Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna.pe la colierele de la bucatica aia de tub dintre erg si capacul ala pe care scrie turbo diesel imi scapa ulei,care cred eu ca nu are ce cauta pe acolo si imi picura pe conducta de apa dintre radiator si motor.
intrebarea mea este daca este posibil ca acest ulei sa distruga cu timpul acest tub de cauciuc?
daca pun silicon pe acel tub pentru o etansare mai buna va tine ?.
afecteaza cu ceva acest ulei care nu stiu de unde vine ,la motor(injectoare,pistoane...)?
este un opel omega x25dt 1998,motor bmw
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Uleiul nu afecteaza, dar nu strica sa mai cureti din cand in cand. El apare fiindca ai lagarele turbinei defecte/descentrate. Ar fi bine sa vezi exact daca de la turbina provine sau doar de la culbutori.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi , in nici-un caz sa nu lasi sa picure ulei pe teava de apa caci o distruge. Mie mi s-a intamplat asta .
In prima faza bandajeaza o carpa ( de preferinta alba ca sa o poti vedea ) pe conducta de apa intre motor siradiator astfel ca ,carpa sa absoarba uleiul scurs si o mai schimbi cand vezi ca sa murdarit .
Totul de datoreaza in primul rand uzurii turbinei ? si apoi faptului ca acel capat de teava de cauciuc S-A
USCAT si nu mai asigura etansietate nici strans cu benzi.
Asa ca iti recomand un furtun nou si elastic cu diametrul de 55mm
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La fel am si eu aceeasi problema cu picuratul uleiului dar mai am o nelamurire referitor la conectarea EGR-ului si anume: furtunul de cauciuc care intra in EGR vine din admisie iar control pressure valve (pierburg PA6.6-GF35) care controleaza EGR are conectate pe ea furtunasele cred eu cam ciudat.Valva are 3 "tuburi" unde vin furtunasele: 1 are notat ATM, 2 are notat VAC OUT si 3 nu are notat nimic.Acuma ce consider eu ciudat este ca intre 1 si 2 este conectat un filtru de aer ordinar (costa 4 lei) iar pe 3 vine un furtun din rampa ce pleaca din pompa de vacuum si merge la capatul axului cu came chiar sub cutia de plastic pe care scrie TURBO DIESEL.Ma intreb daca este o inprovizatie sau asa trebuie sa fie.Intreb asta deoarece nu trage motorul cum trebuie si din cele citite pe forum o cauza ar fi si circuitul de vacuum.Mentionez ca am motorul X25DT si am schimbat si valva si EGR-ul plus furtunele cu care se conecteaza dar rezultatul este acelasi.Rog pe cei ce au motor asemanator sau au documentatie despre el, in special circuitul de vacuum, sa-mi dea de veste pt. ca sunt tare nelamurit in legatura cu cele scrise mai sus.Multumesc.
Skip ads

  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu sigur cum intra furtunasele in valva cea cu trei intrari dar te asigur ca din galerie nu se duce in egr,se duce in senzorul MAP,care este chiar deasupra valvei cu 3 intrari.in egr vine una din cele 3,nu stiu sigur care daca vrei ma pot uita miine.
probabil de asta nu ai putere ,senzorul map nu citeste vacumul de aer cel fac pistoanele la absortia aerului din galerie,nu iti taie si motorina cind o fortezi ,peste 140 la deal.
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc cip opelomega , daca poti sa te uiti la tine cum sunt furtunasele legate te rog sa ma ajuti. tot X25DT ai si tu? ca sa fiu mai explicit, din admisie pleaca 2 furtunase, unu la EGR si unu la rampa de vacuum, iar la solenoid, filtrul de aer intre 1 si 2 iar pe 3 vine tot din rampa de vacuum in paralel cu cel ce merge in admisie. In MAP, nu am fost atent dar o sa verific, nu intra nici un furtun, daca MAP-ul este chiar deasupra solenoidului dupa cum ai spus. Parca MAP-ul are o mufa cu 3 fire nu?Sper sa ai timp sa te uiti la tine si sa poti sa-mi raspunzi.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In mod sigur furtunul de apa se va degrada !Eu sunt patit . FURTUN NOU VA COSTA CAT NU FACE.
Sunt doua posibilitati de a remedia : 1 - Schimbarea acelui furtun cu diametrul int de 55mm
2 - Infasuara o carpa pe furtun care sa absoarba acel ulei si din cand in cand o schimbi
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
revin cu ce am constatat in urma verificarilor facute la circuitul de vacuum si la EGR. Conform celor mentionate de cip opelomega m-am uitat la MAP si intradevar nu intra nici un furtunas in el! sunt in ceata total pt ca acuma imi pun urmatoarea intrebare: daca MAP-ul nu are ce sa masoare nu trebuia sa se aprinda becul cu motorasul in bord?sau este o improvizatie (buna) care "strapeaza" eroarea care ar trebui sa o dea MAP-ul. mentionez ca masina asa am adus-o din germania si nu a fost dusa aici la service ca sa pot banui ceva
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu ,nu iti arata nimic in bord.eu cind am cumparato nu aveam furtunas nici la egr,cu toate ca masina mergea perfect--egr doar recircula o parte din gaze si daca sonda lamba care se ocupa cu citirea gazelor nu citea multe noxe nu avea probleme--,
--nu aveam furtunas nici de dedesuptul galeriei de admisie pe la jumatea ei care duce in map si pina pe la 140 nu aveam probleme.si nimic in bord,am ordenador mare care spune daca nu am frine,racire ,apa de parbriz...si nu zicea nimic.si nici martorul din bord nu clipea.
la tester cind am fost a scris ca nu este presiune in admisie ,nu a zis nimic de egr.,si cu toate ca incepind de pe la 140 incepea sa mi taie motorina am trecuto de 220 pe km masinii
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Baieti! La valva ERG vine un furtun de vacum si la fel vine un furtun si la acea legatura de sub galeria de admisie. Aceste doua furtunase se duc la TRADUCTORUL DE PRESIUNE care compara presiunea atmosferica cu
depresiunea din galerie si da comanda de lucru la ERG.
Asa ca trbuie de inteles ca aceasta valva lucreaza la viteze mari sau in forta la urcare cand masa de gaze arse pentru evacuare este mare . Efetul este ca prin deschiderea valvei o parte din gazele arse sunt redirectionate in galeria de absortie si rearse din nou = rezultatul fiind scaderea procentului de CO2 evacuat in aer.
In final: ATENTIE celor care se duc cu masina la test !
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR