Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sal'tare tuturor! am si eu o problemuta mik a calibra sfi. am spart un furtun la racitorul de ulei zilele trecute si am mers cativa km cu un nivel mai mic de ulei in baie cred ca 3-3,5l. am inlocuit furtunul si peste uleiul ramas am completat cu castrol magnatec 10W40. masina merge ok ,dar la relanti imi falcaie in bord martorul rosu de la ulei cred ca cel pt presiune. atunci cand accelerez la macar 1000rpm ,becul se stinge. daca scot joja ies aburi. eu cred ca se manifesta asa din cauza:
-uleiului amestecat
-motorul scapa compresie in baie
-senzor ulei defect
-uleiul nu ajunge in racitorul de ulei, pt ca are o teava putin gatuita
voi de ce credeti ca scoate aburi pe la joja?
sau martorul acela din ce cauza se poate aprinde?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dacã pânã la aceastã completare nu ieºea abur, atunci problema vine de la uleiul amestecat. Dacã ieºea ºi inainte atunci pot fi alte cauze.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu iesea abur si nici nu falcaia becul pt presiune. dar masina pierdea putin ulei pe la garnitura de la baie de cand am cumparat-o si aceeasi problema am si acum.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Atunci incepe cu ce este mai simplu. Schimbã uleiul si vezi dacã persistã problema.
Skip ads

  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
este posibil sa se aprinda becul pt ca am scurgere de ulei pe la garnitura de la baie?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred. Inainte de completarea cu ulei aveai acea scurgere pe la garnitura de la baie? Cred cã da ºi zici cã becul era stins. Pãrerea mea cã uleiul ºi-a pierdut proprietãþile prin amestecare si de acea nu ai nici presiune in rampã.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da,atunci era ok chiar daca aveam scurgere pe la garnitura. o sa incerc sa iau un ulei mai vascos (avand in vedere ca masina are 225000km si o sa schimb si garnitura de la baie).merci pt sfaturi!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Decizie inþeleaptã. Succes.

P.S. Sã ne spui dacã s-a rezolvat prin schimbul de ulei.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu are rost sa pui mai vascos, nu cred ca ca e uzat motorul in asa hal.
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat. la inceput cand am pus uleiul castrol peste cel vechi se faceau vapori in baie si imi arunca pe la garnituri,destul de mult. dupa ce am mers 3 zile cu masina am vazut ca nu mai sunt vapori cand scot joja, si scurgerile s-au oprit, acum nu mai da pic de ulei pe nicaieri. si in mod miraculos becul s-a stins. cred ca sunt mai multe cauze care au dus la aprinderea martorului:
-senzorul de la vibrochen era defect si motorul statea la o turatie mai mica,aproximativ 800-900rpm.
-uleiul nou nu se omogenizase cu cel vechi.
-in momentul in care mi s-a spart furtunul la racitorul de ulei, eu am pierdut uleiul de pe conductele de la radiatorul acela mic. atunci cand am completat el a umplut mai greu racitorul, pt ca am o conducta strangulata si nu prea are curgere. deci exista mai multe cauze.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR