Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
poi ce secret sa fie
le-am luat pe rand fiecare furtunas in parte
am suflat cu mecanicul pe fiecare de mi-or iesit ochii ca la broasca sa verificam eventuale scapari de aer
dupa care am inlocuit toate imbinarile mai putzin cele la 90 de grade, dar si alea verificate sa nu fie coapte ,unu l-am inlocuit cu furtun dintr-o parte in cealalta
si acum sa citez din maestrul secarianu "decolez " pe fiecare portiune de asfalt libera pacat ca n-am autostrada in apropiere
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si schema vacuumului o ai? adik de unde ai stiut care e circuitul vacuumului?
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
are secarianu
mi-a trimis si mie
furtunashele de vacuum sunt cele subtiri din plasticcare pleaca din spatele motorului si se imbarliga fara sa-tipot descrie in cuvinte..Smile)
dak te apuci sa schimbi pe la ele ia-le in ordine altfel te apuca pastile cailor pana le descalcesti
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
astea sunt pozele trimise de razvan
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ms.. o sa le verific si eu dar intai spune-mi cat costa si daca se gasesc la piese auto ca daca sunt coapte si umblu la ele imediat fac gauri Sad si trebuie sa am la indemana de schimb Smile
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
foarte diferiit... cel putin 50%.. nu gasesc nr 9 si 11 de pe imagine la mine la motor... off topic-am ous cateva piese la vand schimb piese.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
un lucru e clar... trebuie sa/mi gasesc turbina.. ori reconditionare... desi nu prea am incredere in astia... am intrebat la un service si mi s-a spus ca ,,va costa 1100 ron + tva, 1 an garantie " o sa mai caut sa vad, intrebare : unde se afla acel rezervor vacuum cum este descris in imaginile de mai sus ? e numerotat 11 si nici 9 nu il gasesc ! vacuum vessel" denumit in imagine...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Containerul de vid este ascuns bine, inca nu m-am uitat dupa el, dar il caut zilele astea cand se termina ploile. Ar trebui sa fie pe langa aripa stanga cum te uiti cu capota saltata.
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
otomega25 - Eu mi-am reconditionat turbina...Am 2 luni, am facut in concediu 2000 km. Pana acum e in ordine. Am dat 1000 ron, fara factura, deci fara TVA. Mi-a schimbat tot in interiorul ei. Am trimis-o prin posta, a doua zi era pe drum spre mine, reconditionata. Daca te intereseaza amanunte, am nr 0745621665. Turbina mea era Garret (sau asa ceva).
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am vb azi la Bv cost intre 800-1200 ron fara tva cu 1 an garantie sau intre 500-650 Euro cu 2 ani garantie. ma mai gandesc... ( Nu am bani ! )
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu propun altceva ca si asa sunt clipuri si materiale pe net cum sa o desfaci: sa cautam furnizorii de piese si sa comandam noi componentele, in felul asta am economisi manopera si am da noi buleala daca ar fi asta o problema, desi nu cred fiindca sunt reconditionate tot de oameni. Ce ziceti? Eu ma arunc.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sunt de acord. insa chiturile de pe net sunt made in china... pe cand daca le.as face eu ( dar nu am cu ce ) ori un strungar mai tipicar ,mai ales daca ar avea si scule ar fi muuuult mai bune deci se pot reconditiona fara probleme si de altii ! o sa mai incerc azi o tactica poate pacalesc vanele sa nu se blocheze...
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
secarianu - nu cred ca ai dreptate 100%...Pe langa schimbarea componentelor, turbina trebuie echilibrata dinamic la 150.000 rotatii. Nu o poti face acasa. Echilibrarea e cea mai importanta. Fara echilibrare axul este descentrat. Asta mi-a explicat cel care mi-a reconditionat mie turbina.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mda, ai dreptate, inca nu am avut timp sa ma documentez insa cu siguranta asa este fiindca ei au un banc special computerizat care banuiesc ca probeaza si testeaza eventual chiar si centreaza cum ai zis tu.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la asta ma refeream cand spuneam de un strungar tipicar... un strung mic care sa ajunga la 200k rpm ca altfel degeaba... plus rectificare ax pe masina de rectificat...
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Echilibrarea axului turbinei nu se poate realiza decat cu aparatura dedicata. Fara echilibrare, setul de reparatie, fie el chiar original, nu tine. Totusi, eu va sfatuiesc spre o turbina noua sau sh, fara reparatii. Eu am facut genul asta de reparatii la turbine, si dupa un an am cumparata noi. Totusi, cei de la Brasov unde se repara au preturi bune la tubine noi.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si totusi nu.mi dau seama de ce se suge furtunl de dupa intercooler... e posibil k turbina nemai.facand presiune ,senzorul de presiune sa detecteze si sa deschida, admisia facandu.se pe 8 clapete... corectati.ma daca gresesc...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ptr cei ce vor tebui sa inlocuiasca T urile (distribuitori) de la circuitul de vacuum/vid, ele costa 15 lei / bucata ,scumpe dar originale. Eu bagasem Turi de la dacie de stergatoare si au pleznit ca sunt din acelasi material din care e facuta orice dacie ... Very Happy
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
furtunul "se suge" atunci cand nu ai comanda la turbina si in consecinta nu iti baga destul aer. La functionare normala, acel furtun nu trebuie sa "se suga" niciodata.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
E clar, ce sa mai. Repara turbocompresorul. Sau cauta altul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR