Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • suetonius

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 EEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Rog sa fiu ajutat cu o schema electrica sau explicatii cu privire la legaturile dintre bobina de inductie si pinii de jos (sunt 3) de la modulul de aprindere. Am cumparat un nou modul ( cu 6 pini - 3 sus si trei jos) si la inlocuire electricianul a pierdut ordinea cablurilor care vin de la bobina de inductie. Am gasit explicatii, dar se refereau la cablurile pe culori si unde vine fiecare; la Opelul meu cablurile de la mufa la modul au fost schimbate si nu mai corespund pe culori. Va multumesc.
Skip ads

  • suetonius

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 EEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Scuze, am omis sa precizez ca Opelul Kadett este cu motor tip 1.3 NB, 1987, caroserie 33, 1297 cc, cu aprindere electronica si injectie monopunct.
Multumesc.
  • suetonius

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 EEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
In speranta ca se va ivi cineva care sa ma ajute, postez doua imagini cu sistemul partial de aprindere la kadett.
Mentionez urmatoarele: Cablul 3 intra in pinul 3 de la modul, partea superioara; cablul 1 este fixat la masa delcoului; nu stiu unde sa pun cablurile 2, 4 si 5.
Astept si sper.


  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=81376 pe la mijlocul pagini sunt ceva poze pe care se vad legaturile pe culori. Sper sa iti fie de ajutor. Bafta
Skip ads

  • suetonius

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 EEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Opel Kadett - Multumesc pentru postare si interesul acordat. Am deschis, am vazut, dar nu se potrivesc. O sa mai caut si mai astept. Inca odata, multumiri si numai bine.
  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Din cate vad eu ai delcou ca pe C16NZ eventual maine seara dau jos capacul de delcou si ma uit ca unde vin firele de la bobina.
  • suetonius

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1987 EEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Opel Kadett - Multumesc din nou pentru interes. Intre timp am stabilit ordinea in care vin cablurile la modul. Problema s-a complicat pentru ca: am verificat senzorul Hall (un led cuplat cu o rezistenta de 350 ohmi; cand s-a dat la cheie, ledul a palpait); modulul de aprindere este nou si legaturile la bobina si microprocesor (aprinderea electronica) sunt bune; firul care pleaca de la modulul de aprindere la microprocesor are continuitate, iar iesirea de la el la bobina de inductie are, de asemenea, continuitate. Pentru a vedea daca microprocesorul primeste semnal de la modul, ar trebui un osciloscop. In orice caz, dupa schimbarea modulului de aprindere, nu este scanteie la bobina de inductie, asa cum nu era nici inainte.
Urmeaza sa verific aprinderea electronica. Am tot cautat pe met, dar nu gasesc nimic.
Am vrut sa postez fisierul in care se vad pinii modulului si ce rol are fiecare, in ideea ca poate mai are si altcineva nevoie, dar nu mi s-a permis acel tip de fisier.
Pun o adresa, pentru cine va fi interesat:
http://cn.oemol.com/oem/en_...20L%20MOTORS.html
Numai bine tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR