 2000 ture (nu stiu la cate te referi tu) ar fii normal ca masina sa tremure deoarece este subturata, nu este diesel sa aiba cuplul max in plaja aia de turatii. De intrat in 1-a aproape la toti intra greu in miscare si la viteza mica. Catalizatorul situat sub masina cam intre scaune ; in timpul functionarii motorului dupa un drum mai lung sa zicem poti pune mana pe partea cea bombata dintre scaune, daca e fierbinte catalizatorul s-ar putea sa fie infundat.
Skip ads

  • dj9camy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sonda lamda e buna sa scot oare catalizatorul?
  • ilconteleone

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal la mine vectra b 1.6 benzinar tot asa imi face nu ma pot increde in ea la depasiri se infige greu uneori ma baga in scaun can o calc, asta rar de tot ce am inteles ca ar fii de la egr e infundat si cu schimbatul treptlor la mine daca vreau sa trec dintr a 2 a in treapta 1 e greu aproape ca trebuie sa opresc masina de tot sa nu se mai miste asta e cam nasol asa am auxit ca se intampla la opel in general
  • Marius Chiriac

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
masina mea (vezi semnatura) acum 30 de minute (21:24) inainte sa ajung acasa am oprit la semafor iar la plecare prima treapta OK a doua i`am calcat pedala ceva mai tare si parca mi s`a terminat benzina...cu cat acceleram mai tare cu atat incetinea mai mult....Va jur ca nu apasam pedala de frana Confused ...am ridicat piciorul de pe acceleratie si am zis sa o iau usurel...sa apas mai usor...dar de unde, incetinea din ce in ce mai mult.
Am mai lasat`o 10-20 de metri sa mearga in voie scoasa din viteza si am accelerat din nou (tot ceva mai violent), surpriza, nu s`a mai manifestat asa.
Chiar nu stiu ce poate sa aibe.

Masinuta are 243.xxx de km
- la 240.xxx s`a facut schimb de ulei, filtrele s`au inlocuit toate, s`au inlocuit amortizoarele, bujiile nu au mai mult de o saptamana.
Acum 10 zile am curatat EGR.
Benzina am incercat de la Petrom, Rompetrol, OVM, MOL - Fara plumb 95...nici una nu m`a ajutat sa trec de 135km/h - singur in masina
Acum am benzina de la Lukoil - tot fara plumb 95 (cu asta am prins 165km/h - 4 insi in masina)
Problema asta cu "inecatul" sau "gatuitul" masinii a avut`o si proprietarul dinainte...acesta mi`a zis ca ar fi o valva pe rezervor pentru a nu se produce vid in timp ce trage pompa de benzia combustibil...
Rezolvarea care a gasit`o el atunci pe moment a fost sa`i scoata capacaul de la rezervor si cica dupa aia nu i`a mai facut asa...
Are ideie cineva despre ce valva ar fi vorba?

Multam anticipat de raspunsuri...

bafta.

P.S. imi poate indica cineva unde este sonda lamda cum sa o masor si ce anume sa masor?...catalizatorul nu se incalzeste dupa drum lung...
Skip ads

  • dany_m2v

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sunt curios ce sfaturi da lumea pt ca "sufar" si eu de aceeasi problema. In ce sens : de mers merge bine la drum, dar la relanti cateodata imi da suturi cand o accelerez brusc. In ceea ce priveste viteza - 170 cu 2 oameni in masina (cu limitator).
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema! Ti-e sparta supapa vacumatica pt gaze, de pe galeria de admisie. Ea misca dupa nivelul acceleratiei si daca e sparta, nu da drumul la gazele nearse(deci insuficienta de admisie). Una noua e 600 de lei Exclamation dar eu am cumparat-o de la dezmembrari cu 100 de lei! Nu uita! Daca o cumperi de la dezmembrari sa iti demonstreze cei de acolo ca nu e sparta membrana(stiu ei cum)! Eu garantez 99% ca asta e problema, motorul meu acum e ca nou Very Happy
  • LucC
  • *
  • 42 mesaje
  • din 04 Jul 2006
  • Vectra 1992 C16NZ
  • Piatra Neamt
  • LucC

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Piatra Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cumva "supapa vacumatica pt gaze" este acelasi lucru cu EGR-ul?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Exact! "Engine Gasses Reductor"
Skip ads

  • cristofor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel vectra 1.8 model 92 benzinar euro2 si am o problema cu masina De vreo 6 luni la accelerare brusca incepe sa smuceasca de parca ar vera sa moara De pornit porneste foarte usor Am schimbat bujiile sistemul de alimentare cu benzina este ok injectia monopunct merge bobina de inductie si fisele sint bune la distributie nu s-a umblat cureaua am schimbat-o in urma cu un an filtru de benzina e ok Daca cineva este in masura sa ma ajute cu ceva indicatii as fi recunoscator
  • cristofor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut mai am inca o intrebare EGR-ul este actionat vacumatic cum pot verifica daca membrana de actionare nu este cumva sparta? Am incercat sa suflu in ea si se aude ca sufla pe undeva este normal? nu cumva are ceva orificii prin care trebuie sa intre aer? in timpul functionarii am accelerat si am pus mina pe partea de jos care actioneaza spapa si se simte ca lucreaza.Am fost azi la dezmembrari si am gasit vreo 5-6 bucati erau montate pe motor dar cind am suflat sau am facut vid se manifesta tot ca la al meu.Nu mai stiu ce sa fac
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut, cam aceeasi problema am avut si eu cu opel tigra (x14xe). Am oprit motorul deoarece urcase brusc la 1000 rot/min la relanti si nu a mai vrut sa porneasca. Dupa lungi insistente a pornit, balbait mai intai dar dupa aia s-a reglat relantiul la 700 rot/min.
Au trecut aproximativ 2 saptamani si nu am mai patit asa ceva, problema este ca nu am schimbat nimic.
Am facut testul agrafa si nu am nici un cod stocat.
Cam de 3 zile se intampla altceva, dimineata cand plec, daca accelerez ceva mai brusc in treapta a 2-a parca se ineaca. Trebuie sa turez undeva la 3500 rot/min ca sa nu mai faca asa. Eu banuiesc ca ar fi catalizatorul de vina, din ce am mai citit pe forum. Spun asta pt ca am avut niste gauri in carcasa de metal, care au fost sudate.
Acum ma bate gandul sa-l scot de tot, dar din cate am inteles nici asa nu e bine... https://www.clubopel.com/vie...64&highlight=

voi ce ma sfatuiti?
  • cristofor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca am rezolvat problema cu vreo 500lei asta constind in schimbare ruptor capac distributie fise bujii + un filtru de aer si am curatat inca o data valva egr acum masina a revenit la viata parca e alta
Skip ads

  • mackiss

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu aceeasi problema de cateva zile/.am un vectra b din97 motor 1,6 16 v benzina si in momentul cind o accelerez mai brusc da rateuri si parca se ineaca, iar la pornire nu am nici o problema daca o pornesc dimineata dar daca o pornesc dupa ce am mers cam 10-15 km cu ea nu o mai ia din prima tre sa dau la automat de mai multe ori si cand in sfarsit porneste merge in suturi parca merge in 3 pistoane.daca stie cineva ceva please help meeee Sad
  • cadu.catalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu un Vectra A din '92, 1.6, motor C16NZ si am 3 probleme:
1. se accelereaza motorul singur. de exemplu stau la semafor si incepe sa mi se tureze apoi coboara turatia si iar creste si tot asa. Pe la service-uri mi s-au dat 110000.... de solutii de rezolvare dar nici una nu s-a dovedit a fi rezolvarea si am dat o caruta de bani. Crying or Very sad
2. am dus masina la un service si a incercat un nene sa imi puna testerul, dar ii da eroare de conexiune.
3. am schimbat garnitura de chiuloasa iar nenea a uitat cum vin furtunasele pe la motor si doua au ramas in aer. Daca are cineva niste poze mai in deteliu pls ajutatima ca ma tot chinuie talentul prin serviceuri si toata lumea isi da cu parerea dar nimeni nu o rezolva.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bec-ul check engine se aprinde ? poate ai erori stocate.

la 1 sunt mai multe posibile cauze (motorasul pas cu pas, regulatorul de ralanti,etc)
la 2 sunt service-uri in constanta care iti poate face o diagnoza fara erori de conexiune sau alte chestii.
la 3 cred ca era nea vasile.. nu stiu cum un mecanic poate uita ordinea unor piese.

poti face testul agrafa sa vezi daca ai erori stocate. asta e link-ul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696

daca nu te descurci zilele astea te ajut eu
  • cadu.catalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
thrill a scris:bec-ul check engine se aprinde ? poate ai erori stocate.

la 1 sunt mai multe posibile cauze (motorasul pas cu pas, regulatorul de ralanti,etc)
la 2 sunt service-uri in constanta care iti poate face o diagnoza fara erori de conexiune sau alte chestii.
la 3 cred ca era nea vasile.. nu stiu cum un mecanic poate uita ordinea unor piese.

poti face testul agrafa sa vezi daca ai erori stocate. asta e link-ul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696

daca nu te descurci zilele astea te ajut eu

Mersi mult o sa incerc testul cu agrafa, dar exista o problema eu sunt student si fac facultatea in Craiova momentan pentru cel putin o luna de zile nu o sa dau prin Constanta. Iti multumesc mult pentru efort, dar raman tot la poze.
  • cadu.catalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
thrill a scris:bec-ul check engine se aprinde ? poate ai erori stocate.

la 1 sunt mai multe posibile cauze (motorasul pas cu pas, regulatorul de ralanti,etc)
la 2 sunt service-uri in constanta care iti poate face o diagnoza fara erori de conexiune sau alte chestii.
la 3 cred ca era nea vasile.. nu stiu cum un mecanic poate uita ordinea unor piese.

poti face testul agrafa sa vezi daca ai erori stocate. asta e link-ul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696

daca nu te descurci zilele astea te ajut eu


Am uitat sa specific ca motorasul pas cu pas, regulatorul de ralanti fise si bujiile sunt shimbate dar nu am avut nici macar cea mai mica schimbare in afara de faptul ca dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas si regulatorul de ralanti a stat motorul turat (mai mai sa sara pistoanele) cam 5 minute.
Cat despre teste am fost pana si la reprezentanta opel pe varianta si la fel a dat eroare. Probabil e stricat calculatorul.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai ce eroare a dat ? cine ti-a montat piesele alea ? nu stiu unde ai fost tu cu masina , la ce mecanic de a uitat sa monteze nu stiu ce furtunase, ba a montat si piesele alea si motoru facea ca toate alea.. scuza-ma ca iti spun, dar este si vina ta ca lasi masina pe mana unor nepriceputi.. eu cel putin muream cu ei de gat daca imi faceau faze de genu..


LE: si spune si tu toate piesele schimbate, ce ai facut pe la masina (sau ce ai incercat sa faci), de cand iti face masina urat, face urat la cald.. la rece.. eu stiu mai multe detalii sa primesti raspunsuri pe masura.. ca scriem aici aiurea niste lucruri pe care tu le-ai facut deja.. asa elimini din start anumite probleme.
  • cadu.catalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
thrill a scris:pai ce eroare a dat ? cine ti-a montat piesele alea ? nu stiu unde ai fost tu cu masina , la ce mecanic de a uitat sa monteze nu stiu ce furtunase, ba a montat si piesele alea si motoru facea ca toate alea.. scuza-ma ca iti spun, dar este si vina ta ca lasi masina pe mana unor nepriceputi.. eu cel putin muream cu ei de gat daca imi faceau faze de genu..


LE: si spune si tu toate piesele schimbate, ce ai facut pe la masina (sau ce ai incercat sa faci), de cand iti face masina urat, face urat la cald.. la rece.. eu stiu mai multe detalii sa primesti raspunsuri pe masura.. ca scriem aici aiurea niste lucruri pe care tu le-ai facut deja.. asa elimini din start anumite probleme.

daca as sta sa iti scriu o lista cu tot ce am schimbat la ea te plictisesti. am dat 2700 de euro pe ea acum 3 ani si pe langa aia am mai bagat aproape inca atat.
Am rezolvat treaba cu acceleratu anapoda. Motorul se accelera de nebun si la cald si la rece, cand porneam aeroterma, cand porneam dezaburirea.
Astazi am schimbat cureaua de distributie ca era timpul si mia zis nenea de la service (in craiova) ca probabil nu era motorul "la punct" Oare? ..... in fine acum merge bine, dar in ceea ce priveste furtunele nu ma putut rezolva mia zis sa gasesc pe cineva cu o masina la fel ca a mea.
  • andreibv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salutare, am si eu un vectra A din 92 motor c16nz, si la fel imi merge "in 3 pistoane", am verificat bujiile, fisele si sunt ok, dar cand scot fisa de la bujia nr 4 (sau prima din dreapta) nu se simte absolut nimica la motor, daca apropii fise de bujie se aud niste scantei, ieri m-a lasat balta si mi-o murit motoru in intersectie si nu mai vrea sa porneasca.plzzz help me
p.s cand am desfacut capacul de la injector era ulei inauntru.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR