Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • rooobert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salutt forum.....m-am lovit de o problema pe care nu stiu sa o rezolv si ma gindesc ca poate primesc ajutorul vostru....despre ce este vb:am o vectra b caravan motor x20dtl din 97, 60 kw.nu este prima oara cind ploua torential si merg cu masina prin baltoacele din bucuresti,observ ca nu mai trage la accelerare ca si atunci cind scoti mufa de la debitmetru.deci,se accelereaza f f greu si pe distante f mari ajungi la o viteza convenabila.trec citeva zile,banuiesc ca se evapora apa din locul de unde imi face problema si masina isi revine.de fiecare data,martorul cu prb motor se aprinde doar atunci cind incerc sa trag de ea,daca merg ca o baba nu .ma tot gindesc ca poate este ceva legat de pedala de acceleratie care am inteles ca are transmitere electronica catre calculator.precizez ca simtomele apar numai la ploi cu caracter torential atunci cind trec cu viteza prin apa si mai ales daca nivelul apei pe strada este mare.in afara glumelor pe tema prognozei meteo sau altora,astept sa ma ajutati cu un raspuns care imi macina nervii.cu respect,multumesc.
Skip ads

  • no_name_luci

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2010

  • Mesaj Privat
rooobert a scris:salutt forum.....m-am lovit de o problema pe care nu stiu sa o rezolv si ma gindesc ca poate primesc ajutorul vostru....despre ce este vb:am o vectra b caravan motor x20dtl din 97, 60 kw.nu este prima oara cind ploua torential si merg cu masina prin baltoacele din bucuresti,observ ca nu mai trage la accelerare ca si atunci cind scoti mufa de la debitmetru.deci,se accelereaza f f greu si pe distante f mari ajungi la o viteza convenabila.trec citeva zile,banuiesc ca se evapora apa din locul de unde imi face problema si masina isi revine.de fiecare data,martorul cu prb motor se aprinde doar atunci cind incerc sa trag de ea,daca merg ca o baba nu .ma tot gindesc ca poate este ceva legat de pedala de acceleratie care am inteles ca are transmitere electronica catre calculator.precizez ca simtomele apar numai la ploi cu caracter torential atunci cind trec cu viteza prin apa si mai ales daca nivelul apei pe strada este mare.in afara glumelor pe tema prognozei meteo sau altora,astept sa ma ajutati cu un raspuns care imi macina nervii.cu respect,multumesc.



Nu trage din cauza DEBITMETRULUI DE AER ....nu si da un scan!O sa sti ceva ma iexact!
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ai fost iexact cu sfatul, no_name si sti ce zici
te ocupi cumva de mecanica?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@rooobert, fa o diagnoza cand iti merge prost si vezi ce erori ai. Altfel ar trebui sa cercetezi toate mufele, toti senzorii, etc, sa vezi unde iti intra apa.
Skip ads

  • rooobert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
masina are un upgrade al parametrilor motorului de la 82 ph la 110 ph....in acest fel,rezultatul unui test este incert,apar multe erori,lucru pe care l-am acceptat cu buna stiinta fiind avertizat.cit despre debitmetru....este primul lucru care a fost verificat skimbind cu altul nou dar fara efect.tin sa va precizez ca nu sint mecanic profesionist,dar ma pricep la mecanica si in speta la acest tip de opel ptr ca lipsa banilor de investit in masina ca si manopera,m-au determinat sa imi rezolv singur prb...si kiar am reusit in mare.am scris asta,ca sa va determin sa imi dati solutii pe care eu nu le-am luat in seama.
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
verifica tot vacumul , toate electrovalvele care actioneaza turbina , egr si clapetele de aer
probabil iti intra apa pe la o electrovalva care actioneaza turbina sau egr
daca mai e nevoie de ceva detalii tinem legatura
banuiesc ,ca din cauza apei intrata pe la el. sau wesget-ul de la turbina , aceasta sa nu mai lucreze
turbina are o tija care iese din ea , daca e trasa la relanti inseamna ca lucreaza
  • rooobert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce ma luat dracu tot verificind,un pusti de la un tarc de dezmembrari care lucreaza akolo,fara sa se uite,doar spunindu-i simtomele,ma facut ko....este dispozitivul care creeaza vidul pentru vacuumul de la turbosuflanta....la magazinul de piese auto pe programele lor de serch se numeste convertor de aer pentru turbo-suflanta.el se afla dispus inaintea valvei ce actioneaza la suflanta si este asezata pe stilpul amortizorului din dreapa stind pe scaunul soferului.deci,cu alte cuvinte,nu mai actioneaza asupra valvei iar ea nu mai misca tija de la turbo.acum hai sa va spun si preturile....la magazin cel mai mic pret este 635 ron,cel mai mare 1000 ron,iar la dezmembrari 250 ron.asa ca ....oricum,multumesc tuturor celor care au avut amabilitateta de a incerca sa ma ajute.
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
era vorba de electrovalva care face vid la wesgate, daca ai fi inteles ce ti-am scris mai sus , te descurcai singur
Skip ads

  • dzema

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2010

  • Mesaj Privat
rooobert a scris:dupa ce ma luat dracu tot verificind,un pusti de la un tarc de dezmembrari care lucreaza akolo,fara sa se uite,doar spunindu-i simtomele,ma facut ko....este dispozitivul care creeaza vidul pentru vacuumul de la turbosuflanta....la magazinul de piese auto pe programele lor de serch se numeste convertor de aer pentru turbo-suflanta.el se afla dispus inaintea valvei ce actioneaza la suflanta si este asezata pe stilpul amortizorului din dreapa stind pe scaunul soferului.deci,cu alte cuvinte,nu mai actioneaza asupra valvei iar ea nu mai misca tija de la turbo.acum hai sa va spun si preturile....la magazin cel mai mic pret este 635 ron,cel mai mare 1000 ron,iar la dezmembrari 250 ron.asa ca ....oricum,multumesc tuturor celor care au avut amabilitateta de a incerca sa ma ajute.

ai incercat sa bagi furtunu de vacum sarind peste valva defecta? m-am trezit mai tarziu Razz
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Si ce rezolvi prin anularea solenoidului in afara de presiune mica de supraalimentare rezultata din actionarea permanenta a wastegate-ului?
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sal tuturor!sunt nou posesor de vectra b caravan 2000 di 82 cai...am o problema care nu-i dau de cap..se aprinde becu de check engein..totu e in regula..am fost la test...valva de la egr..sa curatz egru...l-am curatzat..si fix 10 km am mers si s-a aprins iar..s-a spart valva aia din nauntru..ok..am facut rost de 2 egr-uri de la dezmembrari si cu ambele se aprinde...alea nu au membrana sparta..si le-am verificat..nu pierde presiune ca al meu care l-am avut pe mashina...tin sa precizez ca se aprinde becu cand merg constant indiferent de treapta cam intre 1600rot si 1800 rot...debreiez sau accelerez si se stinge becu..baniesc ca nu mentzine presiunea vacumului la egr cand merg constant...cine ma poate ajunta plss!..daca mai fac un test imi poate verifica exact daca e egrul sau pompitza de vacum?sau arat doar ca e eroare de egr si atat?tin sa precizez ca testul mi l-a facut in 2 minute..a scanat a vazut eroarea...a shters eroarea..si atat...si mi-au luat 100 ron Sad((...daca e cineva amabil din Buc sa pot testa cu un egr care e 100% bun...ash fi foarte recunoscator..idul meu de mess e dinusilviu2003.plssssss heeeeelp!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
verfica furtunasele de vacuum.

Acum 2 zile a venit un prieten cu Y20DTH la mine ca nu ii trage masina si se aprinde cheita.
Am facut un test drive si intr-adevar, era mai puturoasa decat batrana dacie. Se aprindea check engine si la 1700-1800 rpm daca tineam pedala constant si daca o acceleram (pe la 3000 rpm ii taia gazul la propriu, cu pedala la podea scadea turatia). La el a fost un furtunas de vacuum de la turbo (in acelasi mod se comporta si daca pierde vacuum-ul din instalatie).
Skip ads

  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mersi de sfat!ideea e ca mashina nu a facut asha cand a luat-o..o am de vreo luna..adisa din germania...dupa ce am schimbat 2 egruri intre ele...tin sa cred ca poate fi vreun vacum..poate pompitza care deschide egrul...cand merge constant nu trage suficient pompitza si nu recircula complet gazele....
fac apel la forumishtii din buc care au x20dtl si ma pot ajuta cu un egr care e 100% bun sa testez sa scap de o posibila problema...poate am avut eu ghinion sa iau 2 egruri tot defecte...multumesc anticipat!
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
intradevar atunci cand e aprins becu nu trage...dar daca accelerez ushor se stinge becu...daca o calc brusc blana ramane aprins si nu are putere...toate astea ma cam duc la ceva cu vacumu...dar nush cum sa-l testez....ashtept sfaturi!


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dupa cum am spus, verifica FURTUNELE de vacuum sa nu aiva crapaturi la capete sau sa nu fie largite. ca atunci incepe distractia
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
revin cu noi informatii....am cam verificat furtunele si par ok...am testat si pe loc am tinut accelerat constant la 1500 rot...si s-a aprins becu dupa cateva secunde de tinunt constant accelerata...la aprox 1800 la fel si la 2000 rot...la fel....de la 2000 rot in sus tinut constant nu se mai aprinde becu....nu e dispus nimeni sa ma ajute sa incerc la mine un egr care shtie 100% ca e bun?fac cinste!o sa incerc sa mai fac un test dar e criza...Very Happy....
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pt. cameleonu:cauta maiandrei pe forum, da un telefon si dupa aia ne spui si noua cum s-a rezolvat


Service dedicat OPEL in Bucuresti
edit by StefanTolos Wink
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:pt. cameleonu:cauta maiandrei pe forum, da un telefon si dupa aia ne spui si noua cum s-a rezolvat


Service dedicat OPEL in Bucuresti
edit by StefanTolos Wink

sal! la ce preturi presteaza ca e criza si nu prea detin bani sa ma jecmaneasca prin serviceuri!
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
p.s. maiandrei e in concediu pana pe 15 sept...asptept si alte sfaturi si cine a mai patint ca mine cum a scapat de problema...
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aha, vrei s-o rezolvi in regie proprie, atunci mai documenteazate, foloseste cauta, timp sa citesti, si dupa ce citesti de inebunesti ai sa constati ca nu mai stii nici ce stiai inainte Rolling Eyes
acum am mai citit ce ai scris, sigur ai probleme cu traseul de vacum furtunasele de la vacum pot fi crapate si nu le observei, de asemenea acele imbinari de cauciuc pot fi crapate la capete si pierd vacuum pe acolo
verifica prin eliminare, scoate furtunul de la egr si ezi cum se comporta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR