zola_leo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am o problema foarte ciudata, din punct de vedere ca nu prea am gasit la forum o problema ca a mea.
Am Astra G Z16Se 2003, saptamana trecuta mergand pe drum, deoadata am pierdut total acceleratia, deci pedala de accelerati zero. Nu s-a aprins nici un beculet pe bord, si motorul mergea.
Am tras laoparte de pe drum, si dupa cateva incercari, am lasat putin sa se odihneasca, vreo 10 miute, dupa care am repornit, si am putut pleca acasa.
Am mers la service, si testerul ne-a arata, ca senzorul de la pedala de aceeleratie defect, am mers si am facut rost de una, am schimbat, dar problema tot este la fel.
Am citi topicurile lui Dan Cuciureanu, si am mers la service sa se curete Trotthle Body, a fost cam murdar, dupa curatare, am mers 130 km, mergea bin, am bucurat ca numai asta a fost problema, iar ieri problema iar a aparut.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc mult!
Am o problema foarte ciudata, din punct de vedere ca nu prea am gasit la forum o problema ca a mea.
Am Astra G Z16Se 2003, saptamana trecuta mergand pe drum, deoadata am pierdut total acceleratia, deci pedala de accelerati zero. Nu s-a aprins nici un beculet pe bord, si motorul mergea.
Am tras laoparte de pe drum, si dupa cateva incercari, am lasat putin sa se odihneasca, vreo 10 miute, dupa care am repornit, si am putut pleca acasa.
Am mers la service, si testerul ne-a arata, ca senzorul de la pedala de aceeleratie defect, am mers si am facut rost de una, am schimbat, dar problema tot este la fel.
Am citi topicurile lui Dan Cuciureanu, si am mers la service sa se curete Trotthle Body, a fost cam murdar, dupa curatare, am mers 130 km, mergea bin, am bucurat ca numai asta a fost problema, iar ieri problema iar a aparut.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc mult!
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
zola_leo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ovilio`f
- **
- 134 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2001 z16se
- Bihor
ovilio`f
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
ON: z16se
Aceeasi problema am avut-o si eu. Batea rau de tot iar bataia se amplifica odata cu turatia. Am desfacut capacul culbutori si aveam uzura mare pe came, agata bine cu unghia, pe o cama chiar aveam un canal. Culbutorii erau frecati bine, cam 1mm lipsa. Am schimbat tacheti 33ron buc, culbutori 22 ron buc, axul cu came 650 ron, garnitura 10 ron. Acum toarce cum trebuie. De preferat sa schimbi si capacul culbutori pt ca se umple de depuneri si nu mai ai recircularea gazelor carter. Capacul este capsat si nu se poate curata sita din el. Uzura se datoreaza uleiului de proasta calitate. Foloseam aral 10w40, acum am trecut pe Mobil. Mi s-a injumatatit si consumul de ulei. Eu am mai ramas cu gaze carter si inca nu le-am gasit provenienta - semeringuri supape sau segmenti - avand gaze doar la buson si nu la joja.
Aceeasi problema am avut-o si eu. Batea rau de tot iar bataia se amplifica odata cu turatia. Am desfacut capacul culbutori si aveam uzura mare pe came, agata bine cu unghia, pe o cama chiar aveam un canal. Culbutorii erau frecati bine, cam 1mm lipsa. Am schimbat tacheti 33ron buc, culbutori 22 ron buc, axul cu came 650 ron, garnitura 10 ron. Acum toarce cum trebuie. De preferat sa schimbi si capacul culbutori pt ca se umple de depuneri si nu mai ai recircularea gazelor carter. Capacul este capsat si nu se poate curata sita din el. Uzura se datoreaza uleiului de proasta calitate. Foloseam aral 10w40, acum am trecut pe Mobil. Mi s-a injumatatit si consumul de ulei. Eu am mai ramas cu gaze carter si inca nu le-am gasit provenienta - semeringuri supape sau segmenti - avand gaze doar la buson si nu la joja.
- bogdanbdl
- **
- 210 mesaje
- din 26 Mai 2010
- Astra 2001 Z14XE
- Prahova
bogdanbdl
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2010
- Mesaj Privat
salutare! s-a rezolvat problema cu tacanitul? Ca si eu sunt in aceeasi situatie k tine: masina cumparata fara carte de service,ea a avut 136000 km cand am luat-o. Faza e k la mine a aparut zgomotul chiar a2a zi, dar foarte incet,s-a amplificat dupa ce i-am schimbat uleiul(mobil1 5w40), in ea a avut 5w30 pe un abtibild la usa sofer, care a fost schimbat in 2008 la 108000km. Acum am facut 5000km si mi-a consumat, e sub jumate. Din cate am citit am vazut k e bine sa trec pe 10w40 la km mei... Poate ne intalnim sa comparam "tacanelile".
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 29 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
89dam a scris:mergi la intalnire in ploiesti la sala sporturilor in spate duminica la ora 14, acolo sunt destui colegi capabili macar sa iti dea un sfat! Numai de bine
ia legatura cu userul-- Mariusnapcori -- il gasesti pe forum are tot ce ii trebuie, si garaj aranjat in care se poate ocupa de problema ta ,de asemenea lucreaza cu mecanici calificati in domeniu ,si e dinPloiesti .sigur te poate ajuta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
- CristiBuzau
- **
- 91 mesaje
- din 16 Jul 2011
- Astra 2002 Z16SE
- Buzau
CristiBuzau
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2011
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Este greu sa te decizi ce ulei sa folosesti, pentru ca parerile sunt impartite ca de obicei, in toate.
Eu m-am decis sa folosesc ceea ce recomanda cei de la GM. Pana acum am pus mobil one 5w40 si castrol 10w40, cele ieftine, iar la urmatoarul schimb voi folosi GM 5w40.
Ca e bun, ca nu e bun, parerile sunt multe si nu te poti decide, pentru ca uleiurile astea iftine de pe la noi, nu sunt originale, iar cele originale sunt scumpe. Eu cam schimb in fiecare an uleiul si nu il las sa se faca apa.
Deci parerea mea este sa incerci GM 5w40 si daca e bun vei vedea atunci, eu unul, asa voi face, rau nu va fi.
Dupa schimb revin si va spun daca este ok sau nu, din punctul meu de vedere.
Un lucru esential este sa stii ca nu sunt uleiuri performante cu care sa supraturezi motorul, ca se ard repede si isi pierde calitatile. Cu cat mergi mai usor si neturat, cu atat mai mult te tin, cum si Z16SE nu e motor de raliu, e un motoras destul de bunicel, usor de intretinut, destul de fiabil, atat.
Este greu sa te decizi ce ulei sa folosesti, pentru ca parerile sunt impartite ca de obicei, in toate.
Eu m-am decis sa folosesc ceea ce recomanda cei de la GM. Pana acum am pus mobil one 5w40 si castrol 10w40, cele ieftine, iar la urmatoarul schimb voi folosi GM 5w40.
Ca e bun, ca nu e bun, parerile sunt multe si nu te poti decide, pentru ca uleiurile astea iftine de pe la noi, nu sunt originale, iar cele originale sunt scumpe. Eu cam schimb in fiecare an uleiul si nu il las sa se faca apa.
Deci parerea mea este sa incerci GM 5w40 si daca e bun vei vedea atunci, eu unul, asa voi face, rau nu va fi.
Dupa schimb revin si va spun daca este ok sau nu, din punctul meu de vedere.
Un lucru esential este sa stii ca nu sunt uleiuri performante cu care sa supraturezi motorul, ca se ard repede si isi pierde calitatile. Cu cat mergi mai usor si neturat, cu atat mai mult te tin, cum si Z16SE nu e motor de raliu, e un motoras destul de bunicel, usor de intretinut, destul de fiabil, atat.
- dan capraru
- *
- 5 mesaje
- din 30 Apr 2016
- Corsa 2002
- Gorj
dan capraru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Fara aditivi altfel infunzi incet incet toate canalele de ungere din motor.
Probabil ai motorul de 1.2 benzina Z12XE
Daca nu ai schimbat distributia fa-o. Cu aceasta ocazie poti curata de debloca toti cei 16 tacheti.
Ulei 5W40 sau 0W40 si filtru ulei cu supapa Mahle OX173D
Da baia de ulei jos si curata sorbul de ulei.
Probabil ai motorul de 1.2 benzina Z12XE
Daca nu ai schimbat distributia fa-o. Cu aceasta ocazie poti curata de debloca toti cei 16 tacheti.
Ulei 5W40 sau 0W40 si filtru ulei cu supapa Mahle OX173D
Da baia de ulei jos si curata sorbul de ulei.