Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
Sunt fericitul posesor al unui Opel Astra G 1.7 DTI din 2000. De vreo 2 saptamani am sesizat o scadere brusca a performantelor motorului cu urmatoarele simptome:

-> accelerare mult mai lenta
-> nu mai trage in sarcina
-> nu mai depaseste viteza de 150km/h fata de 175km/h in treapta a5-a
-> nu mai depaseste 3500 rpm in treapta a 5-a

Masina are reviziile facute la un interval de 12000 de km. Filtre motorina si aer schimbate. Ulei folosit Aral 5W50. Motorina OMV (euro si mai nou super diesel)

Imi dau seama ca e o problema delicata si probabil putin subiectiva legata de performantele unui motor, dar va asigur ca se simte ca nu mai e ce a fost (no power boost).
Daca aveti vreo sugestie in deslegarea misterului va rog nu ezitati .

Multumesc anticipat,
_y0d4_
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Pentru inceput poti sa verifica urmatoare chestii:

- Valva EGR - se vede la diagnosticare cat si cum se deschide
- Switch Over Vaccum Unit - vezi daca iti merge reciclarea aerului in masina. Chestia aste e legata de Valva EGR, deci o verifici prima
- Stare / cureti filtrul de aer.
- MAF (debitmetrul) - diagnosticare la relanti si in viteza a 3 a cu acceleratia la blana, sau il deconectezi si vezi daca merge la fel.
- cureti injectoarele.
- alearg-o vreo 50 km (dupa ce s-a incalzit ~ 80 grade) ii dai in gura ~ 3.000 ture, ai grija la oprire sa o lasi la relanti ~ 2 min.
- curatare galerie de admisie.

Din ce spui tu incearca pct 2.
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
he, he ... am verifiicat vasul de expansiune si se pare ca am depuneri de ulei pe peretii interiori si mai mult toata suprafata lichida e acoperita de ulei
Am verificat si nivelul de ulei si e crescut cu vreo 3 mm peste indicator (MAX). Deci a crescut o tara.
Am turat motorul la 4500 rpm si a scos o salva de fum (usoara), iar dupa aceea la urmatoarele socuri a fost ok.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mult curaj ai avut, macar era incalzita ?
da-ne detalii, cum sa nu facem ...


Ultima modificare facuta de chiciuc la Mar 08 Jun, 2004 3:31 pm
Skip ads

  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Era la rece. Ce se poate intampla ?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai cand vrei sa forjezi o masina sa o incalzesti si tu inainte...
se pot intampla multe la motor inclusiv pe la turbina...
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stii ce-i interesant ? Cati dintre common people fac greseli de genul asta din cauza lipsei de informatie ? Am putea s-o numim intoleranta ?
Probabil toate astea le gasim in manualul de utilizare al masinii Wink, sau ?

Oky, cred ca dupa ce voi repara masina am s-o vand, iar la urmatoarea cred ca nu voi mai repeta greseli de genu:
-> pornire instanta fara sa astept sa se stinga lampile de la bord
-> pornire la rece
-> turat la rece, etc ...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cand ai dreptate ai dreptate
pacat ca te costa ....

am vazut postul pe autoshow si m-au cam deranjat remarcile tale, ai scos acolo ce am scris aici din context Mad

_y0d4_ a scris:Stii ce-i interesant ? Cati dintre common people fac greseli de genul asta din cauza lipsei de informatie ? Am putea s-o numim intoleranta ?


poate indolenta sau indiferenta, mai cauta ...
iti tolerez posturile pe autoshow Laughing
Skip ads

  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
As I promiss m-am reintors si tin sa-l premiez pe "Mr. chiciuc" pentru raspunsul lui. Intr-adevar problema era senzorul MAF (debitmetru de aer).
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai scrie si tu pe forum ce ai facut si cat mai detaliat, te rog...
cu uleiul din vasul de expansiune cum a ramas ?
  • allecs_lungu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am o astra g din 2000 si de ceva timp nu mai are acel zvac la 2000 ture, se acelereaza constant pana la 5000 .
si am incercat sa vad ce are, am scos furtunasul care intra in erg si merge egzact la fel fara nici o schimbare
se poate sa mi se fi stricat pompa de vid.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce nu dai o cautare, te vad ca esti pe forum de ceva vreme, ar trebui sa stii sa cauti si dupa aia sa postezi. Daca cautai si tu"lipsa putere" "probleme turbina", "debitmetru" , EGR, si citeai posturile de pe acolo acum ai fi stiut ce are masina ta si nu mai era necesar cev de genul "chiar nu stie nimeni" . Considera ca cei de pe forum nu ti-au raspuns din aceasta cauza(ei au citit si stiu ca rezolvarea exista pe acest forum).
Skip ads

  • allecs_lungu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
credema am cautat dar nu am gasit nici o rezolvare la problema mea
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ori s-a 'inmuiat' debitmetrul si poate ar merge curatat un pic,ori vreun senzor de temperatura nu e corect citit de ECU.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai incercat tu cu asa ceva: -diagnoza, curatat debitmetru, curatat egr, verificat circuit vacuum, verificat valva westgate, curatat senzor presiune galerie, curatat injectoare, verificat calculator injectie si etc si nu ai rezolvat problema? Nu as prea crede asta. Si tot nu cred ca nu ai gasit aceste informatii si cum se face pe site la Probleme tehnice. Daca ma insel rog colegii de forum sa ma corecteze.
  • allecs_lungu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Si ce am observat mai nou este ca scoate si gaze de nu poti sta in spatele ei
Si citindi am facut urmatoarele teste
1 am scos mufa dela debilmetru - nici o schimbare
2 am scos furtunasul care intra in erg si in relantiu numai scoate asa multe gaze

este normal ca ain relantiu sa fie deschisa valva erg
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca scoate fum rau inseamna ca ai o fisura pe la intercooler, sau pe traseul
de admisie aer dupa turbina.
Puna pe cineva sa accelereze si pune mana pe furtunul care vine de la turbina
si intra in intercooler - dupa 2000 rpm ar trebui sa se intareasca.
Daca tot faci treaba asta uita-te la wategate la turbina daca dupa 2000 rpm parghia se misca.
EGR-ul daca l-ai scos de acolo incearca sa vezi daca are membrana sparta.
PS: completeaza locatia in profil ca sa stim si noi de unde esti, poate gasesti un coleg sa te ajute.
  • allecs_lungu

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
fum negru nu scoate doar ceva alb gri furtunul dela interculer se intareste
Sunt din braila
  • dragosdtz

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.
Am o Astra G, an 2001, 2.0DTI. De vreo 2-3 luni nu mai trage si scoate foarte mult fum negru de la ~2000rpm in sus. Am mai avut astfel de probleme cu ea si iarna ce a trecut, dar isi revenea. Problema aparea cand mai avea putina motorina in rezervor si de obicei se remedia la putin timp dupa ce alimentam. Acuma degeaba ii fac plinu ca merge la fel si aceeasi simptoma.
Astazi am scos mufa de la debitmetru si rezultatul: trage cam la fel dar nu mai scoate fum.
Daca ma poate ajuta cineva, va multumesc.
Dragos Duta din Oradea.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Cel mai sigur aflii la o diagnoza dar piesa suspeacta poate di debitmetru-l pt ca afumul negru poate fi de al un amestec prea bogat in motorina. Poti sa testezi daca gasesti vre-un amic cu acelasi motor ca si tine sa imprumuti de la el debitmerul si sa faci o proba.
Repet, cel mai sigur alfii de la o diagnoza.

Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR