- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Iata cateva poze pe care le-am studiat pentru a sti ce e de facut maine :
Aeratorul din dreapta unde m-am decis sa lipesc scurgerea .
Scurgerea : capatul cel mai mare il voi taia si il voi lipi cu poxipol de aerator :
Tubulatura aeratorului din dreapta :
Intrebari :
- este suficient diametrul de 1.5 cm al scurgerii pentru a asigura un debit minim necesar torpedeului ?
- rezista poxipolul in timp ?
Aeratorul din dreapta unde m-am decis sa lipesc scurgerea .
Scurgerea : capatul cel mai mare il voi taia si il voi lipi cu poxipol de aerator :
Tubulatura aeratorului din dreapta :
Intrebari :
- este suficient diametrul de 1.5 cm al scurgerii pentru a asigura un debit minim necesar torpedeului ?
- rezista poxipolul in timp ?
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Asa cum as spus azi am lucrat la realizarea torpedeului refrigerat . Concluzia : SE MERITA!
Se incepe prin as desface torpedeul din bord : se scot cele 6 suruburi torx care fixeaza torpedeul de bord. Am optat pentru prinderea scurgerii de tubulatura aeratorului din dreapta pentru ca e cel mai putin de munca.As fi dorit sa prin scurgerea de stutul de care am mai vorbit in posturile de mai sus insa am renuntat : din lene .
Se desface si ,,aeratorul" din dreapta : are 3 suruburi torx : 1 se vede dupa ce se scoate torpedeul , cele 2 se vad dupa ce se scoate ,,semisfera" care directioneaza aerul (nu stiu cum ii zice tehnic).Semisfera se scoate usor :se baga o surubelnita subtire si se scoate afara.
Am inceput prin a prelucra scurgerea ca in poza:
Se prelucreaza capatul ,,mic" taiat la polizor pana devine cat mai plat pentru a permite lipirea de aerator. Lipirea capatului de aerator se face cu poxipol insa va recomand sa gasiti si alte metode, deoarece poxipolul nu este chiar atat de grozav. Cel mai bine ar fi sa prindeti capatul de aerator si in 2 suruburi . Poxipolul chiar s-a desprins intr-o prima faza si de aceea am recurs SI la prinderea cu suruburi :
Scurgerea am prins-o de torpedeu ca in poza :
Deoarece pot aparea probleme de planeitate sau daca alta data se doreste detasarea torpedeului de restul am intercalat o bucata de furtun (cel galbui transparent):
Probleme de planeitate : sa nu prinzi perfect drept scurgerea de torpedeu si scurgerea sa stea torsionat-rasucita .
Iata scurgerea atasata de torpedeu :
In torpedeu am lipit cu poxipol un dop de apa plata cu tot cu filet :
Rezultatul e ff multumitor este suficient debit ca sa raceasca. Iata dovada dupa 5 minute de functionare :
Au loc lejer sticla de 1.5 l si una de 0. 5l si chiar mai poti baga destule acolo . Asta bine inteles dupa ce s-a scos policioara .
Pentru un concediu inventia asta o gasesc fff utila .
Vreau insa sa precizez ca voi modifica sistemul de prindere a capatului acela de aerator : voi cauta ceva asemanator cu o flansa de plastic . Asa pentru ca asa cum am mai precizat la inceputul postului poxipolul m-a dezamagit si am fost nevoit sa atasez cele 2 suruburi .
Se incepe prin as desface torpedeul din bord : se scot cele 6 suruburi torx care fixeaza torpedeul de bord. Am optat pentru prinderea scurgerii de tubulatura aeratorului din dreapta pentru ca e cel mai putin de munca.As fi dorit sa prin scurgerea de stutul de care am mai vorbit in posturile de mai sus insa am renuntat : din lene .
Se desface si ,,aeratorul" din dreapta : are 3 suruburi torx : 1 se vede dupa ce se scoate torpedeul , cele 2 se vad dupa ce se scoate ,,semisfera" care directioneaza aerul (nu stiu cum ii zice tehnic).Semisfera se scoate usor :se baga o surubelnita subtire si se scoate afara.
Am inceput prin a prelucra scurgerea ca in poza:
Se prelucreaza capatul ,,mic" taiat la polizor pana devine cat mai plat pentru a permite lipirea de aerator. Lipirea capatului de aerator se face cu poxipol insa va recomand sa gasiti si alte metode, deoarece poxipolul nu este chiar atat de grozav. Cel mai bine ar fi sa prindeti capatul de aerator si in 2 suruburi . Poxipolul chiar s-a desprins intr-o prima faza si de aceea am recurs SI la prinderea cu suruburi :
Scurgerea am prins-o de torpedeu ca in poza :
Deoarece pot aparea probleme de planeitate sau daca alta data se doreste detasarea torpedeului de restul am intercalat o bucata de furtun (cel galbui transparent):
Probleme de planeitate : sa nu prinzi perfect drept scurgerea de torpedeu si scurgerea sa stea torsionat-rasucita .
Iata scurgerea atasata de torpedeu :
In torpedeu am lipit cu poxipol un dop de apa plata cu tot cu filet :
Rezultatul e ff multumitor este suficient debit ca sa raceasca. Iata dovada dupa 5 minute de functionare :
Au loc lejer sticla de 1.5 l si una de 0. 5l si chiar mai poti baga destule acolo . Asta bine inteles dupa ce s-a scos policioara .
Pentru un concediu inventia asta o gasesc fff utila .
Vreau insa sa precizez ca voi modifica sistemul de prindere a capatului acela de aerator : voi cauta ceva asemanator cu o flansa de plastic . Asa pentru ca asa cum am mai precizat la inceputul postului poxipolul m-a dezamagit si am fost nevoit sa atasez cele 2 suruburi .
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu prea cred , pentru ca pana acuma ar fi trebuit sa faca condens la greu si pe tubulatura ce leaga aeratorul din dreapta unde am cuplat scurgerea. Iar plasticul tubularurii este cu mult mai subtire fata de cel al torpedeului, chiar extrem de subtire si de perforabil.
Voi vedea in timp iar daca voi observa ceva voi pune cauciuc autoadeziv pe exteriorul torpedeului.
Voi vedea in timp iar daca voi observa ceva voi pune cauciuc autoadeziv pe exteriorul torpedeului.
- chiriacdnt
- **
- 278 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Constanta
chiriacdnt
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- georgevig
- **
- 230 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Buzau
georgevig
- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Multumesc pentru felicitari . Iata inca 3 poze de detaliu in completarea celor postate :
@Marian_Sro mai bine foloseam silicon sanitar , poxilina asta e o mare dezamagire.Daca cineva va gasi o alta metoda de prindere de aerator bine ar fi sa posteze aici modalitatea (de aceea am si pus suplimentar 2 suruburi).
@Marian_Sro mai bine foloseam silicon sanitar , poxilina asta e o mare dezamagire.Daca cineva va gasi o alta metoda de prindere de aerator bine ar fi sa posteze aici modalitatea (de aceea am si pus suplimentar 2 suruburi).
- 89dam
- ****
- 1,175 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Inca nu am apucat sa-l testez la drum lung . Insa eu zic ca face pentru ca debit de aer rece este suficient chiar cu MULT mai mult comparativ cu o lada frigorifica cu sistem peltier care nici nu se simte decat daca pui mana pe radiatorul acela din aluminiu. Si ar mai fi un avantaj : temperatura mult mai scazuta de 3-5 grade in mers , pai sistemul peltier din lada frigorifica zice ca face cu 15 grade mai putin fata de mediul inconjurator.
- pif
- ****
- 1,320 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat