Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • razvanmorosanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Fratilor sunteti geniali! nu-mi vine sa cred ca am scapat de acel zgomot... astazi fiind o zi frumoasa de primavara ma uitam aici la tutoriale si am zis ca e un moment bun sa ma apuc de reparat galeria... am desfacut tot am lipit-o... m-am panicat putin cand am vazut tot desfacut si ma gandeam ca nu o sa reusesc sa le pun la loc dar pana la urma am reusit si nu a fost chiar atat de greu... si acum imi suna motorul super super bine... am si uitat acest sunet Very Happy va multumesc pentru ajutor
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
razvanmorosanu doar d-aia se ezista forumurili Smile
Dupa Paste am de gand si eu sa purced la demontarea galeriei, sunt vizate probleme mai complexe mai intai trebuie sa gasesc o solutie la P1113 la levierul ala, apoi arunc un oki la furtunul/stutul de recirculare gaze galerie( la posibilul vinovat de consum ulei), abia apoi la montarea finala am sa imi incerc si eu norocul cu etansarea galeriei si sper sa inlatur si eu zdranganitul ala suparator. Am aceleasi temeri ca un coleg : daca nu pun ca mioriticul dar totusi scapa farame de silicon intarit/uscat, pot aparea probleme? Adica se foloseste ditamai filtrul de aer contra impuritatilor pe admisie si nu strica nimic o farama de silicon? AM INDOIELI Question Revin cu detaliile si rezultatele operatiunilor la sfarsit precum si cu primele impresii
  • alinutzu18

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Dupa operatia de mai sus am inceput sa am numai probleme. La doua zile dupa ce am desfacut galeria, dupa un drum de 800km mi-a aparut check engine-ul cu eroarea P17152 amestec slab. A inceput sa de-a in nas in mers si cand luam piciorul dupa acceleratie, la 110 grade incepea sa se accelereze singura pana la 1500 ture, scadea turatia la 500 si intr-un final se oprea. Dupa 2-3 zile a inceput sa nu mai tina relantiul nici la rece. Am schimbat senzor map si si-a revenit. Dar dupa alti 6-700 km a inceput sa de-a in nas iar in mers si s-a aprins iar check cu eroarea p17152.

Sa nu fie ceva la locul lui si sa traga aer fals? Sa refac operatia cu galeria?

Mersi.
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
alinutzu18 daca inainte de interventie nu aveai asemenea probleme e clar ca ai gresit undeva dar cred ca cel mai bine demontezi tu inapoi tot ce ai facut si vezi pe parcurs unde ai gresit, altfel nu stiu cine de aici te poate trimite direct la problema.

Revenind cum am promis, am facut urmatoarele:
-demontat suport+baterie 12v(in ordine inversa Very Happy )
-demontat suport+filtru aer, furtun gros+debitmetru(sau ce e el), scos de pe gura clapetei de acceleratie (trottle)
-demontat+curatat (a 4-a oara de cand am masina) cu un fel de carbusolv - ii zice altcumva, luat din Auchan - f.f bun: EGR
-demontat trottle, calculator, furtunase, tevi, tevushte, pacanele, cablulete injectoare Twisted Evil
-demontat galerie admisie, inspectat pe acolo - nimic care sa ma faca sa cred ca as avea problema cu zdranganici, dau sa pun galeria deoparte (curatata si ea cu carbusolv-ul), apoi idee cu verificarea etanseitatii intre cele 4 galerii: turnat apa in fiecare, pe rand, surpriza - apa ajungea putin si in galeria vecina, asa ca am zis sa ii aplic tratamentul cu dezlipirea-curatarea-etansarea cu noua pasta Victor-Reinz 300grade
-demontat blocul(galerie ?) Twinport, iar acolo surpriza surprizelor: cele 4 supape impreuna cu galeriile alea micute/subtiri de aer erau colmatate, astupate practic complet de jeg(ulei+praf+calamina); demontat totul de pe respectivul bloc mai putin parghia comuna si cu supapele(acolo nu m-am bagat, consder ca e chestie de reglaj la reasamblare), inclusiv cele 4 injectoare cu teava aia comuna (nu ies neam din teava, lea-m scos asa cu totul..)

In urma curatarii Twinportului am "cercetat" un pic mecanismul, am sperat ca acel martor (impreuna cu eroarea P1113) si lipsa de putere la aparitia ei in bord) sa fie generata de catre acea colmatare a clapetelor care sigur nu mai inchideau bine(jeg de 1 mm grosime depus pe ele), am zis ca am rezolvat, am asamblat totul inapoi dar nu am scapat de acea eroare/fenomen. Ramane ca in sambata viitoare sa intervin totusi cu rezistenta de 680ohmi pe potentiometru, numai ca eu sperasem sa descopar ce genereaza acea eroare... Oricum, atentie mare la acea depunere din Twinport, daca defaceti pe acolo.. Eu ma felicit ca am demontat, in mod nomal ar trebui ca, dupa rezolvarea electrica acel bloc sa functioneze mai corect decat daca doar as fi montat rezistenta si atat.

Va urez tuturor mecaniciosilor de ocazie (ca mine Very Happy ) spor la treaba

* revin cu detalii dupa operatie

PS1- scuze ca nu am mentionat: parca este mai liniste dupa relipirea galeriei, credeti-ma ca inca nu am urmarit f atent treaba , deocamdata sunt cu okii pe P1113, revin si va spun daca e vreo diferenta acustica
PS2- alte scuze pt ca vb de Astra G, consider ca totusi vb despre acelasi motor
Skip ads

  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Smile Smile Me happy

Am pus si rezistenta respectiva, masina MERGE ! Toarce frumos, nu mai zdrangane (conform topicului), i-am pus bujii BERU, benzinica de OMV100 si s-a transformat Astra mea intr-un BMW Smile

Datorez totul acestui forum in domeniul auto.
Ramane ca sambata sa repar radiatorul de A/C prin suprimarea celor 2-3 conducte radiale indoite, apoi fug cu ea la incarcat freon si nu-mi mai ramane decat sa ma ocup de estetica ei (lustruit pleoapele farurior - ce urate sunt asa matuite...), urmeaza paravanturi pe fata , reconditionare jante aliaj, poate niste folii mai inchise pe spate etc, etc.... La finalo sa am "tupeul" sa incarc pe forum niste poze cu starea ei.
O zi buna va doresc!
  • siron

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor. am si eu acel zgomot metalic de tabla care vine din galeria de admisie problema este ca nu am nici timpul nici banii necesari in momentu asta sa o duc undeva sa se uite la ea. intrebarea mea ar fi daca merg asa cu ea se poate intampla ceva grav ? pentru ca trebuie sa fac un drum de circa 1500km. va multumesc pentru raspuns.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poti face linistit ...nu se intampla nimic Smile
  • siron

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mutumesc mult de raspuns!
Skip ads

  • siron

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
daca poate sa imi spuna si mie cineva un service in bucuresti care m-ar putea ajuta cu problema asta as fi recunoscator.
  • alinutzu18

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am refacut operatia de demontare galerie admisie si curatare, impreuna cu colegul merlucius( de fapt mai mult el a lucrat) si de atunci au disparut problemele.

A ramas sa curat si egr-ul deoarece un surub nu "s-a lasat" desfacut nici in ruptul capului.

Multumesc colegului merlucuis pentru ajutor.

Merlucius a scris:alinutzu18 daca inainte de interventie nu aveai asemenea probleme e clar ca ai gresit undeva dar cred ca cel mai bine demontezi tu inapoi tot ce ai facut si vezi pe parcurs unde ai gresit, altfel nu stiu cine de aici te poate trimite direct la problema.

Revenind cum am promis, am facut urmatoarele:
-demontat suport+baterie 12v(in ordine inversa Very Happy )
-demontat suport+filtru aer, furtun gros+debitmetru(sau ce e el), scos de pe gura clapetei de acceleratie (trottle)
-demontat+curatat (a 4-a oara de cand am masina) cu un fel de carbusolv - ii zice altcumva, luat din Auchan - f.f bun: EGR
-demontat trottle, calculator, furtunase, tevi, tevushte, pacanele, cablulete injectoare Twisted Evil
-demontat galerie admisie, inspectat pe acolo - nimic care sa ma faca sa cred ca as avea problema cu zdranganici, dau sa pun galeria deoparte (curatata si ea cu carbusolv-ul), apoi idee cu verificarea etanseitatii intre cele 4 galerii: turnat apa in fiecare, pe rand, surpriza - apa ajungea putin si in galeria vecina, asa ca am zis sa ii aplic tratamentul cu dezlipirea-curatarea-etansarea cu noua pasta Victor-Reinz 300grade
-demontat blocul(galerie ?) Twinport, iar acolo surpriza surprizelor: cele 4 supape impreuna cu galeriile alea micute/subtiri de aer erau colmatate, astupate practic complet de jeg(ulei+praf+calamina); demontat totul de pe respectivul bloc mai putin parghia comuna si cu supapele(acolo nu m-am bagat, consder ca e chestie de reglaj la reasamblare), inclusiv cele 4 injectoare cu teava aia comuna (nu ies neam din teava, lea-m scos asa cu totul..)

In urma curatarii Twinportului am "cercetat" un pic mecanismul, am sperat ca acel martor (impreuna cu eroarea P1113) si lipsa de putere la aparitia ei in bord) sa fie generata de catre acea colmatare a clapetelor care sigur nu mai inchideau bine(jeg de 1 mm grosime depus pe ele), am zis ca am rezolvat, am asamblat totul inapoi dar nu am scapat de acea eroare/fenomen. Ramane ca in sambata viitoare sa intervin totusi cu rezistenta de 680ohmi pe potentiometru, numai ca eu sperasem sa descopar ce genereaza acea eroare... Oricum, atentie mare la acea depunere din Twinport, daca defaceti pe acolo.. Eu ma felicit ca am demontat, in mod nomal ar trebui ca, dupa rezolvarea electrica acel bloc sa functioneze mai corect decat daca doar as fi montat rezistenta si atat.

Va urez tuturor mecaniciosilor de ocazie (ca mine Very Happy ) spor la treaba

* revin cu detalii dupa operatie

PS1- scuze ca nu am mentionat: parca este mai liniste dupa relipirea galeriei, credeti-ma ca inca nu am urmarit f atent treaba , deocamdata sunt cu okii pe P1113, revin si va spun daca e vreo diferenta acustica
PS2- alte scuze pt ca vb de Astra G, consider ca totusi vb despre acelasi motor

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Va salut...dupa ce am citit si rascitit forumul am considerat ca am si eu aceasta problema, se manifesta in toate vitezele intre 1700-2400 turatii si nu la relanti, e ca un sunet metalic de frecventa inalta,ca un zgomot ca de diesel ascutit, iar atunci cand o accelerez mai tare...de la 2100-la 2400 se aude mai putin si de asta m-am gandit ca intra in rezonanta tabla respectiva de la admisie. Cu pretextul de a-mi curata admisia...am fost la service si am insistat sa mi se faca operatiunea pe care multi dintre voi ati efectuat-o. S-a curatat calumea,s-a lasat la uscat, nu m-am gandit sa cumpar eu silicon Reinz dar aveau ei unu de culoare neagra CARAMBA se numeste Shocked http://www.ppschemicalsolut...anufacturer_id=11 pe site scrie pana la 300 grade dar pe tub scria pana la 180 grade (marketing probabil) ,au curatat siliconul vechi bineinteles.Am mers cu ea 2 km pana acasa,s-a incalzit motorul in timpul asta. Cand am pornit-o,peste vreo 6 ore tot la fel facea, e posibil sa nu se fi intarit siliconul destul incat sa fi curs si aspirat sau...o fi de la altceva? (clapetele twinport din ce-am mai citit dar nu-mi oscileaza la relanti,nu sunt erori). Imi pare rau ca nu am lasat-o acolo 12 ore Sad dar aveam nevoie de masina. Eram curios daca a patit cineva din care a facut operatiunea asta sa faca tot la fel si sa se constate ca a curs siliconul sau...altceva...Am si io buba asta pe creier Smile
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am patit ca dupa prima reparatie efectuata . am strans suruburile la tabla aia cam tare si cam in 3 luni a reenit zgomotul...iar cand am dat jos se crapase tabla in doua bucati....si zanganea iar! am prins tabla in suruburi ca sa fie totul ok !
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
meris CORBU, cred ca o s-o mai las asa...mi-e ca daca ma duc iar la service ma cred diliman cei de acolo Smile , poate pe viitor daca o sa gasesc un service unde se cunoaste problema, am uitat sa mentionez ca face numai dupa ce ajunge motorul aproape de 90 grade,probabil se dilata tabla de la caldura si de asta face. ms Smile
  • Nel Biggson

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cu o admisie din asta scapati definitiv de zgomote si in plus se obtin vreo 23 CP, masina devine mai fasneata.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nici 2,3 cai nu obtii, apaiii...
  • Nel Biggson

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Si 2 cai sunt buni daca ii legi de Opel si te trage gratis prin tot Iesiul Laughing .
Acum serios vorbind, am un Opel cu motor de 1.6 16v pe care l-am dus la 150 CP, momentan. O admisie din asta isi face treaba. Dbilas face o admisie pt Z16XEP care scoate 23CP fara chip si 33 cu chip.
  • astra1.6

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
eu am o admisie dbilas ajuta motorul cumva mai mult sau imi pune cai in plus? tu cum l-ai dus la 150?
  • Nel Biggson

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Esti boss daca ai o admisie Dbilas.
Motoarele de 1,6 de la Opel sunt resctrictionate din fabrica cu galerii lungi si contorsionate. Prin inlocuirea cu o galerie cu volum calculat, cu tevile mai scurte, drepte si eventual conice si cu buza sub forma de trompeta se obtin puteri superioare.

La mine am obtinut aceasta putere cu destul de multe modificari, unele cam scumpe, dar e facuta si pt. a participa la competitii. Dar 130-135 CP din motor de 1,6 16v se obtin destul de usor si relativ cu putini bani.

Asa ca monteaza-i Dbilas-ul(vezi ca valoreaza cam 1000 euro nou!) ca ii dai repede vreo 20 CP(asa spun fabricantii).
  • Panzerschrek

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Inca o data adresez rugamintea unei persoane din Iasi care a facut operatiunea in cauza sau care ma poate trimite la un service competent, platesc cat trebuie. Am trait cu zgomotul ala 100k , nu mai pot. Va rog frumos raman dator cui ma poate ajuta.
  • Panzerschrek

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am facut operatiunea descrisa si din pacate nu am scapat de zgomot, nu e absolut nici o imbunatatire comparativ cu situatia de inainte. Am lasat masina nepornita cam 16,17 ore, deci timp a avut suficient, silicon s-a folosit de calitate f buna. Tabla din galerie era fixata foarte bine, intr-adevar nu mai avea decat f putin silicon dar in nici un caz nu avea joc. Singurul vinovat pe care il mai vad in prezent sunt clapetele twinport.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR