Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu aveam vizibilitate dar se pare ca si cea care comanda turbo are filtru. chiar acum il curat. sper sa se rezolve.... Sad
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai vezi si daca functioneaza si verifica sa nu ai furtunele sparte .
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am taiat unul din furtune pt ca era crapat la un capat, dar nu cred ca asta era problema pentru ca am curatat si filtrul electrovalvei care comanda turbo si nu are nici o treaba. nici nu trebuie sa scot masina din curte, pentru ca imi dau seama stand pe loc si turand masina. Se tureaza cu lag (intarziere). Dupa ce am curatat primul filtru rupea masina, zici ca era noua. A mers 2 zile, si apoi la revedere. Nu stiu ce cacat se intampla... s-o fi mutat problema in alta parte? Cert este ca de ex maine dim cand o pornesc, merge bine primii 2-3 km, dupa care iar isi reia regimul de mers cu putin fum, si fara sa traga.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
fugi cu ea la un coleg care se ocupa de diagnostic din bucuresti vezi ca sunt destui se intalnesc joi seara pe langa sala polivalenta.
Nu am desfacut eletrovalva si nu sunt sigur daca are 2 fire care vin de la calculator se poate verifica la baterie daca functioneaza sau daca e intepenita.
Lagul poate fi dat si de la calculatorul de injectie oricum trebuie scanat.
Skip ads

  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
poate acum a cazut electrovalva de tot... cum se poate verifica ? am un vecin cu un y17dt, si as putea sa o pun pe a lui, sa fac o proba, dar deja i-am luat debitmetru odata...
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai nu ai treaba cu debitmetrul dal naiba cu sau fara el functioneaza dar consuma mai mult daca nu e montat.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
WST a scris:poate acum a cazut electrovalva de tot... cum se poate verifica ? am un vecin cu un y17dt, si as putea sa o pun pe a lui, sa fac o proba, dar deja i-am luat debitmetru odata...


Electrovalva nu trebuie sa permita trecerea vacuum-ului prin ea cand nu este pusa la curent.
Se alimenteaza la 12V. Pentru testare se pune un furtunas pe "VAC" si se "suge" cu gura. Nu trebuie sa permita trecerea vacuum-ului. In momentul in care o conectezi la tensiune trebuie sa permita sa tragi aer.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@WST, ARE filtru si asta. Uita-te bine langa furtune Filtrul este langa furtunase indreptat in sus (In aceiasi directie cu mufa de alimentare).
Skip ads

  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:@WST, ARE filtru si asta. Uita-te bine langa furtune Filtrul este langa furtunase indreptat in sus (In aceiasi directie cu mufa de alimentare).



am zis mai sus ca l-am vazut pana la urma, l-am curatat si pe ala dar masina tot la fel, dau sa plec de pe loc, si cand sa prinda rotile demaraj, ma opreste si da in nas, si continua sa accelereze incet, cu putin fum pe teava, si turbo cred cax nici nu mai intra...
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pana nu pui un tester pe masina sa vezi parametrii nu ai de unde sa sti daca intra sau nu.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Pana nu pui un tester pe masina sa vezi parametrii nu ai de unde sa sti daca intra sau nu.



au pus 2 testerul si unul l-a pus chiar in doua randuri, si singurul lucru era debitmetrul putin slabit. am facut si testul agrafa si nimic
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
unde este amplasata clapeta de acceleratie la Y17DT ?
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Diesel-ul nu are clapeta de acceleratie...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Y17DT intr-adevar nu are. Z19DTX are dar face alte chestii fata de clasicul throttle body de la benzina.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
s-a uitat cineva mai devreme la ea, si a pus un surub in capatul furtunului scos din egr cred, si merge bine din cate vad, am inteles ca ar fi totusi electrovalva (solenoidul) care comanda valva egr. cu toate ca am curatat filtrul acesteia, si a mers bine 2 zile, probabil a cedat in cele din urma. cat e masina in siguranta sa merg asa cu surubul in furtun pana cumpar piesa?









  • adrian82

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pai desfaci egereul si axul de la eletrovalva in degresezi , poate o fi blocata fiindca funinginea plus motorina nearsa si datorita presiuni aerului foarte mare creeeat de turbina face in asa fel sa devina casant cu timpul axul si sa nu mai culiseze cum trebuie la comenzile primite de calculator catre eletrovalva.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@adrian82, nu are ce funingine sa fie pe electrovalva.
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
adrian82 a scris:Pai desfaci egereul si axul de la eletrovalva in degresezi , poate o fi blocata fiindca funinginea plus motorina nearsa si datorita presiuni aerului foarte mare creeeat de turbina face in asa fel sa devina casant cu timpul axul si sa nu mai culiseze cum trebuie la comenzile primite de calculator catre eletrovalva.




asta vroiam sa vad, daca pot sa repar electrovalva, dar cred ca o sa apara complicatii la montaj, nu de alta dar e capsulata ca o fiola infectabila, si nu stiu cat de etansa va mai fi dupa ce desfac partea cu tevustile..
  • WST

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cat e masina in siguranta sa merg asa cu surubul in furtun pana cumpar piesa?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
999.999.999.999 Km Smile Sau pana la primul ITP cand nu o sa-ti mai iasa noxele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR