Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
revin cu alte informatii..am enumerat mai sus ce am facut....azi am curatzat galeria de admisie si supapele alea...erau negre si depuneri de 2-3 mm....negre...funingine.etc....am pus tot la loc ...si daca o ti turata la 1500 constant cateva secunde...10-15 sec....se aprinde iar becu....Sad((( deci munca in zadar....la tester a zis ca e egru...si numai daca testez cu unu de pe alta masina care nu se aprinde becu....atunci am certitudinea ca egru e ok....am 2 +al meu dupa mashina cu toate se aprinde....al meu are sparta membrana..celelalte nu...si la 2000 rot tot se aprinde...si la 1800...aprox...se aprinde...dupa 2000 nu se mai aprinde...heeelp plssss!nush ce sa mai demontez...ce sa mai curatz...
Skip ads

  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cand se aprinde beculetul problema e electrica, electronica , o sesizeaza cal, furtunasele catre elecrovalva care comanda turbina, l-ai verificat,tot sistemul de vacuum trebue verificat
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sincer nu prea shtiu unde sa ma uit dar o iau de la capat...cu uitat...toate simptomele ma duc cu gandu la vacumuri ...ca e undeva o pierdere de presiune .....asta e tre sa ma chiniu
  • rooobert

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
buna seara Forum....sa incep metodic.....pentru tine dinusilviu2003,ma ofer eu sa iti imprumut de pe masina mea ceea ce ai nevoie ca sa iti testezi masina...iar pentru mine,incep iarasi un dialog cu dumneavoastra pentru ca am o noua problema.....motorul nu mai porneste sub absolut nici o forma.opel vectra b an caravan,1997,60kw,motor 1995cc x20dtl,350000km. De ce nu merg la service or sa ma intrebe vechii membrii?am scris si in dialogul trecut ca am un up grade la motor de crestere a puterii pentru ca eu nu am intercooler,iar nici un service de niciunde,nu vede problema reala,doar o multime de coduri....desi calculatorul masinii trebuie adus in parametrii din fabrica ca testul sa vada eroarea adevarata pe care o am.....so,problema mea incepe astfel:cum,necum schimbind filtrul de motorina,surubul central al cartusului(al corpului filtrului)care trebuie desfacut sa poti scoate filtrul s-a rupt in interior,deci facind inutilizabil tot ansamblul.Am mers la mai toate dezmembrarile din Bucuresti,dar pretul fiind cuprins intre 100-200 roni,am renuntat la el,asa incit am pus furtunele pe direct si am mers cu ea in acest mod(precizez ca nu se simte nici o diferenta in sensul rau).Ieri,vorbind cu cineva,imi spune cu alarma in voce ca fac o greseala enorma ca merg asa caci pot distruge pompa.OK,opresc la primul tarc de dezmembrari,cumpar piesa 150ron,plec sa o montez eu pentru ca am considerat ca stiu sa o montez(si chiar stiu),desfac colierele de la furtunele pe care le pusesem pe direct,desprind furtunele unul de celalalt si de tur si de retur,cind pentru o problema personala urgenta sotia ma suna sa vin urgent acasa.....asa ca....am montat inpoi furtunele pe direct,am strins colierele evident,am slabit ultimul injector de pe rampa cel mai departat de pompa pentru aerisire si da-i cheie frate....am dat si intr-un final apocaliptic,dupa ce am invocat toti sfintii si pe bunul Dumnezeu,masina a pornit.Am strins injectorul si iata,masina merge beton,urmind ca atunci cind o sa am timp sa ii pun iarasi filtru.....Toate bune si frumoase,plec,imi fac treaba,iar mai pe seara ca eram liber,am luat un borcan din acela care face presiune pentru a uda florile si pun putina apa in el cu un pic de sampon auto si spal motorul de motorina scursa la o presiune cat cea a unui pistol de jucarie cu apa.Precizez ca am spalat motorul de multe ori fara nici un fel de problema......ce am patit?Motorul nu numai ca nu porneste deloc,sub nici o forma,nici macar un semn,nimik,dar am, facut praf si electromotorul dind la cheie si bateria descarcata......am tractat masina pe 20 km distanta cu injector slabit cu el strins,cu icoane pe bord,cu cruci in cerul gurii,masina nu mai porneste......informez:am verificat tur-retur,am verificat furtunele de la vacuum-uri,egr-ul,nimik,nimik,absolut nimik,nici cel mai mic semn ca ar incerca sa porneasca.Am scris atit de amanuntit pentru carcotasii care in lok sa te ajute cu o vorba buna iti tot atrag atentia ba ca esti bebe ,ba ca nu stii gramatica,ba ca nu sti sa folosesti functia serch.....imi permit sa le atrag atentia si sa le transmit ca daca aveam bani suficienti nu stateam pe forum ci in service in dibas,si nu asteptam aici solutii.ce sa va spun,merci de rabdare si kiar astept ceva raspunsuri cu solutii........

am sa las si messenger id pentru aceia care vor sa fie amabili si sa imi scrie in privat............sotir_robert

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

Skip ads

  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
rooobert a scris:am sa las si messenger id pentru aceia care vor sa fie amabili si sa imi scrie in privat............sotir_robert

sal! am citit ce ai scris mai sus....nu ma pricep foarte bine la opel...am pati-o si eu cu a mea cand am schimbat filtrele..de fapt filtrul de motorina..l-am schimbat toate bune si frumoase...dar nu am umplut paharelul cu motorina...mai era aprox jumate...cand sau dau la cheie..a plecat..a mers 5 sec si a murit...apoi nevoie s-o mai ia....m-am chinit 2 zile...s-o pornesc...si pana la urma mi-am pus para de aia de cauciuc cu care amorsezi...am taiat furtunul de tur si am prins-o acolo...e asha ushor acu ca nu mai ai probleme cu amorsatu....daca e ne intalnim si te ajut s-o porneshti punem para mea sau cautam una tre sa fie in autovit...am idul tau de mess...cand intrii vorbim acolo...bafta!
  • raze
  • *
  • 7 mesaje
  • din 02 Apr 2010
  • Vectra 1998 Y20DTL
  • Bucuresti
  • raze

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sal ai rezolvat problema si daca da cum ?, deoarece am si eu o problema asemanatoare cu un vectra b , x20dtl
  • iulian926

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1998 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema vectra B x2.0 DTL din 98 am schimbat furtune, debitmetru , senzor map ,pompa injectie acum 2 ani si nu trage in sarcina .se aprinde martorul in bord si nu mai trage bn. nu depaseste 4000 de ture si viteza maxima e de 110 km h si din greu ii ia . sa ma ajute cineva daca se pricepe va rog
  • iulian926

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1998 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
a, uitat sa precizez ca am pus-o pe tester si imi da 2 erori p1220 si p0400
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR