- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
tocmai am facut masuratori insa la mine desi tot Bosch e releul de incarcare nu se aseamana si are acel contact pe un surub ,nu mai retin foarte bine acum dar stiu sigur ca nu are un astfel de contact, deci la borne baterie,relantiu, fara consumatori 14.20-14.27, cu consumatori( faza scurta si lunga,climatronic, cd player) 13.84-13,88 , la 2000 ture fara consumatori 14.00-14.28 ,cu consumatori 13.94 stabili, apoi am shimbat La borna plus si minusul pe motor, relantiu ,fara consumatori 14.00-14.50 , cu consumatori 13.90 , la 2000 ture fara consumatori 14,37stabili , cu consumatori 13.97 stabili, o sa mai ma uit maine la electrovalve poate e vre.una blocata... sau pe cale sa se blocheze... furtunul tot se suge...
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
din mom ce incarca nu e releul, diodele... poate dar nici asa nu ajungea sa/mi incarce 14,20 voltajul acesta fiind o medie, am refacut conexiunile de la diode cu statorul alternatorului dar nu cred ca este de la el, daca era o dioda arsa o gaseam intrerupta , nu ? pe cand le am pe toate ok, o sa mai tatonez maine problema .
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nu l.am verificat din lipsa de timp, poate sambata, insa am descoperit 2 fisuri la flansa din turbina pe care sunt vanele... e posibil sa fie.. rupta ! cam adanci ( vizual) fisurile, nu am demontato de frica sa nu o scot bucati... deocamdata e fixa acolo si vanele lucreaza, insa nu cred ca asta e problema pt furtunul care sa suge...
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
am fost si eu cu "micutza " la doctor
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
bravo ! dar clapeta era lipita...? de tija aceea ?eu nu mai tin minte desi am desfacut acum 2 luni admisia. acum ma pregatesc sa ma infig in ea ! operatii - verificat intercooler si eventuall curatat, electrovalva egr , poate demontez si conducta de la inst de racire care e fisurata la mine si mi.a pierdut freon pe acolo. poate intre timp vine si @iulian1970 ca spunea ca vrea sa ma asiste...
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:am fost si eu cu "micutza " la doctor
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage
un test agrafa.. un tester pe ea nu pui sa vezi ce e cu check-ul? mie imi facea asa cand nu mai mergea senzorul de la vilbrochen dar nici turometrul nu mai mergea
cum ti-o iesi consum de 5,2% nu pot sa imi dau seama ca a mea caravan de 2,2 imi ia 7 la 100km\h in afara.. gol sau 7,5 plin. mergi cu 70-80? in oras imi ia 8,5 dar in afara nu scade....
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
daca e diesel se poate dar numai la o viteza care va omori turbina... si mie mi.a iesit acum 2 saptamani 6,5l%, 2 pers bagaj minim, adevarat la 110-120 km/h ca aveam beleaua asta de check engine si datul in nas, apropo de asta ieri am umblat la ea... demontat conducta de aer contitionat care era fisurata si a naibii nu a iesti decat dupa ce am taiato in 3 buc. ca vine printr.un tunel pe sub pompa de abs, mai are si multe coturi, si daca tot am demontat radiator racire( curatat interior si exterior), radiator clima(curatat cu jet apa pe AFARA ), intercooler( curatat interior si exterior), nu a iesit asa de multa mizerie insa era u vre.o 2-3 linguri de ulei in el,e bun tine presiune) , cutia cu relee si ecu, apoi am luat iar turbina.. si de asta chiar nu mai scap... imi trebuie alta ! se blocheaza vanele ! nu se poate stringe corpurile intre ele cum trebuie ca se blocheaza vanele, tocmai din cauza ca flansa de care sunt prinse vanele e rupta in 2bucati... ea sta fixa inlauntrul ei dar mai are si 3 suruburi care daca le strang si pe acelea iar preseaza pe vane si nu mai merg, si mai are inca o fisura acea flansa... o sa pun poze diseara acum nu pot, nu stiu care e cauza... asta e... turbina noua... o sa scriu de acum lui Mos Craciun poate pana atunci va stringe bani de alta...
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mai baieti, eu chiar nu va mai inteleg. Luci zici ca iti apare checku, atunci verifica sitemul vacuumatic prin metoda suflarii si vezi unde ai pierderi de aer in afara de solenoizii electrici. Faptul ca ai o clapeta dee admisie rupta inseamna ca va trebui sa o inlocuiesti pe toata (admisia). La fel si Florin, inlocuieste turbocompresorul fiindca mai mult strici motorul, riscand ca gazele de pe evacuare sa nu se elimine bine. Cauta la dezmembrari fiindca nu poti de prea multe ori sa o repari. Va spun din propria experienta.
P.S.: Maine te sun Florin fiindca vin spre Bucuresti. De abia astept sa decolez pe A2 cu motorasul meu refacut!
P.S.: Maine te sun Florin fiindca vin spre Bucuresti. De abia astept sa decolez pe A2 cu motorasul meu refacut!
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
ok te astept, sa ma suni inainte sa ajungi ! sal. o sa caut la dezmembrari.. poate gasesc decat flansa cu vane caci axul mai merge 20-30 mii de km inca nu arunca asa mult ulei pe admisie ! caci sincer... una noua as prefera dar ma tot lovesc de bani in primul rand si apoi (cel putin pe net) numai de sh si ,,made in china" ...
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
URA!
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb )
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb )
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:URA!
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb )
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb )
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel
de unde cumpar si eu furtunele de vacuum? mie imi trage f bine de la 2000 la 2500rpm apoi parca se plafoneaza.. accelereaza dar mult mai incet decat prima repriza si supectez vacuumul. eu asa am luat masina si nici nu stiu cum ar trebui sa fie ca nu am comparatie dar nu prea mi se pare normal.
- deleted-11331
- OP
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
da spune.ne si noua de acele furtunase numai tine secretul pt tine... @nashu_lucian trimite.mi si mie nr pe pm ,desi nu cred ca mi.ar suda mie acea flansa sau sa.mi monteze alta si apoi sa ceara 2 gramezi de bani... eu am inceput sa o caut la dezmembrari ca sincer daca o inlocuiesc (numai flansa cu vane ) ma mai duce 50k turbina si e treaba de 20-30 de min. nu iti trebuie diploma in inginerie