- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sincer nici eu nu ma plang cu consumul de la C20NE... am fost la cheia(Brasov) dus intors cam 600km si am scos media de 8l cu tot cu oras si serpentine din Oituz si Cheia + viteza normala de 100-150km/h. Depinde foarte mult si de motor in ce stare este el.
Imi doresc foarte mult sa ii schimb motorul da singurul lucru de care imi este frik este ca o sa bag banii multi in masina si or sa fie ceva legi de kkt cu vamiile akuma si o sa vad ca vine X cu o calibra din 97` C20LEt cu 1000Euro si sa mai arate si bine......
Imi doresc foarte mult sa ii schimb motorul da singurul lucru de care imi este frik este ca o sa bag banii multi in masina si or sa fie ceva legi de kkt cu vamiile akuma si o sa vad ca vine X cu o calibra din 97` C20LEt cu 1000Euro si sa mai arate si bine......
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
La vara mai mult ca sigur am sa ii schimb motorul ca nu se mai poate....daca se enerveaza unul cu pasatu de 130cp ma cam face zic eu.....si ma oftik iau maxim dar dupa ce pun un LET vad eu dupa cine comenteaza
Daca eu nu am 4x4de fabr pot pune LET si sa pot sa bag si 4x4????????????????????????????????
Daca eu nu am 4x4de fabr pot pune LET si sa pot sa bag si 4x4????????????????????????????????
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 11 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca eu nu am 4x4de fabr pot pune LET si sa pot sa bag si 4x4????????????????????????????????
No this will not work.The floor of the car body of a 4x4 calibra is total different from a front wheel driven calibra.The floor of a 4x4 car body has space/room for the 4x4 transmissionbox and the shaft that transmits the power to the rear axle.The rear axle is also different in order to move the rear tires.
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
Calibra-Turbo a scris:
No this will not work.The floor of the car body of a 4x4 calibra is total different from a front wheel driven calibra.The floor of a 4x4 car body has space/room for the 4x4 transmissionbox and the shaft that transmits the power to the rear axle.The rear axle is also different in order to move the rear tires.
Daca eu nu am 4x4de fabr pot pune LET si sa pot sa bag si 4x4????????????????????????????????
No this will not work.The floor of the car body of a 4x4 calibra is total different from a front wheel driven calibra.The floor of a 4x4 car body has space/room for the 4x4 transmissionbox and the shaft that transmits the power to the rear axle.The rear axle is also different in order to move the rear tires.
eu nu intaleg !!!
cum sti tu sa citesti in romana si nu sti sa scri decat in engleza
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
[quote="sorin666"][Aici te cam lauzi, stimabile, ca si la consum, dealtfel... Pe ce te bazezi cand zic ca ma laud?Cauta si tu pe net sa vezi cam cat consuma motorul asta pe Calibra sau daca nu gasesti,vino la Cj iti platesc eu toate costurile de deplasare in caz ca te-am aburit cu consumul si e o declaratie publica
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
nu am avut pretentia ca este EXACT acelasi motor ca la DTM(desi exista si o editie speciala Calibra DTM care are o varianta de motor foarte apropiata)la fel cum si WRC este diferit de WRX etc etc insa cei pasionati de curse si de masini stiu ca de fapt orice succes intr-o cursa este urmat in productia de serie de un motor asemanator care va asigura succesul vanzarilor.Tot pasionatii de curse stiu ca de fapt deosebirea mare intre un motor de curse si varianta lui in productia dxe serie este in primul rand fiabilitatea sau mai precis durata de viatza -pentru ca cele de curse sunt impinse spre extrem fara pretentia de a tine mai mult de o cursa dupa care se schimba....chestiile care fac mai economic acest motor sunt inovatoare cum ar fi un circuit comun de racire in interiorul"v"-ului-apa ulei,injectia,diagrama de functionare,etc etc (mai exista o chestie deosebita la motorul asta-unghiul "v"este diferit fata de majoritatea pentru a-l face mai compact)...caut exact pe net unde am citit odata ca sa va arat si voua...poate are cineva brosura de vanzare ptr motorul asta fiindca si acolo am vazut odata chestiile astea inclusiv chestia cu "5ani"
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
parasutistul a scris: nu am avut pretentia ca este EXACT acelasi motor ca la DTM(desi exista si o editie speciala Calibra DTM care are o varianta de motor foarte apropiata)la fel cum si WRC este diferit de WRX etc etc insa cei pasionati de curse si de masini stiu ca de fapt orice succes intr-o cursa este urmat in productia de serie de un motor asemanator care va asigura succesul vanzarilor.Tot pasionatii de curse stiu ca de fapt deosebirea mare intre un motor de curse si varianta lui in productia dxe serie este in primul rand fiabilitatea sau mai precis durata de viatza -pentru ca cele de curse sunt impinse spre extrem fara pretentia de a tine mai mult de o cursa dupa care se schimba....chestiile care fac mai economic acest motor sunt inovatoare cum ar fi un circuit comun de racire in interiorul"v"-ului-apa ulei,injectia,diagrama de functionare,etc etc (mai exista o chestie deosebita la motorul asta-unghiul "v"este diferit fata de majoritatea pentru a-l face mai compact)...caut exact pe net unde am citit odata ca sa va arat si voua...poate are cineva brosura de vanzare ptr motorul asta fiindca si acolo am vazut odata chestiile astea inclusiv chestia cu "5ani"
te cred, dar totusi, calibrele DTM sunt doar o editie, adica sunt echipate cu suspensie irmscher, mai joase din fabrica cu 20-25mm si bucshe corespunzatoare pe spate sa elimine problemele cu caderea. plus eticheta pe scrumiera
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
[quote="parasutistul"]
*
Vin, vin, daca ai declarat public ca ma sponsorizezi, nu ai decat 400 de litri de benzina de platit...
Eu nu ma gandeam la "cultura de prospect" pe care Internetul poate sa-ti dea impresia ca o poti acumula, ci la realitatea din "real world" in care masinile V6 nu au nici motoare de competitie montate in serie, nici nu consuma jumatate cat un Fiat Panda...
sorin666 a scris:[Aici te cam lauzi, stimabile, ca si la consum, dealtfel... Pe ce te bazezi cand zic ca ma laud?Cauta si tu pe net sa vezi cam cat consuma motorul asta pe Calibra sau daca nu gasesti,vino la Cj iti platesc eu toate costurile de deplasare in caz ca te-am aburit cu consumul si e o declaratie publica
*
Vin, vin, daca ai declarat public ca ma sponsorizezi, nu ai decat 400 de litri de benzina de platit...
Eu nu ma gandeam la "cultura de prospect" pe care Internetul poate sa-ti dea impresia ca o poti acumula, ci la realitatea din "real world" in care masinile V6 nu au nici motoare de competitie montate in serie, nici nu consuma jumatate cat un Fiat Panda...
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca ai fi citit pe link-ul care l-am trimis vedeai la "specs and info" toate modelele V6 si acolo mai scrie ca editiile speciale(SE3 ,SE9si Cliff edition) "DTM V6" vin doar cu "cosmetizari" si "no engine modifications" fata de standardul V6 si tot acolo se vede ca V6 si turbo au suspensia cu 20 mm mai joasa decat 8v si 16v.Editiile speciale au in schimb "20 mm lower than std V6 on DTM Irmscher springs + shocks Irmscher rear spoiler with brake light".....inca odata repet ca nu am pretentia ca pe std V6 ar fi motorul din competitie doar niste artificii "furate" de acolo cum ar fi "V6 24 valve unit with two overhead camshafts per cylinder bank, alternator cooling fan, oil/water heat exchanger located in cylinder "V", auxiliary electric water pump."sau "Bosch Motronic M2.8 'learning' system. Sequential port fuel injection with air mass metering and dual spray injector valves. Computer controlled direct ignition system with dual spark coils and selective knock control" /iar despre consum...daca nici fanii Opel nu te cred ce sa mai zic de ceilalti ...daca va aduceti aminte inainte de a cumpara masina am cerut pe forum parerea voastra(mi s-a spus acelasi lucru -consum mare si motor pretentios) si am pornit si eu nehotarat sa vad masina iar dupa prima proba intre Valcea si Sibiu(o testare cu "simtz"130-150 maxim insa cu multe depasiri si accelerari+ceva drum prin oras),la 100 km am facut din nou plinul-7.2...asta m-a facut sa o cumpar fiindca era si in stare f buna!SCUZE DE TEXTUL ASTA IMENS
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
parasutistul a scris:Daca ai fi citit pe link-ul care l-am trimis vedeai la "specs and info" toate modelele V6 si acolo mai scrie ca editiile speciale(SE3 ,SE9si Cliff edition) "DTM V6" vin doar cu "cosmetizari" si "no engine modifications" fata de standardul V6 si tot acolo se vede ca V6 si turbo au suspensia cu 20 mm mai joasa decat 8v si 16v.Editiile speciale au in schimb "20 mm lower than std V6 on DTM Irmscher springs + shocks Irmscher rear spoiler with brake light".....inca odata repet ca nu am pretentia ca pe std V6 ar fi motorul din competitie doar niste artificii "furate" de acolo cum ar fi "V6 24 valve unit with two overhead camshafts per cylinder bank, alternator cooling fan, oil/water heat exchanger located in cylinder "V", auxiliary electric water pump."sau "Bosch Motronic M2.8 'learning' system. Sequential port fuel injection with air mass metering and dual spray injector valves. Computer controlled direct ignition system with dual spark coils and selective knock control" /iar despre consum...daca nici fanii Opel nu te cred ce sa mai zic de ceilalti ...daca va aduceti aminte inainte de a cumpara masina am cerut pe forum parerea voastra(mi s-a spus acelasi lucru -consum mare si motor pretentios) si am pornit si eu nehotarat sa vad masina iar dupa prima proba intre Valcea si Sibiu(o testare cu "simtz"130-150 maxim insa cu multe depasiri si accelerari+ceva drum prin oras),la 100 km am facut din nou plinul-7.2...asta m-a facut sa o cumpar fiindca era si in stare f buna!SCUZE DE TEXTUL ASTA IMENS
offtopic: multa lume nu crede ca c20xe scoate 10l/100kmh in oras. si nu merg in regim de dacie. mai ales cei care au/avut c20ne si cei cu dacii. refuza toti sa creada ca poti cu 2000 16v sa consumi putin. incearca sa-i convingi ca esti mai economic la drum lung cu v6-le
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
De consumul unei masini depind cel putin 10 factori. Unul dintre ele este si soferul... Eu de ex in oras la C20Ne am consum uneori de 11l aleori 15l. Depinde enorm zic eu de sofer cat si de starea motorului. Noi vb acuma degeaba ca nu avem motoare de 0 km ca sa putem sa le facem un consum cat de cat adevarat..
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:De consumul unei masini depind cel putin 10 factori. Unul dintre ele este si soferul... Eu de ex in oras la C20Ne am consum uneori de 11l aleori 15l. Depinde enorm zic eu de sofer cat si de starea motorului. Noi vb acuma degeaba ca nu avem motoare de 0 km ca sa putem sa le facem un consum cat de cat adevarat..
ai perfecta dreptate, dar in orice stare le-ai proba, 16v scoate consum mai mic sau cel mult egal. foarte mult conteaza aici injectia secventiala, de care c20ne nu are parte.
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
In finalul discutiei nu inteleg de ce Sorin666 este asa de neincrezator...---"cultura de prospect" pe care tu o mentionezi este de fapt ceva confirmat de mine in "real world" adica ceva ce eu am citit in caracteristicile tehnice ale acestui motor date de uzina producatoare (pe Internet )este conform cu realitatea chiar daca m-am apropiat de 200.000, probabil ca pe masura ce se uzeaza o sa-mi creasca consumul direct proportional....eu consider ca ar fi fost lauda daca fabrica dadea 10 L si eu ziceam ca a mea consuma in mod miraculos 5!!! este si Calin pe forum cu un V6 poate va zice si el cat consuma a lui(a lui e chiar mai bine intretinuta ca a mea)!666( fara nici un pic de ironie---ai condus vreodata o Calibra V6?,si daca da aia cat consuma?)
- alex_z0ne
- OP
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat