Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
deci pana la urma pompa ar fi problema ?
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La z30dt nu se schimba pompa de apa la inlocuirea distributiei, cureaua nu antreneaza pompa de apa. Pompa de apa este mai jos antrenata de de de o parte a distributiei care nu se schimba fiind pe roti dintate. Daca au schimbat pompa de apa sunt complet imbecili. Altfel se poate sa fie si o garnitura de chiuloasa, japonezii au gresit cuplurile de strangere si trebuie schimbate garniturile de chiuloasa iar prezoanelle au alte cupluri de strangere( vezi TIS)
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da stiu cum arata pentru ca am asistat la toata operatiunea... asa au spus ca trebuie si asta au facut , au demontat tot capacul ala si au dat toare rotile zimtate jos....
acum nu inteleg daca masina inainte sa umble ei la distributie nu avea nici o problema, mergeam si cu 230km/h iar apa la apa imi indica 90'c fix, iar acum dupa ce s-a schimbat distributia si pompa cum o calc putin mai tare creste....
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sefu de service a zis direct garnitura de chiuloasa, nici macar nu s-a uitat la masina.... iar mecanicul care a lucrat la ea mi-a zis soptind (domne vezi ca astia asa fac mereu, masina nu are nimic dar vor sa te puna sa mai scoti bani din buzunar, este sigur pompa de apa care nu lucreaza cum trebuie). nu inteleg adica pana sa intre masina in service nu avea nici o problema iar dupa operatiune , am plecat la drum cu ea si gata prima forja sa spun asa si a crescut apa la 97, merg incet scade apa la 90 .
Inca ceva ce este TIS? habar nu am
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
TIS 2000,TIS2WEB,GLOBAL TIS, cu prostiile astea se repara opel-ul nu dupa ureche, programe de reparatie offline si online
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
bun am inteles, acum revenind la problema mea, nu stiu pe cine sa cred :
1. mecanicul care spune ca garniturile nu au nimic si ca de vina este pompa ca nu recircula apa cum trebuie
2. seful de service care spune sus si tare ca e de la garnituri

- cum ar fi putut influenta operatiunea de schimbare a distributiei in asa fel incat sa strice una sau ambele garnituri ? este posibil? pt ca daca este din vina lor, nu am nici un chef sa mai dau iar bani din buzunar pentru greseala lor...
- sau este 100% pompa de apa si iarasi trebuie sa-i pun sa o schimbe tot pe banii lor ca eu inca 850 ron pe alta nu mai dau pentru 1300km cati am parcurs (un drum pana la mare si inapoi)
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cred ca pana la urma in Romania o sa ajungem sa ne reparam masinile singuri, chiar nu mai poti avea incredere in absolut nimeni....
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic ca este de vina pompa de apa. Sunt intanlite cazuri rare ce-i drept in care turbina de antrenare de la pompa intra mai mult decat trebuie (nu mai sta in flux cum trebuie) si taie apa.
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am aflat raspunsu, ventilatoru nu porneste pe treapta 2
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
revin cu aceasi problema , pana la urma merg toate treptele la ventilatoare, am schimbat si termostatul , aceleasi simptome... zici ca e blestemata
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu-ti ramane decat sa incerci sa schimbi pompa de apa, se pare.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mda... se pare ca o desfaca iar toata distributia sa o verifice cap coada... o sa insist petru o noua pompa de apa....
am citit pe aici pe forum despre existenta unei pompe ajutatoare electrice care se afla undeva pe la radiator? habar nu am daca pe z30dt exista asa ceva...
Skip ads

  • armaniboss21

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2012

  • Mesaj Privat
turbo defect unde pot sa gasesc un sh masina e din 2006 si are 184 ps cine ma poate ajuta si pe mine
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
skipero a scris:Nu-ti ramane decat sa incerci sa schimbi pompa de apa, se pare.


iti vine sa crezi ca masina nu avea absolut nimic.
antigelu era de vina... bagasera Hepu G12 cu punct de fierbere 107 grade....
am bagat GM original Dex Cool si totu e ok
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR