Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
bun gasit inca o data. am tras azi un fir de la pinul 12 ECU la pinul 27 GID. problema e ca eu in Gid aveam deja fir la pinul 27 si anume maro-negru subtire dar nu ajungea la ECU pe pinul 12. unde ar putea merge acel fir?
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
acel fir iti merge intr-o mufa undeva pe stalpul stanga in interior
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dar se opreste nu?. nu e conectat nicaieri. sper. ptr ca eu m-am legat de acel fir langa gid. si ptr ce ar fi acel fir in gid precablat si nedus in ecu?
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
acel fir este dus in mufa x1 de pe stalp si se opreste acolo nu estecablat mai departe in ecu cel mai bine este sa il tragi din ecu panz in spatele gid si sal cinectezi acolo
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 2,677
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De vineri 27.03/2009 sunt si eu proaspat posesor al unui mid/ multumesc pe aceasta cale colegilor flores_astra & Maiandrei pentru ajutorul acordat! insa am o problema dupa spusele lui florin
"flores_astra" masina mea ar fi a 2a cu aceasta problema/ problema este urmatoarea : pun contactul imi apare asa ceva :
dupa ce apas frana dispare si apare asa ceva :
aveti idee de la ce poate fi ? / precizez ca nu am functii checkcontrol// multumesc inca odata colegilor ce m-au ajutat si sper sa ma mai ajute.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,412
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu esti singurul cu aceasta situatie eu nu o consider problema .
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daca aveti bec ars, nu are continuitate......
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 2,677
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai nu am checkcontrol./ iar bec ars nu am la frana am unul de pozitie. pe dreapta fata . nu cred ca are vreo legatura.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa ai check , la frina doar daca ai bec ars pe frina ar trebui sa iti semnalizeze...
poate este vreo setare din mid .
  • blackdevil

  • Mesaje scrise: 2,677
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
totul e posibil.. multumesc pt idee am sa verific si becurile .
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
...eu am MID cu GSM (ccrt 700) motorZ17DTL , am luat maneta cu butoane Bc, am montat-o, acum trebuie sa trag de la pin 47Ecu la pin ? MID...si activarea lui...ma poate ajuta cineva?
multumesc foarte mult
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,913
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18 XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
la ce te referi sa te ajute sa tragi firul sau cu informatii in al doilea rand la motorul tau nu este pinul 47 ci 12 din mufa mare ecu
acest ecu se gaseste sub aripa stanga fata
cu activarea ia legatura pe PM cu maiandrei el te poate ajuta iar daca vrei cablarea poti sa o faci singur sau sa ma contactezi telefonic pe mine
bafta
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
...cablajul il fac singur ...doar cu informatii...?
i-mi dai si mie nr tau te rog?
multam
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Pentru cei cu MID pe Y17DT si Z17DTL: trebuie sa verificati acuratetea informatiilor prin metoda plin-plin:
- faceti plin-ochi si resetati complet MID-ul (tineti apasat butonul Reset pana sunt afisate 3 stelute, resetati si jurnalierul de km.
- parcurgeti o distanta de minim 100 km;
- faceti iar plin-ochi si notati cat scrie pe bon, cati litri consumati indica BC, km parcursi pe jurnalier, km parcursi pe MID.

KM parcursi pe jurnalier si MID ar trebui sa fie aceiasi, insa e posibil sa aveti diferente intre litrii consumati pe MID si cei de pe bon.
Pentru rezultate mai bune, repetati operatiunea de 2-3 ori ca sa facem o medie.

Cu toate aceste informatii pot sa recalibrez MID-ul a.i. sa imbunatatim acuratetea.
Cititi si >AICI<

Trebuie sa ajustam consumurile la MID pentru Z17DTL si Y17DT. Am primit feedback ca sunt diferente intre plin-plin si consumul mediu afisat.
Aplicati metoda de mai sus si scrieti aici concluziile, sa facem o ajustare cat mai buna.

BlackDevil, trebuie sa ai 12V pe pinul 18.

Am unit cele 2 topice care tratau acelasi subiect, urmeaza sa dispara mesajele ce nu contin informatie utila.
LE: din 13 pagini au ramas 4 Smile Acum sa vedem cine nu gaseste informatia utila.
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare din nou. de azi am si eu BC pe astra mea. si asta multumita lui maiandrei caruia doresc sa-i multumesc si pe aceasta cale. un tip deosebit, il recomand cu caldura tuturor. va scoate la lumina. sa revenim: mi-a activat BC-ul si surpriza, nu a mers. si nu a mers din aceeasi cauza ca si la un coleg al nostru si anume contact imperfect in ecu. dar tot maiandrei m-a scos si din asta. multumesc inca o data. bafta tuturor.
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
problema. am cablat ecu cu un pin de ecu pe care l-am bagat in mufa dar tot nu merge. in stationare arata F peste tot, iar in miscare imi arata distanta parcursa, viteza medie si un range de 72 km (mai am cam 8 litri de motorina in rezervor) in rest arata zero. cand iau contactul imi arata 1,1l/h dar doar ptr o fractiune de secunda. orice solutie e binevenita. multumesc anticipat.
  • cTL
  • Membru bebe
  • 1 mesaje
  • din 26 Apr 2009
  • Locatie: Prahova
  • cTL

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe forum si am cautat pe tot site-ul dar nu am gasit o discutie legata de problema mea, asa ca imi cer scuze pentru offtopic.

Am o Astra G si nu mai imi merg ceasurile(kilometraj/turometrul)+martorii nu mai pornesc deloc. Masina merge dar intreg panoul nu mai functioneaza.

Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Si te-ai gandit tu asa de unul singur ca asta e cel mai potrivit topic in care sa postezi.
Am cautat eu pentru tine, si am gasit:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41322
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22699
Posteaza in unul din ele si detaliaza problema.

Bine ai venit in club.
Citeste regulamentul si respecta-l.
Pentru ca e primul mesaj, ti-am raspuns. De obicei se sterge.
Nu continuati aici cu off-topicul, abia am facut un pic de curatenie.

@mariusnegru - esti sigur ca ai tras fir din GID/27 la X129/12?
Daca da, trage si GID/28 la X129/54 (sau la pinul 2 din switchul de frana), cica tre sa fie tras pentru NAV. Nici eu nu inteleg care ii e rostul, dar daca altfel nu vrea, merita incercat. Tine-ne la curent.
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dtl din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@maiandrei: sigur este tras, am pin de ECU voi face si cablarea respectiva dar astea doua zile am masina la bucuresti la cumnatul meu. mi-am amintit ceva. ieri am tot umblat eu prin ea si in mers imi afiseaza range 58 km(5-6 litri motorina in rezervor) si consumul mediu de 9l/100km, apoi de 8,9l/100km, dar in stationare tot F imi arata. pinul 2 din switchul de frana inteleg ca este acelasi cu 54/X129. la frana de picior am 2 switchuri: primul este ptr cruise control si al doilea ptr lampa de frana. inteleg ca trebuie sa ma leg la cel de lampa de frana si anume pe pinul care merge la becuri. sper sa nu fac vreo prostie. apropo pe firul de la pinul 12/X129 trebuie sa fie vreo tensiune? ca eu am verificat cu lampa de control si nu am tensiune. multumesc.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verifica daca sunt corect trase cele 3 fire catre INStrument.
In special cel de turatie.

Nu mai folosi lampa de control in astfel de situatii.
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata