- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
oricum la mine era pe duca inca de acum 1 an, debitmetrul, acum e nou, e adevarat Pierburg, insa merge perfect.. nu sunt insa lamurit de ce se suge furtunul ce vine din intercooler pana in 3000 rpm apoi se umfla,devine beton ! asta nu inteleg eu si am tot tocit topicurile pe aici dar nimic concret...
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Colegu, de umflat trebuie sa se umfle la turatie peste 2000 fiindca atunci intra turbocompresorul in actiune, rezultant un debit de aer comprimat in cilindrii. Dar de supt furtun...sa nu fie exact cum mai mi-ai zis tu mie, vreun furtun de vacuum care NU e pus corect.
Offtopic: unde esti in Constanta, ca eu nu mai am nr tau de tel si as vrea sa ne mai vedem.
Offtopic: unde esti in Constanta, ca eu nu mai am nr tau de tel si as vrea sa ne mai vedem.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Gata s-a rezolvat! Astazi a venit Otomega in Constanta si ne-am intalnit, din nou, ca sa comparam si sa vedem ca de fapt nu se actiona tija ce deschide voletii din turbina, probabil de cand a umblat el in turbocompresor. Era intepenita tija, de aceea in loc sa comprime aerul turbocompresorul si apoi sa il dea mai departe prin intercooler pe admisie, aerul era bagat fortat, de aceea furtunul se "sugea" cand soferul o pornea, motorul "respirand" numai din aerul ce intra pe admisie, nefiind comprimat. Acum a ramas sa se intoarca in Bucuresti si sa desfaca compresorul pentru a investiga cauza blocarii voletilor. Sa auzim de bine!
P.S.: Otomega, vezi ca am observat aer pe furtunul transparent ce iese din filtru si duce catre pompa, atunci cand accelerezi, cred ca se dezamorseaza pe la oringurile capacului filtrului sau la garnitura de la surub. Intra pe mess sa mai discutam.
P.S.: Otomega, vezi ca am observat aer pe furtunul transparent ce iese din filtru si duce catre pompa, atunci cand accelerezi, cred ca se dezamorseaza pe la oringurile capacului filtrului sau la garnitura de la surub. Intra pe mess sa mai discutam.
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
confirm cle spuse de colegul @secarianu, tije de la turbo e blocata.. o sa vad maine ,poimaine sa am timp sa o dau jos sa vad ce si cum ,desi nu cred ca am pus ceva gresit, nu cred ca nu am cum, ea avand o anumita poz in care ar putea sa intre.. dar va tin la curent. cat despre debitmetru ( MAF ) @nashu_lucian scoti mufa din el si vezi daca se aprinde vre.un check engine la bord, beculetul portocaliu si cum se comporta masina in mers.demaraj foarte greoi, fum, pornire greoaie... la mine asta a fost si l.am schimbat cu un pierburg.merge acum insa cu demaraj greoi... va tin la curent ! sa auzim de bine.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
preventiv am vb azi cu un om de la un magazin de piese scutere si atv pt un spray cu vaselina cuprata pt a unge la vane( voletii) turbinei. luni ma intalnesc cu dansul sa vad ce are , ce pret si cum se va comporta la turbina mea acea vaselina de ungere.daca se considera off topic se poate sterge aceast mesaj.
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
am umblat azi la turbina. acum tija se misca exact cum ar trebui insa furtunul tot se suge... nu inteleg ce poate fii ! desi um montata toate piesele exact cum ar trebui mai ales ca nu prea poti sa le pui in alt mod... poate voi gasi un senzor boost pressure sa fac o proba asa cum spunea mai sus @iulius, la tester degeaba ma duc ca nu am eroare insa voi incerca ca sa pot observa unii parametrii. si raman deschis la orice propunere... sfaturi , idei...
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
deci pana la urma check engine.ul mi.a facut cu ochiul... presupun ca am P400 din mom ce se aprinde nu se mai accelereaza ,scoate putin fum... ma gandesc ca poate ,se blocheaza Egr.ul ... ? ca dupa ce opresc motorul si stau cateva scunde dupa care pornesc iar nu imi mai apare decat daca fortez acceleratia in a 4 si a 5 ,cam pe la 110 km... dati.va si voi cu parerea...
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
de vreo 5 zile am si eu niste simptome asemanatoare....adik:
merge normal se intinde frumos si dintr-o data se aprinde ceck engine si nu se mai intinde cum trebuie la drum, de turat se tureaza insa dak am 110km/h si se aprinde ceck enginu nu imi scade viteza dar o simt mai greoaie , nu scoate fum! deloc!, insa dak este sa ia demaraj imi ia 10 minute sa ajung la 50km/h
problema este ca nu face chestia asta constant adik sa merg sa se aprinda beculetul si sa merga greoi pana o opresc dupa 5 minute isi revine, apoi iarface pe nebuna,iar isi revine si tot asa
ESTE SUPER FRUSTRANT imi este teama sa ma bag in depasire poate o apuca dracii cand vreau sa trec de ala
am vb cu secarianu si mi-a spus de furtunashele din spate erau mancate doua si le-am schimbat insa problema nu a disparut
astept pareri
merge normal se intinde frumos si dintr-o data se aprinde ceck engine si nu se mai intinde cum trebuie la drum, de turat se tureaza insa dak am 110km/h si se aprinde ceck enginu nu imi scade viteza dar o simt mai greoaie , nu scoate fum! deloc!, insa dak este sa ia demaraj imi ia 10 minute sa ajung la 50km/h
problema este ca nu face chestia asta constant adik sa merg sa se aprinda beculetul si sa merga greoi pana o opresc dupa 5 minute isi revine, apoi iarface pe nebuna,iar isi revine si tot asa
ESTE SUPER FRUSTRANT imi este teama sa ma bag in depasire poate o apuca dracii cand vreau sa trec de ala
am vb cu secarianu si mi-a spus de furtunashele din spate erau mancate doua si le-am schimbat insa problema nu a disparut
astept pareri
- Truckman
- **
- 106 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Omega 2002 y22dth
- Cluj
Truckman
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
revin... aseara la tester a iesit P1590 ( 8 ), am intradevar curentul slab la pornire si dupa,apoi am monitorizat tensiunea ,indica pe tester 13 v cu toti consumatorii desi am verificat acum 1 saptamana cu multimetrul tensiunea la bornele bateriei si imi indica 14 v cu consumatori si 14.3 fara,la relantiu... sa fie o dioda...? releul nu are cum sa fie ars caci ararta ca incarca fiind si Bosch( pt cine cunoaste are fire de aur in el se ard greu, pot mentine si o statie de amplificare de 400 Watii) sau senzorul de impulsuri dus asa repede ,,hella" ( 1 an jumate... ) ? sa verific alternatorul ,mai precis diodele apoi cu o baterie mai noua de la cineva si apoi senzorul de turatii, tin minte ca acesta din urma a fost prima piesa care am schimbat.o la masina de cand o am... la fel facea insa nu ajungeam la 70 km/h ...
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
eu tot nu inteleg de ce se suge furtunul de dupa intercooler... in loc sa se intareasca el se suge( depresiune in el ) din ce am citit acest cod P1590 ( 8 ) se leaga de tensiune , insa si de valva turbo , poate din cauza tensiunii mici acea valva sa nu functioneze cum trebuie desi pirghia turbo se trage insa nu revine atunci cand intra turbo... inca e un mister...
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:un prieten si-a spalat motorul la spalatorie ca tot romanul:)
nu a pornit motorul imediat si i-a mai dat si presiune mare si i-a intrat apa la debitmetru si a facut condens
simptomele sunt aceleasi ca ale tale
a desfacut debitmetru si l-a sters
acum rupe asfaltul si se mai rupe si el in figuri..
am mai scris sus e schimbat debitmetrul de aer !
nu a pornit motorul imediat si i-a mai dat si presiune mare si i-a intrat apa la debitmetru si a facut condens
simptomele sunt aceleasi ca ale tale
a desfacut debitmetru si l-a sters
acum rupe asfaltul si se mai rupe si el in figuri..
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:am dat jos alternatorul, am verificat diodele care sunt 6 la numar ,3 pe o placuta de aluminiu si 3 pe un suport de plastic ,la verificare au iesit urmatoarele valori de la 447 pana la 451... dar niciuna arsa. am sa revin cu noi masuratori.
ia vezi poate te ajuta ce au scris baietii din anglia aici
http://www.omegaowners.com/...pl?num=1153772945
aceeasi problema o am si eu. imi incarca 13,7 la relanti fara nici un consumator, si aceeasi eroare la pornire