Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • crazy

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
silviur31 a scris:Deci am schimbat toate filtrele si am curatit clapeta de acceleratie.Nu era asa murdara ca la alti colegi.Dar acum surpriza...mi se accelereaza brusc la relanti...intre 1000 si 1500 si e instabil...fata de 800 rpm cat aveam inainte.In plus in miscare ajunge aproape de 2000.Sa fie motorasul de la relanti ?Nu am umblat la debimentru ca nu era murdar.
Poate Daniel daca a rezolvat problema ma lamureste si pe mine.
Am gasit un furtunas subtire care iese din alt furtun mai gros din cutiuta ovala unde e prinsa cutia lichidului de frana.Scrie ceva cu alb pe el.Dar cred ca e un senzor si nu cred ca e el problema ca ducea undeva spre habitaclu printr-un guler de cauciuc cu orificiu in lateral.

P.s.Unde e valva EGR la motor X18XE?Atasez niste poze
Astaecu furtunasul
.

Asta poate ma ajuta cineva sa gasesc EGR.


Si aici:
1=IMI DA ULEI PE LA RACORDUL DE PLASCIC
2=FURTUN INGAURIT
3=MOTORASUL CU PROBLEME?

Eu exat asa am motorul in masina,am schimbat si am curatat toate consumabilele(clapeta,motoras) in el si tot oscileaza turatia in relantiu dar nu in totdeauna.Mai verifica daca nu-ti primeste pe undeva aer fals deoarece mie imi era rupta furtunul gros de cauciuc dupa debitmetru de la caldura mare de la motor.Daca tie ti bun demitmetrul no schimba lasa asa mai ales daca e debitmetrul original deoarece nu are nici un rost si e si scumpa ca dracu(la mine a fost 850Ron cu manopera cu tot).
Eu iti sugerez sa o duci la un tester unde iti spune c-am ce poate fi,dar atunci cind iti face probleme ca altfel nu-ti arata nici pe tester(eu am patit).
Skip ads

  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
incerc intai sa repar tid-ul.dar care ar fi pretul ?
  • donatelo

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
incerc intai sa repar tid-ul.dar care ar fi pretul ?
  • silviur31

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca tragea aer fals.
Crazy,ai zis:"imi era rupta furtunul gros de cauciuc dupa debitmetru de la caldura mare de la motor".Care este acel furtunas?Cel de deasupra motorasului dat cu banda izoliera de desupra motorasului pas cu pas?
Eu am dat cu banda pe langa gatul acela de plastic de la racordul de cauciuc pe unde era ulei si am curatat valva egr,(schimbat garnitura,lasat in carburol,era cam ruginita).M-am gandit ca se blocase dar daca trageam aer pe ea functiona.Era egr pneumatic deci cea cu un furtunas desupra.Rezultatul.La pornire urca acceleratia la 1100 si coboara in jur de 800rpm.Oscileaza ff putin si nu se ma accelereaza aiurea la relanti.
In week dau o tura cu ea sa vad cum se comporta la drum lung.Maine ma duc sa vad daca gasesc niste furtunase si niste pasta termorezistenta sa dau in locul bezii izoliere.
Mai am sa vad ce e cu furtunasul acela rupt.Nu stie nimeni? Embarassed
Donatelo daca repari tidul sa imi zici si mie cum faci si daca functioneaza.Am citit tutorialele dar nu stiu ce varianta e ok.Nu stiu daca cu presa functioneaza si nu vreau sa dezlipesc filmu ca sa raman asa cu el.
Skip ads

  • crazy

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Este furtunul de cauciuc gros care merge la debitmetru si iese din debitmetru si intra in motor,ala gros din ultima poza:mie imi era rupta la cot si trebuia sa schimb(primea aer fals).eu inca nu am curatat EGR-ul ca n-am avut timp si nu prea stiu pe unde este dar motorasul pas cu pas(motorasul relanti) a fost curatat de electrician.La pornire si mie mi-se tureaza in plus porneste ceva pompa care dupa citeva secunde se opreste,zic unii ca e pompa de benzina care dupa un timp nu se opreste ci nu-l mai aud eu pentru ca la motorul de 1.8 pompa de benzina are racire pe benzina si merge in continuare tot timpul asa ca nu am voie sa umblu cu masina cu rezervor gol(pe rosu) ca nu mai are racire pompa(cel putin asa mi-a zis un mechanic),zicea el sa pun pompa de benzina dintr-o masina de 1.6 ca la ala se opreste dar nu stiu daca ii face bine la masina.In plus are o gramada de pompe legate pe motor care tre buie sa porneasca si ele si au ulei in ele asa ca se tureaza un pic,la mine numai pina aud pompa de benzina dupa aceea isi revine de parca ar trage benzina.Eu umblu cu el nu des dar umblu si nu are nimic.
Furtunasul nu stiu ca nu sunt mechanic,nici EGR-ul nu stiu unde este.
  • silviur31

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Problema a fost ca tragea aer fals pe la gatul de plastic alb,de unde pleaca furtunasul lipit de mine cu banda izoliera.Cand am curatat carburatorul l-am dat peste cap.Acest "gat" de plastic are un locas special si nu trebuie invartit cu furtunasul.Asa ca atentie cand curatati carboratorul.Acum totul este ok, turatia ramane la 700 rpm .Bafta
  • seba_zi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2014

  • Mesaj Privat
buna seara, imi poate spune cineva cum se numeste furtunul cu nr 2 din ultima poza ca al meu sa topit si trebuie sa imi cumpar altul si nu stiu cum ii spune
Multumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR