Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutari! Revin cu o roblema de care nu ii pot gasi o rezolvare plauzibila...
De cand mi-am schimbat pompa de apa, termostatul, radiatorul din cauza unor probleme serioase (auttoaprindere pe ulei din cauza segmentilor uzzati) dieselul meu Y22DTH adica motor de 2.200 cmc, imi refuleaza apa din vasul de expansiune pe la buson.

Am schimbat si o garnitura de etansare de la suportul alternatorului, care din naivitatea mecanicilor nu mi-a fost schimbata de acestia, ea fiind siliconata in schimb acolo unde trebuia sa aiba cauciuc

Acum am verificat si am constatat urmatoarele:
- nu imi refuleaza decat cateodata, adica nu are un tipar anume, sa zic ca la o anumita turatie sau in sarcina, ci aleator, fie in oras fie in afara;
- am verificat fiecare furtun si NU am gasit urma de fisura sau altceva, nici stropi;
- garnitura de chiulasa - exclud, deoarece nu imi face mereu;
- atunci cand imi refuleaza gasesc ca apa din vas, normal, este mai putina, iar cand desfac busonul se elibereaza o presiune foarte mare , chiar si atunci cand motorul este oprit de o zi;
- am vrut sa verific caloriferul de caldura insa nu am umezeala in interior;
- am probat 3 busoane si 2 vasuri, fara vreun succes;
- din cauza presiunii asa de mari ce se acumuleaza pe instalatie mi-a pleznit si un furtun de retur dinspre chiulasa spre vas, pe care l-am inlocuit intre timp;
- am observat o data dupa ce am mers pe o distanta de 15 km si mai in viteza, dupa ce am saltat capota, ca atunci cand o acceleram la relanti, pe la 3000 rpm imi refula la busonul vasului.
Orice sfat ese binevenit! Mecanicii din service0urile din oras m-au terminat asa ca nu vreau sa aud de ei! Sad
L.E.: aerisirea am facut-o bine, deci exclud si asta, plus ca atunci cand aduc la nivel apa din vas, MIDul e ok, insa daca ii dau putina acceleratie imi zice ca e sub nivel...
Am mai verificat si furtunurile de retur (dispre chiulasa si radiator) sa nu fie infundate si vine apa.


Ultima modificare facuta de secarianu la Mar 27 Apr, 2010 5:38 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca nu cumva iti refuleaza dupa ce o accelerezi peste 3000 de ture si iei piciorul de pe acceleratie brusc. La mine asa facea si era garnitura de chiulasa. La fel, presiune enorma in instalatie. Atat de mare incat mi-a aruncat furtunul de pe termostat afara.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am efectuat si testul asta si nu face, ci numai cand vrea ea, in special la cald, adica cand temp de functionare e in jur de 92.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
simptomele par a fi de chiulasa deformata. Nu stiu ce sa spun. Ai verificat compresia? cum este?
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu am verifcat compresia, crezi ca daca as verifica-o ar putea careva sa interpreteze corect? Stiu ca daca nu ai aceeasi compresie la fiecare piston atunci este ceva?
  • coapsi_silviu

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Si eu patesc la fel si tare imi e teama sa nu fie garnitura de chiulasa,doar ca la mine imi refuleaza tot timpul pe la buson
am schimbat busonul dar nu e de acolo,un mecanic a sesizat ca am furtunele de la radiator prea tari,normal,de la presiunea mare formata
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca ai compresie diferita in 2 cilindrii alaturati cel mai probabil ai probleme ori cu blocul motor, ori cu garnitura de chiulasa ori cu chiulasa.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ok, multam fain. Nu ramane decat sa fac testul de compresie si sa revin cu detalii. Sper sa ma ajutati in continuare Smile
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie de vina termostatul incat sa nu deschida complet? chiar daca e nou sa nu dea randament?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
the end?nu ai mai revenit!termostatul stricat nu face presiune!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am fost plecat prin tara (Vaslui) si nu am avut cand sa verific. Acum m-am ivit de alta problema: s-a fisurat pompa de vid/vacuum si am lipit-o cu poxipol. Acum trebuie sa o schimb. Asa ca nu este END.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pompa de vacum cea din spatele motorului?ai reusit so repari?
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu man, am gasit la dezmembrari cu 250 lei, ca noua era intre 800-1600 lei, ceea ce este foarte mult, la banii aia iti iei motor complet.
Despre refulare, suspectez ca ar fi cum a zis un coleg cu omega ca a mea din B si anume curatirea radiatorului si a caloriferului de caldura. O alta ipoteza ar fi nefixarea corespunsatoare a colierelor la un furtun ce iese din chiulasa si duce la racitorul de ulei. Acum inca mai studiez.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am modificat teava care iese din chiuloasa si merge jos la sirocol ,am renuntat la sirocol am suturat tevile printr-o teava de metal,si m-am trezit in drum fara antigelteava care mergea pana jos la sirocol era cam subreda si sa gaurit..asa ca am plecat la dezmembrari si am pus una de bmw ,,ma refer la teava cere iese din chiuloasa si merge sub aripa dreapta !nu vreau sa zic cat costa o banala teava pe original ca ramai socat!oricum tevile la opel sunt cam slabe din fabrica!ceea ce vreau sa precizez ca nu prea conteaza pozitia tevilor..atata tot sa nu fie prea indoite la capete sa circule apa ..in rest daca vezi ca vreo teava cedeaza sau are umflaturi ,schimbo sa te scapi de un chin in viitorul apropiat!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da colegu, stiu cat costa, spre ex. mie mi s-a umflat furtunul de retur de la chiulasa spre vas si am ramas fara apa, bine ca ajunsesem in oras. Costul furtunului original era de 130 lei asa ca am pus de la Gates de carburant dublu strat cu 25 lei si nu are treaba. Am gasit pompa de vacuum la dezmembrari cu 250 lei, noua era intre 850-1600 lei depinde de cat de mult ma pacalea magazinul respectiv. Azi o schimb si e posibil ca sa fie presiunea de vina si din cauza pompei de vacuum. Vad eu. Anunt cand e gata.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Baaaai, de necrezut cum era pompa mea de vacuum, o sa fac si poze, un palet di 3 era varza si nu mai avea resortul acela, practic nu mai dadea randament de aceea nu imi pornea bine masina. Vasul de expansiune este fisurat si azi il schimb, daca rezolv si asta m-am scos. Sa vedem. Voi reveni cu poze pe seara.
  • simon

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salut. am avut si eu aceeiasi pb la o zafira 2.2 dti. chiulasa ovalizata. daca ai bani de una de la dezmembrari merita sa incerci, daca nu, pune de vanzare pe ea. ma dispera pe mine si am vandut-o la primul targ. de la asta incep o serie intreaga de probleme. fisuri in chiulasa, bloc motor deformat, segmentare sau set motor, etc. eu zic sa scapi de ea cat mai repede.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aha, bine de retinut. Totusi voi face un test de compresie, si daca e cazul voi da chiulasa jos pentru a o rectifica sau inlocui.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR