Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
tocmai am facut masuratori insa la mine desi tot Bosch e releul de incarcare nu se aseamana si are acel contact pe un surub ,nu mai retin foarte bine acum dar stiu sigur ca nu are un astfel de contact, deci la borne baterie,relantiu, fara consumatori 14.20-14.27, cu consumatori( faza scurta si lunga,climatronic, cd player) 13.84-13,88 , la 2000 ture fara consumatori 14.00-14.28 ,cu consumatori 13.94 stabili, apoi am shimbat La borna plus si minusul pe motor, relantiu ,fara consumatori 14.00-14.50 , cu consumatori 13.90 , la 2000 ture fara consumatori 14,37stabili , cu consumatori 13.97 stabili, o sa mai ma uit maine la electrovalve poate e vre.una blocata... sau pe cale sa se blocheze... furtunul tot se suge...
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sa scrii cand rezolvi treaba cu incarcatul sa stiu si eu de la ce este.. desi tie iti incarca mai bine decat imi incarca mie, dar vreau sa stiu daca este releul de incarcare, alternatorul sau puntea de diode Sad
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
din mom ce incarca nu e releul, diodele... poate dar nici asa nu ajungea sa/mi incarce 14,20 voltajul acesta fiind o medie, am refacut conexiunile de la diode cu statorul alternatorului dar nu cred ca este de la el, daca era o dioda arsa o gaseam intrerupta , nu ? pe cand le am pe toate ok, o sa mai tatonez maine problema .
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mai astept sa vad ce rezolvi Razz
in legatura cu furtunul de dupa intercooler eu singurul lucru la care ma gandesc e sa fie intercoolerul infundat... eu am scos 1kg de moloz din al meu cu diluant Smile
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Bagati detartrant la curatare, veti vedea rezultate dupa, insa sa il suflati bine dupa, ca ajunge pe admisie...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ma indoiesc sa fie infundat deoarece l.am curatat acum 1 an si nu prea am circulat cu ea... cel putin la tara sau in mediu cu praf mut deloc. am sa verific.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu l.am verificat din lipsa de timp, poate sambata, insa am descoperit 2 fisuri la flansa din turbina pe care sunt vanele... e posibil sa fie.. rupta ! cam adanci ( vizual) fisurile, nu am demontato de frica sa nu o scot bucati... deocamdata e fixa acolo si vanele lucreaza, insa nu cred ca asta e problema pt furtunul care sa suge...
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am fost si eu cu "micutza " la doctor
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat Smile
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..Sad
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si cateva poze am cu operatzia de inima:)
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bravo ! dar clapeta era lipita...? de tija aceea ?eu nu mai tin minte desi am desfacut acum 2 luni admisia. acum ma pregatesc sa ma infig in ea ! operatii - verificat intercooler si eventuall curatat, electrovalva egr , poate demontez si conducta de la inst de racire care e fisurata la mine si mi.a pierdut freon pe acolo. poate intre timp vine si @iulian1970 ca spunea ca vrea sa ma asiste...
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:am fost si eu cu "micutza " la doctor
operatzia a decurs cu succes pacientul....decedat Smile
o verificat tot sistemul vacumatic o curatzat toate nebuniile pe la ea
mi-a descoperit la rampa de clapete ca din cele 4, una o aveam rupta si cazuse in admisie insa mashina tot asa face merge super ok pana se aprinde becul ceck engine si nu mai are vlaga..Sad
dupa operatzia asta ma asteptam sa dispara cestia cu ceckj enginul insa nop
chiar si cu clapeta aia rupta am facut zilele astea un drum de 600 de kmsi am avut un consul de 5.2%
este frustrant nu consuma mai mult ,nu papa ulei ,nu scoate fum, insa cand o ia nebunia nu mai trage


un test agrafa.. un tester pe ea nu pui sa vezi ce e cu check-ul? mie imi facea asa cand nu mai mergea senzorul de la vilbrochen dar nici turometrul nu mai mergea

cum ti-o iesi consum de 5,2% nu pot sa imi dau seama ca a mea caravan de 2,2 imi ia 7 la 100km\h in afara.. gol sau 7,5 plin. mergi cu 70-80? in oras imi ia 8,5 dar in afara nu scade....
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca e diesel se poate dar numai la o viteza care va omori turbina... si mie mi.a iesit acum 2 saptamani 6,5l%, 2 pers bagaj minim, adevarat la 110-120 km/h ca aveam beleaua asta de check engine si datul in nas, apropo de asta ieri am umblat la ea... demontat conducta de aer contitionat care era fisurata si a naibii nu a iesti decat dupa ce am taiato in 3 buc. ca vine printr.un tunel pe sub pompa de abs, mai are si multe coturi, si daca tot am demontat radiator racire( curatat interior si exterior), radiator clima(curatat cu jet apa pe AFARA ), intercooler( curatat interior si exterior), nu a iesit asa de multa mizerie insa era u vre.o 2-3 linguri de ulei in el,e bun tine presiune) , cutia cu relee si ecu, apoi am luat iar turbina.. si de asta chiar nu mai scap... imi trebuie alta ! se blocheaza vanele ! nu se poate stringe corpurile intre ele cum trebuie ca se blocheaza vanele, tocmai din cauza ca flansa de care sunt prinse vanele e rupta in 2bucati... ea sta fixa inlauntrul ei dar mai are si 3 suruburi care daca le strang si pe acelea iar preseaza pe vane si nu mai merg, si mai are inca o fisura acea flansa... o sa pun poze diseara acum nu pot, nu stiu care e cauza... asta e... turbina noua... o sa scriu de acum lui Mos Craciun poate pana atunci va stringe bani de alta...
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mai baieti, eu chiar nu va mai inteleg. Luci zici ca iti apare checku, atunci verifica sitemul vacuumatic prin metoda suflarii si vezi unde ai pierderi de aer in afara de solenoizii electrici. Faptul ca ai o clapeta dee admisie rupta inseamna ca va trebui sa o inlocuiesti pe toata (admisia). La fel si Florin, inlocuieste turbocompresorul fiindca mai mult strici motorul, riscand ca gazele de pe evacuare sa nu se elimine bine. Cauta la dezmembrari fiindca nu poti de prea multe ori sa o repari. Va spun din propria experienta.
P.S.: Maine te sun Florin fiindca vin spre Bucuresti. De abia astept sa decolez pe A2 cu motorasul meu refacut!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok te astept, sa ma suni inainte sa ajungi ! sal. o sa caut la dezmembrari.. poate gasesc decat flansa cu vane caci axul mai merge 20-30 mii de km inca nu arunca asa mult ulei pe admisie ! caci sincer... una noua as prefera dar ma tot lovesc de bani in primul rand si apoi (cel putin pe net) numai de sh si ,,made in china" ...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, nu pot veni nici maine in colo. TE nunt cand pot veni.
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poi erorile date la tester sunt:
1."p1125 reglare presiune supraalimentare/abatere de la valoare de regf precisa"
2."p0400 recirculare gaze esapament/abatere de la valoare de regf precisa"
problema care este am schimbat furtunashe la vacuum sa vedem dak mai face
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
aceleasi coduri le am si eu, deoarece la mine sunt blocate vanele si P400 la egr ca e crapat un furtun, asta sigur ! sunt in cautare de turbina nu mai mult de 700 ron... nu am bani... Secarianu vine un pm la tine acum !
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
URA!
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb Smile)
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:URA!
am scapat!
am schuimbat toate furtunele insa calitatea "germana " a furtunashelor n-a prea fost germana.......
imi pushca de fiecare data unu acuma gata le-am schimbat si vaporashul s-a transformat..... jar mananca ! numai ea si calul lu harap alb Smile)
cat despre turbina este la brasov un service specializat in turbine
fostul director de la roman si-a facut un atelier de 5 stele in materie de turbo un prieten cu turbina varza si-a facut-o la ei
el are un bmw 520 din 2003 l-o costat 12 bulioane insa cei de la reprezentantza din timisoara or crezut ca le-o dus o turbina noua
dak vrei fac rost de nr de tel


de unde cumpar si eu furtunele de vacuum? mie imi trage f bine de la 2000 la 2500rpm apoi parca se plafoneaza.. accelereaza dar mult mai incet decat prima repriza si supectez vacuumul. eu asa am luat masina si nici nu stiu cum ar trebui sa fie ca nu am comparatie dar nu prea mi se pare normal.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da spune.ne si noua de acele furtunase numai tine secretul pt tine... Twisted Evil @nashu_lucian trimite.mi si mie nr pe pm ,desi nu cred ca mi.ar suda mie acea flansa sau sa.mi monteze alta si apoi sa ceara 2 gramezi de bani... eu am inceput sa o caut la dezmembrari ca sincer daca o inlocuiesc (numai flansa cu vane ) ma mai duce 50k turbina si e treaba de 20-30 de min. nu iti trebuie diploma in inginerie Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR