Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Am verificat furtune,EGR,pompa vacuum,totul pare ok , filtru de aer schimbat de curand ,senzourul lambda schimbat de cateva luni ,mentionez ca in turbina era ceva ulei la fel si in furtunul intercooler,masina nu "trage" corespunzator si scoate fum negru din belsug. Cam "spartan" mesajul meu dar cred ca-i la obiect ,multumesc anticipat pt eventualele idei!
Skip Ads 60 min (0/3)

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1.9 CDTI?

Daca da, schimba EGR-ul. Cu aceasi problema ma confrunt si eu si astept dupa EGR-ul nou.
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da,este vb de acelasi motor.Nu as fi chiar sigur ca e egr-ul pt ca nu imi da nici una din erorile specifice EGR ( P 04## ) etc ,cand scot mufa de la egr imi apare pe tester P0400, nu si cu mufa pusa la loc ,nush ce dracu sa ma mai fac cu ea ca nu ghiceste nimeni care e problema
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ti-am ghicit-o eu, daca furtunele sunt bune schimba egr-ul Laughing
Daca scoti mufa nu simti ca trage masina mai bine sub 2000?

Ai putea incerca sa-l cureti prima data, da si rezultate.

Explicatia pentru eroarea asta e simpla. Presiunea aerului din sistemul turbo este mai mare decat cea din cel de evacuare. Daca egr-ul ramane putin deschis, cand el ar trebui sa fie inchis, se pierde din presiunea de pe sistemul turbo (aerul curat).

Daca se intreaba cineva cum reuseste acest motor sa blocheze putin aerul de pe sistemul care vine de la turbo pentru a reusi gazele de pe evacuare sa intre in admisie va explic: Prin clapeta de acceleratie care e situata chiar inainte de EGR. Ea lucreaza in tandem cu EGR-ul.
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
o sau dau maine o tura cu mufa de la EGR scoasa se vad cum se manifesta, apropo EGR l-am curatat, o sa te tin la curent

mersi mult de tot!
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am dat o tura cu mufa de la egr scoasa ,se pare ca trage ceva mai bine ,nu mai" smunceste " ca inainte ,fum tot asa scoate ,si in afara de asta imi reapare " P2279: Air System Intake Leak"
ma epuizeaza psihic masina asta Confused
cele bune!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca furtununele de pe traseul de admisie si intercoolerul sunt intacte? Nu suiera puternic in accelerare?
Verifica din nou furtunul de la turbo la intercooler - intercoolerul- furtunul de la intercooler la admisie - garniturile egr-ului, sa nu-ti scape pe undeva aer.
Daca totul e ok n-am decat o solutie pentru tine. Schimba EGR-ul.
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare
am verificat furtunele impreuna cu un coleg zilele trecute ,totul parea sa fie ok, ..da ,se aude un suierat can accelerez, sa nu fie oare de la turbina care nu merge la parametri normali?
colegul banuie ca turbina nu se tureaza corespunzator, o sa schimb si EGR-ul un zilele ce urmeaza
  • Roly

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 1.6 SIDI din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema , cand accelerez puternic la peste 2000 rpm se aude un suierat puternic dar nu de turbina ci ca si cum ar scapa ceva aer sub presiune. Problema este ca pe loc nu se aude nimic doar in mers si nu pot sa-mi dau seama de unde vine. CE POATE FII?
  • marius_pye

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
poate fi galeria de admisie tija swirl sigur scapa aer pe la clapetele de la tija vezi cum arata galeria daca este murdara sigur asta este problema
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Roly

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 1.6 SIDI din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La o clapeta este putin murdara dar tija nu este cazuta.
  • Roly

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 1.6 SIDI din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nimic , nici o parere noua?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Maine-i dau foc Cool
Adica vroiam sa zic ca-i bag o fumigena colorata sa vad pe unde-mi scapa aer. Si eu am eroarea asta, dar doar de cand am schimbat admisia. Am schimbat EGR, verificat furtune Turbo si totul pare ok.
99% din cazuri, eroarea asta vine de la EGR. Eu sunt din aia 1% Laughing
  • Roly

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 1.6 SIDI din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ai reusit sa faci ceva?
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Maine-i dau foc Cool
Adica vroiam sa zic ca-i bag o fumigena colorata sa vad pe unde-mi scapa aer. Si eu am eroarea asta, dar doar de cand am schimbat admisia. Am schimbat EGR, verificat furtune Turbo si totul pare ok.
99% din cazuri, eroarea asta vine de la EGR. Eu sunt din aia 1% Laughing


la a mea se pare ca e de vina chiar intercooleru , mecanicul de aici zice sa schimb intai intercooleru dupa care sa merg iara la o noua "evaluare" Smile
  • shydog

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra Z19DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
partea proasta e ca un intercooler nou costa al fascinant de mult Smile ...si doi la mana, nu am certitudinea ca au dat ei jos intercooleru sa vada gaura din el Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La mine cred ca e garnitura de la admisie Rolling Eyes
Daca intercoolerul e spart ar trebui sa-ti apara boost pressure mai mic decat cel solicitat. Ia verifica asta.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asa cum am banuit, a fost garnitura de la admisie de vina si tragea aer fals. In cazul meu s-a lucrat acolo.
Putem rezuma eroarea asta la urmatoarele chestii:
-egr blocat
-furtune, intercooler spart
-garnitura admisie

Eroarea asta nu apare in cazul in care ai clapetele de pe admisie distruse. Testat de mine.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,705
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@shydog, pentru test pui un furtun (teava) in loc de intercooler.


@Roly, asa imi facea mie la Y17DT la inceput. Apoi imi taia gazul pe la 125-130. Era un furtun de la turbo crapat.
  • allexino_dj_123

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut am o vectra c 2004 1.9 cdti de 120 cp si am avut ceva probleme cu ea printre care radiatorul de intercooler, se auzea un suierat plus k lam dat jos si era spart, acum am montat altul nou dar suieratul persista.........park asa avea u navion cu reactii...de la ce se paote auzi?
suieratu se aude in partea din stanga undeva dupa filtru de aer e acel tub de plastic care cred k duce la turbina......se poate sa fie ala crapat?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR