Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
la dezmembrari la orastie in jud hd este un omega 2.2 dti de la care am luat eu pompa servo cu 2 bulioane. turbina ink o avea dak vrei nr lor de telefon da un pm
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:la dezmembrari la orastie in jud hd este un omega 2.2 dti de la care am luat eu pompa servo cu 2 bulioane. turbina ink o avea dak vrei nr lor de telefon da un pm
si acum as veni sa o iau insa nu am bani... mai ales cu ,, -25%"... am cateva piese la vanzare dar nu apare nimeni, asa ca raman legat de maini... @secarianu - nu o las decat dupa ce se duce de tot turbina, pana atunci trag de ea iar in toamna sper sa incep o investitie majora in ea... turbina nu pun decat noua ! 500 e cu 2 ani garantie...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, insa e riscant. Sa nu patesti ca mine, o ia pe ulei. Ai grija colegu! Achtung! Verific-o bine totusi.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si totusi am mai citit pe aici de o electrovalva de sub turbo , una mica, ca ar fi de vina si pt acel P1590.. dar de aceea sa se suga furtunul de dupa intercooler... ok. turbina nu mai baga asa cum ar trebui insa de pe la 3000 rpm incepe si se umfla dar de ce se suga pana in 3000... ? nu am bani acum ca as fi dus.o la @Maiandrei...
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
care stie daca se poate monta o turbina k aceasta pe diesel ? http://www.4tuning.ro/magaz...nsta-id-2408.html e mai ieftina decat una stock cu 200 e. , ce a..ti auzit de acest model de turbina hibrid T3/T4... JDM MonstA
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am revenit... se pare ca era gresit pus un furtun de vacuum la solenoiduri, cel de la senzor presiune la turbo si invers. se accelereaza altfel insa tot imi apare check enginul pe la 80-90 km/hsi nu mai merge cum trebuie.. o sa mai incerc un schimb de debitmetru aer( posibil sa de.a eroare de la un anumit flow-rate ,desi e nou Pierburg ) ori senzor turatii ( are 2 ani de cand l.am schimbat Hella ) si am observat ca acum turbina percuteaza imediat... chiar prea devreme... cum trece de 1200 rpm cum se declanseaza parghia...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Turbina tre sa intre de la ~ 1800 rpm, e posibil sa fie decalibrata parghia. Interesanta jonglarea cu vacuumurile, insa verifica atent traiectoria lor sa nu bulesti ceva, risti sa se tureze si atunci e foarte grav... Debitmetrele se defecteaza rar, doar daca nu schimi filtrul de aer la timp si ajung particule de praf pe film. Senzorul de turatii nu are treaba, il testezi cel mai usor scotand fisa lui iar daca face urat si nu se tureaza atunci e ok.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:care stie daca se poate monta o turbina k aceasta pe diesel ? http://www.4tuning.ro/magaz...nsta-id-2408.html e mai ieftina decat una stock cu 200 e. , ce a..ti auzit de acest model de turbina hibrid T3/T4... JDM MonstA
nimeni nu stie nimic... nu ma ajuta nimeni... Sad Crying or Very sad
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am fost la Maiandrei si intra-adevar acel P1590 ( 8 ) este de la o electrovalva cautati ca e deschis in topic despre acest cod eroare si am mai aflat ceea ce banuiam... turbina nu face presiune, paletii pe evacuare sunt mancati un pic, deoarece acolo era in disc cu rol de protectie a axului , sa nu intre funingine, gaze la rulmenti si incetul cu incetul ( se auzea des la pornire ) cum freca iar paletii a antrenat bucatele din acea tablita de protectie pe evacuare la viteza lor.. si asa s.au mancat in timp, destul de ajuns sa nu faca presiune ceruta de ecu si de aici alte probleme, nu scapa ulei pe la ax , nu se blocheaza axul in ture ( functionare ) deci un ax ( care a format si din acei paleti pt evacuare, deoarece sunt nituiti si fac parte din ax ) ar fi binevenit , iar ceilalti de la admisie sunt o alta parte componeneta care se poate dezamsambla si sa ma duc la baietii cu reconditionari care sa.mi ceara suta de euro pe o treaba de cel mult 30 min. iar nu.mi convine... cine stie unde gasesc o turbina dusa ? cu axul ok sau chiar daca e dus, in sensul ca are joc, ma risc sa il montez la a mea turbina... ( Garrett GT1849v ) ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ce presiune maxima iti facea turbina in sarcina ?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu daca v-am povestit cand cei dintr-un "service" foarte renumit in CT dupa ce mi-au facut motorul nu au stiut sa puna furtunasele de vacuum cum trebuie (ca in service nu se foloseste TIS Wink, deh' sunt meseriasi) si dupa ce am luat la ture masina sa vad cum trage motorul nou pistonat am constatat ca atunci cand trebuia sa intre turbocompresorul (>1800 rpm) nu avea vlaga, deci nu facea presiune, fiind inversate cel de wastegate cu switchover. Deabia cand am schimbat pompa de injectie la o luna dupa refacerea motorului, cei de la Bosch Car Service avand echipament Bosch de diagnoza si date in timp real au constatat "anomalia": in loc sa faca presiune, circuitul era in depresiune. Insa NU sugea furtunul dintre intercooler si colectorul de admisie. Scuze daca mi-am adus aminte cam tarziu, sper sa fie de folos cuiva informatia.
CONCLUZIE? : verificati-i pe cei din "service" ca veti mai plati o data refacerea motorului ca mine (da, am desfacut motorul inca o data dupa cei din service si am si pus pompa la punct) si NUMAI cu informatiile din TIS 2000. Dati foarte mare atentie la ceea ce scrie acolo, pana la cel mai mic detaliu. Uneori se poate improviza, insa uneori!
Tot respectul pentru Marius Andrei, cand am zis "service" se exclud persoanele de pe acest forum care detin service-uri sau chiar sunt meseriasi! Ma referea la cei ce au scule si nu stiu sa le foloseasca sau nu studiaza un motor inainte de a se apuca a il desface (nu toate sunt la fel!).
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:am fost la Maiandrei si intra-adevar acel P1590 ( 8 ) este de la o electrovalva cautati ca e deschis in topic despre acest cod eroare si am mai aflat ceea ce banuiam... turbina nu face presiune, paletii pe evacuare sunt mancati un pic, deoarece acolo era in disc cu rol de protectie a axului , sa nu intre funingine, gaze la rulmenti si incetul cu incetul ( se auzea des la pornire ) cum freca iar paletii a antrenat bucatele din acea tablita de protectie pe evacuare la viteza lor.. si asa s.au mancat in timp, destul de ajuns sa nu faca presiune ceruta de ecu si de aici alte probleme, nu scapa ulei pe la ax , nu se blocheaza axul in ture ( functionare ) deci un ax ( care a format si din acei paleti pt evacuare, deoarece sunt nituiti si fac parte din ax ) ar fi binevenit , iar ceilalti de la admisie sunt o alta parte componeneta care se poate dezamsambla si sa ma duc la baietii cu reconditionari care sa.mi ceara suta de euro pe o treaba de cel mult 30 min. iar nu.mi convine... cine stie unde gasesc o turbina dusa ? cu axul ok sau chiar daca e dus, in sensul ca are joc, ma risc sa il montez la a mea turbina... ( Garrett GT1849v ) ?


p1590 o aveam si eu acea eroare..insa am aici pe cineva care reconditioneaza turbine garette,un reconditiona era cand am intrebat eu pana in 800ron complet!depinde ce este dus!daca vrei dai un pm!
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema ciudata la a mea... nu stiu daca e normal sau nu ca nu am termen de comparatie dar cand accelerez brusc simt cand intra turbina.. trage pana aproape de 3000rpm apoi o simt ca nu mai accelereaza.. urca in turatie liniar. fara ac se simte mai putin dar totusi se simte insa cu ac este simtitoare treapta asta
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ti-as recomanda sa te uiti la tija turbinei cum se comporta la accelerare.
Controleaza si furtunul de vacum la GATE a turbosuflantei.
Turbo nu intra in trepte si la anumite turatii ! Cum incep sa curga gaze spre afara incepe sa se invarta .
Dai gaz creste viteza gazelor scurse spre teava de esampament si odata cu ele se invarte si turbina mai repede.Sunt alte categorii de masini unde turbina intra in trepte si in paralel cu inca o a doua turbina si mai stiu eu ce inbunatatiri se fac pentru a obtine putere, viteza etc.
Dar noi avem masini standart,familiare si nu de performanta.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
niste poze unde ar fi astea ai cumva? si daca ma uit la tija cum e normal si nu ar fi normal.. ce trebuie sa faca... ?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin dupa ceva timp absent... in sfarsit mi.am luat turbina sh. f. ieftin si inca in stare buna, numai ca intimpin o problema la inlocuirea ei... nu reusesc sa desfac pe masina , la vechea turbina un surub torx... la saxofon, i.am dat cu spray degripant, lichid frana, otet , deruginol... nimic... incerc cu torx de 10 si scapa... am avut de 9, torx 9 mm dar am pierdut.o si numai gasesc ,unii au spus ca exista... insa majoritatea spun ca nu exista... pareri, solutii... eventual o tubulara torx de 9mm ( sau mai nou denumit E-uro, E9 )
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin.. acum am o problema (sper ca nu foarte grava...) am schimbat uleiul si filtrul, dat fiind turbina schimbata, apoi cand sa dau la cheie , baterie moarta... cu ajutaorul lui @iulian1971 caruia Ii Multumesc pe aceasta cale. am tractat.o si a pornit ,insa dupa aporximaticv 20-30 de secunde de mers frumos a dat in nas si mergea in 3 pistoane... exact ca acele camioanele pornite dimineata, pe racoare cand merg in suturi relantiul... pana s.a oprit apoi am pornit.o la cheie si a pornit greu insa la fel... tot in 3 mergea pana s.a auzit un zgomot puternic metalic , k o lovitura.. ceva s.a rupt... ori s.a infundat asa rau un injector incat nu mai merge , ori posibil sa se fi desincronizat axul cu came de la tractare... am desfacut capacul de la motor a doua zi si am verificat axul cu came( dupa ce i.am facut semn ca sa il pot pune pe aceeasi poz. ) , tacheti, cubultori toti buni ( intregi ! nimic spart ! )montat la loc dat la cheie insa de data asta nu m.a mai ajutat bateria deloc... astept acum sa ajung cu ea la maiandrei ( tractata ) sa o punem la punct cu sincronizarea si mai apoi... ( sper sa nu fie cazul ) sa desfac motorul...
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca ti-a sarit de la punct asa usor.
la mine se supraturase motorul din cauza vaporilor de benzina din intercooler......a stat vreo 20 de sec turata la maxim cu contactul oprit, dupa ce s-a oprit singura nu a mai vrut sa porneasca la cheie cu toate ca electromotorul invartea...........am tractat-o vre-o 250m si a pornit .
Cred ca este imposibil sa-ti sara de la punct cand ai distributia pe lant .
Mai bine ai verifica turbina, sa aiba paletii de la admisie intregi, la fel de bine ai face daca ai desface capacul de la admisie sa vezi daca ti-au ajuns ceva resturi pe acolo din turbina(daca este cazul)
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:nu cred ca ti-a sarit de la punct asa usor.
la mine se supraturase motorul din cauza vaporilor de benzina din intercooler......a stat vreo 20 de sec turata la maxim cu contactul oprit, dupa ce s-a oprit singura nu a mai vrut sa porneasca la cheie cu toate ca electromotorul invartea...........am tractat-o vre-o 250m si a pornit .
Cred ca este imposibil sa-ti sara de la punct cand ai distributia pe lant .
Mai bine ai verifica turbina, sa aiba paletii de la admisie intregi, la fel de bine ai face daca ai desface capacul de la admisie sa vezi daca ti-au ajuns ceva resturi pe acolo din turbina(daca este cazul)
de unde benzina la intercooler la tine ? poate motorina vrei sa spui... vezi sa nu iti sara motorul in aer... turata la maxim e tare periculos, inseamna ca iti baga turbina ulei in admisie si ti.l arde motorul , de aceea turatia maxima. vezi sa nu distrugi motorul !si inca ceva ! eu am schimbat turbina... asta daca ai citit... asa ca turbina scoate.o din culcule... dar un lucru e sigur, un plastic (patina intinzatorului de lant) e rupt ! deci masina e in service la Maiandrei astept marti sa vad ce vom descoperii atunci .
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am avut proasta inspiratie sa clatesc intercooleru cu banzina si sa nu-l usuc foare bine. spre norocul meu nu s-a intamplat nimic cu motorul !
Citisem tot ce ai postat aici cu fff mare interes, banuiesc ca turbina nu ai luat-o de noua si de aceea am presupus ca ai avea prob din nou cu ea .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR