Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • zola_leo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Am o problema foarte ciudata, din punct de vedere ca nu prea am gasit la forum o problema ca a mea.
Am Astra G Z16Se 2003, saptamana trecuta mergand pe drum, deoadata am pierdut total acceleratia, deci pedala de accelerati zero. Nu s-a aprins nici un beculet pe bord, si motorul mergea.
Am tras laoparte de pe drum, si dupa cateva incercari, am lasat putin sa se odihneasca, vreo 10 miute, dupa care am repornit, si am putut pleca acasa.
Am mers la service, si testerul ne-a arata, ca senzorul de la pedala de aceeleratie defect, am mers si am facut rost de una, am schimbat, dar problema tot este la fel.
Am citi topicurile lui Dan Cuciureanu, si am mers la service sa se curete Trotthle Body, a fost cam murdar, dupa curatare, am mers 130 km, mergea bin, am bucurat ca numai asta a fost problema, iar ieri problema iar a aparut.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc mult!
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu zic sa verifici ECU...sa nu fie lipituri desfacute sau inperfecte
  • zola_leo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pentru un amator, din ce consta aceasta verificare?
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca nu ai mai umblat...mergi la un service sau la cineva care se pricepe...e destul de riscant, ca e "creierul" masinii
Skip ads

  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ON: z16se
Aceeasi problema am avut-o si eu. Batea rau de tot iar bataia se amplifica odata cu turatia. Am desfacut capacul culbutori si aveam uzura mare pe came, agata bine cu unghia, pe o cama chiar aveam un canal. Culbutorii erau frecati bine, cam 1mm lipsa. Am schimbat tacheti 33ron buc, culbutori 22 ron buc, axul cu came 650 ron, garnitura 10 ron. Acum toarce cum trebuie. De preferat sa schimbi si capacul culbutori pt ca se umple de depuneri si nu mai ai recircularea gazelor carter. Capacul este capsat si nu se poate curata sita din el. Uzura se datoreaza uleiului de proasta calitate. Foloseam aral 10w40, acum am trecut pe Mobil. Mi s-a injumatatit si consumul de ulei. Eu am mai ramas cu gaze carter si inca nu le-am gasit provenienta - semeringuri supape sau segmenti - avand gaze doar la buson si nu la joja.
  • bogdanbdl

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salutare! s-a rezolvat problema cu tacanitul? Ca si eu sunt in aceeasi situatie k tine: masina cumparata fara carte de service,ea a avut 136000 km cand am luat-o. Faza e k la mine a aparut zgomotul chiar a2a zi, dar foarte incet,s-a amplificat dupa ce i-am schimbat uleiul(mobil1 5w40), in ea a avut 5w30 pe un abtibild la usa sofer, care a fost schimbat in 2008 la 108000km. Acum am facut 5000km si mi-a consumat, e sub jumate. Din cate am citit am vazut k e bine sa trec pe 10w40 la km mei... Poate ne intalnim sa comparam "tacanelile".
  • vali_c

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Jocurile cu reglaj hidraulic la supape se fac prin intermediul presiunii uleiului de la motor. Aceste jocuri se formeazã singure și nu mai este nevoie de reglaj, dar acești tacheți hidraulici pot fi uzați, ceea ce duce la un zgomot țãcãnit al motorului.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
89dam a scris:mergi la intalnire in ploiesti la sala sporturilor in spate duminica la ora 14, acolo sunt destui colegi capabili macar sa iti dea un sfat! Numai de bine
ia legatura cu userul-- Mariusnapcori -- il gasesti pe forum are tot ce ii trebuie, si garaj aranjat in care se poate ocupa de problema ta ,de asemenea lucreaza cu mecanici calificati in domeniu ,si e dinPloiesti .sigur te poate ajuta.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dupa aproape 2 ani o fi rezolvat ...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]Dupa aproape 2 ani o fi rezolvat ... Da e adevarat, dar am considerat ca e o informatie utila si pentru alti useri din zona Ploiestiului.
  • CristiBuzau

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2011

  • Mesaj Privat
A inceput si la mine sa se auda un mic zgomot de tacheti. Este posibil sa fie de la ulei ? Am segmentat motorul acum aproape 2000 de km si nu am schimbat uleiul. De care imi recomandati sa pun ? Acum am Castrol 10w40.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Este greu sa te decizi ce ulei sa folosesti, pentru ca parerile sunt impartite ca de obicei, in toate.
Eu m-am decis sa folosesc ceea ce recomanda cei de la GM. Pana acum am pus mobil one 5w40 si castrol 10w40, cele ieftine, iar la urmatoarul schimb voi folosi GM 5w40.
Ca e bun, ca nu e bun, parerile sunt multe si nu te poti decide, pentru ca uleiurile astea iftine de pe la noi, nu sunt originale, iar cele originale sunt scumpe. Eu cam schimb in fiecare an uleiul si nu il las sa se faca apa.
Deci parerea mea este sa incerci GM 5w40 si daca e bun vei vedea atunci, eu unul, asa voi face, rau nu va fi.
Dupa schimb revin si va spun daca este ok sau nu, din punctul meu de vedere.
Un lucru esential este sa stii ca nu sunt uleiuri performante cu care sa supraturezi motorul, ca se ard repede si isi pierde calitatile. Cu cat mergi mai usor si neturat, cu atat mai mult te tin, cum si Z16SE nu e motor de raliu, e un motoras destul de bunicel, usor de intretinut, destul de fiabil, atat.
Skip ads

  • dan capraru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2016

  • Mesaj Privat
dragi mei nu ma pricep la motoare ,sunt recomandati aditivi de ulei daca motorul are tacaneli acceptabile datorita varstei 2002 opel corsa c 16 valva benzina,masina am luato sh.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fara aditivi altfel infunzi incet incet toate canalele de ungere din motor.
Probabil ai motorul de 1.2 benzina Z12XE
Daca nu ai schimbat distributia fa-o. Cu aceasta ocazie poti curata de debloca toti cei 16 tacheti.
Ulei 5W40 sau 0W40 si filtru ulei cu supapa Mahle OX173D
Da baia de ulei jos si curata sorbul de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR